Reakcia na: MiroBA #122278:
Tak opravujem, nakoľko v BA nie je si čo udržať zo strany Iveca, ale skôr by som povedal, že chcú rozšíriť pole pôsobnosti svojích vozidiel, v podstate mená ako Irisbus, Iveco sú spriahnuté spolu takže postup je jasný. A čo sa týka minbusov tu omieľam x-tý krát, tam sa ukázala tiež schopnosť Iveca zatlačiť na dakoho vplyvného kto zabezpečil, že minibusy s poradovými č. 3,4,5 a 6 budú od Iveca a nie od Mercedesu. Ale na druhej strane som rád, že v tom nemá prsty SOR, ten asi minibus nikdy nevyrobí lebo na takom dačom ako je vozidlo typu Sprinter by nemohli umiestniť hrb ? (to samozrejme neber vážne, len ako narážka na design SORov to je mierené). Inak by ma zaujímali parametre motorov u Daily Way a Sprintera. D.W. má uvedené, že spĺňa normu EURO4 a Sprinter tam v popise motora nemá nič také. Do ostatných vecí sa vôbec nevyznám...
Ámos
http://zpravy.idnes.cz/praze-chybi-kloubove-autobusy-na-nove-nejsou-penize-f9g-/praha.asp?c=A090129_122454_praha_itu
Aj napriek tomu by som redaktorov MF Dnes poslal previest sa do Bratislavy, aby zistili s cim vsetkym a v akom stave sa daju prepravovat ludia ?
a suvisiace:
http://zpravy.idnes.cz/dopravnimu-podniku-chybi-penize-zvazuje-i-tramvajenku-za-deset-tisic-1kn-/praha.asp?c=A090127_152933_praha_jba
http://zpravy.idnes.cz/prazsky-dopravni-podnik-setri-rozprodava-sam-sebe-fww-/praha.asp?c=A090126_105649_praha_pje