Však na tej trati pomaranč v rámci šotoakcií jazdí pomerne často. Zachované v prevádzkovom stave sú dva, jeden T678.0 (bez parného generátora) a jeden T679.0 (s parným generátorom) ale jeden z nich by chcel Kubáček vymeniť za zubačku "Rakúšanku" T426.0.
Ohľadom tej trate Devínske jazero - Stupava -to najedovalo aj mňa trocha. Aj Ten Šamorín. Aj tu jasne vidno ako sa u nás cení a preferuje koľajová doprava. ?
Ja mať kompetenciu na to -postup by bol jasný. Obe trate elektrifikovať a príp. opraviť. Nakúpiť nejaké prímestké jednotky niečo na štýl Tatranských elín alebo Potkanov (rada840) a pendlovali by na Hl stanicu v polhodinových intervaloch.
Takto to funguje celé roky v Rakúsku aj Nemecku, to je to S-Bahn.
Matne si viem vybaviť cca ako vyzerá, ale neva, no tie Karkulky ma potešili veľmiiii ? mne sa ľúbia takéto rarity a vzácnosti, teda z dnešného pohľadu, vtedy bežná vec, že taká vec jazdila. Čo by som dal za taký "pomaranč" keby ešte prešiel na trati Vrútky - BB - Zvolen ☺
Mám dojem, že zásada "čo nie je dovolené, je zakázané" platí len pre štátne a samosprávne orgány a úrady, kým PO majú dovolené, čo nie je zakázané - ale v tomto prípade je to egál.
mne tie staré názvy nepovedia veľa, ale T444.0 by nemala byť po terajšom 725, taká s jedným stanovišťom typu vyhliadka pre rušňovodiča? Ak áno tak tie máme na Slovensku už len dve ? jedno má RD Vrútky a druhé RD Prešov, ak teda ešte sú... To čomu nerozumiem je slovo Baika, ak môžeš vysvetli prosím ?
V jednom sa zhodneme ? .
Aj podľa mňa má SOR rad BN otrasný dizajn, to už fakt by ani škôlkár tak tupo bus nenavrhol. Neviem na kieho čerta sa DPB rozhodol odobrať tolko kusov radu BN ked už existovala vtedy rada NB. Na druhej stane po stránke funkčnosti sú to celkom dobré a spoľahlivé busy ale BA ako hlavné mesto a výkladná skriňa SR si zaslúži rozhodne viac. Sory sú vhodné tak do menších miest s nizkorozpočtovými MHD prevádzkami.
1) zachrana trate by otvorila otazku jej rozsirenia v ramci Stupavy... takto sa zruzi aj fyzicky a uz ju tam nikdy nikto naspat nebude tahat
2) stupava je mesto nie dedina ?
Vlak do Stupavy nemá zmysel, je to o 8km dlhšia trasa ako autobus a navyše má len 2 zastávky v Stupave, z toho druhá je na kraji dediny. Bol by to krásny sen ale nerentabilný asi aj, hoc trať je v dobrom stave, len miestami zatrávnená.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kakke
BA - Devínske jazero - Stupava :
5.03 - 5.50 - 6.02
7.03 - 7.30 - 7.47
12.30 - 13.03 - 13.20
14.28 - 15.10 - 15.22
16.00 - 16.30 - 16.47
17.51 - 18.10 - 18.22
Stupava - Devínske jazero - BA :
5.15 - 5.27 - 6.08
6.17 - 6.33 - 7.20
14.43 - 14.55 (po Devínske jazero)
15.48 - 16.00 - 16.33
17.11 - 17.27 - 17.50
19.50 - 20.06 - 21.05