Aha, teraz ako pozerám tú mapu podrobnejšie je to tak.
Ale stále budem tvrdiť, je to volovina nechať to tak ako to je ozaj tam nechýba veľa, len vôľa viac preferovať koľajovú dopravu.
Nie, tá vlečka bola koncom 80tych rokov komplet zrekonštruovaná, pozostatok pôvodnej trate (resp. jej trasovania) končí v mieste bývalého železničného podjazdu pod Bratskou (na mape je vidno kde to je).
Pôvodná ako pôvodná; ako vidíš trasovanie je tam 99% pôvodné, a stoja aj niektoré pôvodné objekty.. ale koľko je použité z pôvodného lôžka alebo násypu ťažko povedať.. koľaje asi budú už menené ?
Keby to malo vyhrat Iveco nie su problemy. Iveco vsade podleze cenu a nema problem vyhrat. Skor to bude o tom ze chcu aby vyhral Mercedes, tak Iveco vylucili a to sa teraz odvolalo..
Ako pozerám na tej mape, tá trať viedla pôvodne presne tak ako som zamýšľal, že by sa to mohlo prepojiť. Len to akurát preťala tá dialnica a v AT časť zastavali. Inak či potom tá nefunkčná vlečka povedľa Bratskej nie je vlastne z väčšej časti aj pôvodná trať.
Boli sme tam hneď na začiatku januára 2008. Celou cestou nebolo treba nič preliezať, akurát cez diaľnicu sme prebehli (bolo to cez víkend, takže sa dalo), ale keď sa neodvážiš, je ponad ňu kúsok od trasy aj nadjazd. Cez hranicu sme prechádzali po ceste, vzhľadom na to, že pod colnicou bol pozostatok nejakého plota. Na rakúskej strane je, hneď za hangárom pred ktorým vystavujú nejaké lode, budova bývalej stanice Berg. Cestou od nej nás síce zastavila okolo prechádzajúca rakúska policajná hliadka, ale len sa spýtali čo tam robíme, skontrolovali nám doklady a vraveli, že nemáme fotiť hraničné objekty.
Ak sa tam chcete vypraviť (rád sa pridám) odporúčam v zime, najlepšie keď mrzne. Síce tam dosť fúka (treba sa dobre obliecť), ale keďže značná časť cesty vedie cez polia a teleso trate je značne zarastené, ísť tam v inú dobu nemá zmysel. Buď je človek celý od blata, alebo v tej burine nič z trate neuvidí. http://tinyurl.com/c7t6th
Ja sa tiež pojdem niekedy v rámci vzchádzky po tom podívať, by ma zaujúmalo, že kde to vlastne na naše hranice ústi, lebo tá trať musela ísť potom nejako okolo Matadorky v miestach Bratskej keď sa spomína že v minulosti tá trať mala aj zastávku Kopčany.
Ako myslíš, že Iveco si chce udržať monopol?
Veď dodali zatial len tie minibusy aj to bola spolupráca s inou firmou. Ja čo viem, že Iveco vyrába akurát motory do vozidiel. Alebo ako to presnejšie je Alebo sa to myslí tak, že to aj autorizovaný dodávateľ určitých typov vozidiel
Ja vsádzam na Mercedes skôr, Iveco mi pripadá, že si tu chce silou mocou udržať monopol ? keby som sem na SVK došiel dnes, tak by som neveril, že tu sa chce len každý silou mocou rozťahovať, aj keby mu malo končatiny urvať ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Ako myslíš, že Iveco si chce udržať monopol?
Veď dodali zatial len tie minibusy aj to bola spolupráca s inou firmou. Ja čo viem, že Iveco vyrába akurát motory do vozidiel. Alebo ako to presnejšie je Alebo sa to myslí tak, že to aj autorizovaný dodávateľ určitých typov vozidiel