Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #122389:
Tieto trate, v súčasnom vedení, sú podľa môjho názoru neefektívne. Do Nitry cestujem vlakom, ale aby som cestoval zo Stupavy do Bratislavy o 8 kilometrov dlhšou trasou, tak to by už hraničilo s fetišizmom. Pri všetkej úcte k lokálkam.
Info zo Slovak Lines:
Dnes bola lepená nová reklama na zadné skla na viacero vozov na Slovak Lines tuším na linky do Európy
Reakcia na: MiroBA #122389:
A platil by si to ty, ty S-Bahn ? ?
Reakcia na: Kakke #122388:
Však na tej trati pomaranč v rámci šotoakcií jazdí pomerne často. Zachované v prevádzkovom stave sú dva, jeden T678.0 (bez parného generátora) a jeden T679.0 (s parným generátorom) ale jeden z nich by chcel Kubáček vymeniť za zubačku "Rakúšanku" T426.0.
Reakcia na: Peon #122296:

Ohľadom tej trate Devínske jazero - Stupava -to najedovalo aj mňa trocha. Aj Ten Šamorín. Aj tu jasne vidno ako sa u nás cení a preferuje koľajová doprava. ?
Ja mať kompetenciu na to -postup by bol jasný. Obe trate elektrifikovať a príp. opraviť. Nakúpiť nejaké prímestké jednotky niečo na štýl Tatranských elín alebo Potkanov (rada840) a pendlovali by na Hl stanicu v polhodinových intervaloch.
Takto to funguje celé roky v Rakúsku aj Nemecku, to je to S-Bahn.
Reakcia na: S499.1023 #122384:
Matne si viem vybaviť cca ako vyzerá, ale neva, no tie Karkulky ma potešili veľmiiii ? mne sa ľúbia takéto rarity a vzácnosti, teda z dnešného pohľadu, vtedy bežná vec, že taká vec jazdila. Čo by som dal za taký "pomaranč" keby ešte prešiel na trati Vrútky - BB - Zvolen ☺
Reakcia na: Martin Fundárek #122385:
No, pre štátne a samosprávne orgány to platí v každom prípade.
Reakcia na: Ike #122373:
A kadiaľ by si ju tam rozširoval? Nemôžeš zbúrať pol mesta.
Reakcia na: S499.1023 #122361:
Mám dojem, že zásada "čo nie je dovolené, je zakázané" platí len pre štátne a samosprávne orgány a úrady, kým PO majú dovolené, čo nie je zakázané - ale v tomto prípade je to egál.
Reakcia na: Kakke #122383:
Áno, T444.0 = 725. Baika = osobný vozeň radu Bai. Taky so zdvojenými dverami na každom konci, preto aj "osemdverák".
Reakcia na: S499.1023 #122381:
mne tie staré názvy nepovedia veľa, ale T444.0 by nemala byť po terajšom 725, taká s jedným stanovišťom typu vyhliadka pre rušňovodiča? Ak áno tak tie máme na Slovensku už len dve ? jedno má RD Vrútky a druhé RD Prešov, ak teda ešte sú... To čomu nerozumiem je slovo Baika, ak môžeš vysvetli prosím ?
Reakcia na: Kakke #122293:
V jednom sa zhodneme ? .
Aj podľa mňa má SOR rad BN otrasný dizajn, to už fakt by ani škôlkár tak tupo bus nenavrhol. Neviem na kieho čerta sa DPB rozhodol odobrať tolko kusov radu BN ked už existovala vtedy rada NB. Na druhej stane po stránke funkčnosti sú to celkom dobré a spoľahlivé busy ale BA ako hlavné mesto a výkladná skriňa SR si zaslúži rozhodne viac. Sory sú vhodné tak do menších miest s nizkorozpočtovými MHD prevádzkami.
Reakcia na: Kakke #122379:
Jazdili tam zmiešané vlaky, karkulky (T444.0) s Baikou a služobákom, preto také dlhé jazdné doby.
Reakcia na: Kakke #122378:
Lepšie ako drôtom do oka ? .
Reakcia na: S499.1023 #122376:
Keď je o tom reč, tak čo tam vtedy jazdilo, že sa šlo v rozpätí 3/4 h až 1h? To boli tie M131 červené, predchodcovia 810? Alebo ešte dačo staršie?
Reakcia na: S499.1023 #122376:
Hej hej. No takéto veci si rád nechám ale mohol by som to aspoň zoscanovať a tak sa o to podeliť ? stačilo by aspoň tak?
Reakcia na: Ike #122373:
V Stupave nie je priestor na predĺženie trate. A bez ohľadu na oficiálny štatút, Stupava je dedina ? .
Reakcia na: Kakke #122374:
Ten CP vlastníš? Odkúpim.
Reakcia na: Kakke #122372:
Pre vlak do Stupavy nie je o 8 km dlhšia trasa rozhodujúca. V špičke by bol rozhodne rýchlejší.
Inak pre tých čo sa zaujímajú o trať Devínskej Jazero - Stupava, tak môže nahodiť odchody/príchody z BA HL.ST a zo Stupavy, CP je ČSD 1973-74 :

BA - Devínske jazero - Stupava :
5.03 - 5.50 - 6.02
7.03 - 7.30 - 7.47
12.30 - 13.03 - 13.20
14.28 - 15.10 - 15.22
16.00 - 16.30 - 16.47
17.51 - 18.10 - 18.22

Stupava - Devínske jazero - BA :
5.15 - 5.27 - 6.08
6.17 - 6.33 - 7.20
14.43 - 14.55 (po Devínske jazero)
15.48 - 16.00 - 16.33
17.11 - 17.27 - 17.50
19.50 - 20.06 - 21.05

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.