Ja vsádzam na Mercedes skôr, Iveco mi pripadá, že si tu chce silou mocou udržať monopol ? keby som sem na SVK došiel dnes, tak by som neveril, že tu sa chce len každý silou mocou rozťahovať, aj keby mu malo končatiny urvať ?
Ty máš asi na mysli zastávku "Pri Habánskom mlyne", ktorá sa kedysi volala ZOO. Tú stále nesprevádzkovali. Ani medializácia v Bratislavských novinách pred časom tomu akosi nepomohla...
Zastávka "ZOO", ktorú patrik spomína, je v skutočnosti nedávno premenovaná zastávka "Slávičie údolie".
Aj ja by som mal záujem, keď bude krajšie počasie. ? Zdá sa mi, že zákazník dávnejšie tiež niečo nafotil (vo Wolfsthale) a je to na imhd, no neviem to nájsť. V časti "Viedenská električka" vo Fotogalérii imhd som súčasné fotky našiel iba dve.
Diki ? Chcem si totiž niekedy pozrieť Hainburg i pofotiť. Ešte by mala 901čka nadvazovať na odchody vlakov hádam. Ozaj je škoda tej premrštenej tarify na 901čke. Keby bola tarifa ako na zvyšok siete MHD by to aj viac ľudí využívalo ale ked rakušáci to nechceli čo už...
To by bolo v poho keby to vyhral Mercedes, konečne schopné busy pre Hl. mesto SR. Však DPB poslednú dobu len zaobstaráva všakovaké lacné šunty. Iveco aj poriadne ešte neodskúšané Tedomy, SORy BN s totálne odfláknutým dizajnom, ojazdené Karosy...
Zišlo by sa ešte aj tak 20ks Capacity pre 93 a 95.
Tak to je v poho ked je relačná cena ? , lebo obyčajne sa počíta cestovné od kilometrickej vzdialenosti.
Inak ak by som sa mohol spýtať -aj iných ak budú vedieť.
Tak teroreticky, chcem ísť do Hainburgu či by mi taký lístok predali aj u nás na stanici na cestu Wolfsthal - Hainburg.
. Neviem totiž moc dobre po Nemecky na vysvetlenie. Diki za príp. odpoveď.
BNka sa nam neujdu ziadne ,mozno daky voz vynimocne sem-tam. Sranda v tom ,ze peniaze, ktore mali ist na zysnych 6 ks " duobusov " pre DD sa pouzili na iny ucel (Nakup 18 ks NB Sorov ) ale aj tak z toho budu mat DD maly prospech co sa asi necakal nikto z nas
No pravdupovediac neviezol, tak neviem celkom aké má parametre tá trať na akú rýchlosť, vychádzal som z toho, že v AT je železničná doprava na dobrej úrovni. Pravda hlavný koridor májú rakušáci cez Parndorf do Maďarska.
Ale aj tak podľa mňa je totálna kravina aby nejaká trať končila kilometer pred 500tisícovým mestom, to ozaj nemá logiku a naširoko ďaleko obdobu. Možno ked je to taká lokálka aspoň ostupne by to mohli OBB prestavať a ponarovnávať ady sa dala dosiahnuť vačšia rýchlosť. A koniec koncov nejde len o prepravu osôb, takisto tá trať môže slúžiť aj pre nákladnú dopravu, tým menej by nákladné vlaky zavadzali na hlavnom koridore. A ked už nie do Viedne aspoň do Hainburgu by tým ľudia mohli chodiť aj ked nie veľa. Ale som volačo múdrejší keď budem na ten smer cestovať ?.
Áno vtedy boli, za poplatok 2 a 5 Sk, potom museli byť z technických dôvodov uzavreté. Reštaurácia Snežienka je dlhý príbeh, ktorý je nevhodný pre toto fórum o doprave. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kakke