Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #121742:

1)Si predstav tie električkové linky cez Štefánikovu cez Nám. SNP a ďalej cez Dunajskú po trase 202 a druhá cez Starý most po trase 95 (samozrejme medzi Technopolom a Vlasteneckým nám. vedená cca popri Chorvátskom ramene). Ak by sa ozaj pristúpilo na ten jednosmerný okruh, tak by som uvažoval aj o električke na Šancovej, čo znie určite blbo teraz ale je to predsa frekventovaná komunikácia a keď by tadiaľ mohol trolejbus premávať len jednosmerne, nebolo by to ono. Avšak pri zrušení trate cez Štefanovičovu a nahradenie trolejbusmi až na Odborárske nám. by to nemusela byť zlá vec. Autobusy a trolejbusy by v tom okruhu nejazdili, a doprava by sa tam robila električkou, ktorá by jazdila narozdiel od IAD obojsmerne a nedotýkali by sa jej ani zápchy ?

2)Keby bola električka z Petržalky tak by Nový most využívali akurát ľudia ktorí bývajú po trasách 80 a 93. Linky idúce cez Nový most majú to mínus, že zastavujú až na Zochovej alebo končia pod mostom a nepokračujú ďalej. Električka cez Starý most zastaví v podstate hneď pri brehu na Šafku a pokračuje ďalej do centra kam autobusy zo Zochovej nemôžu ísť. Na Zochovej je aj prestup z električky na autobusy idúce smerom von z mesta problematický trochu.
Reakcia na: Kakke #121752:
Vacsinu vykonov v BSK zabezpecuje SL tak nevidim problem. Aj v okoli Brna su myslim nejake nezaintegrovane linky.. Este co sa tyka IDS JMK - nefunguje tam nahodou ten system, ze sa dopravca vybera v sutazi (co ma byt casom aj v BID)?
Reakcia na: Emo #121729:
Lenže BID to nie je jeden dopravca MHD, jedna SAD a jedna železničná spoločnosť... Do BID by mali zapadať všetcia dopravcovia účinkujúci na území daného kraja. Teda ak sem zasahujú linky SAD TT a SAD DS, tak by aj tieto linky mali byť zapracované do tarifného systému a systému označovania liniek, pokiaľ viem, tak v IDSJMK, je tak integrovaných čo najviac dopravcov (nedovolím si tvrdiť, že všetcia). Tak tie nočáky by mohla robiť aj SADDS po dohode s BSK, ak by na tom bol obojstranný záujem to začleniť.
Reakcia na: Ike #121747:
Tiež ma to napadlo ?
Reakcia na: Valec #121749:
Pisalo sa to tu.. a nie kazdy si vsimol ze to zmizlo 😉
Reakcia na: zvedavec #121738:
A kde to tu píšu? ?

Re #121748 Ámos: "z vtedy ked som videl salinu zmiznut pod zem som si uvedomil, ze tam je!"

A keby si ju nevidel zmiznúť, tak ani nevieš že tam je a tým pádom ju ani nevyužiješ. Tým chcem povedať, že všade kde je to možné radšej pod zem IAD ako električku. Ale nie na Račku, tu by to naozaj bolo lepšie opačne.
Reakcia na: Solider #121745:
vsimni si podjazd pre auta na hodzku a najdi foto podjazdu pre saliny na Sudtiroler platz vo Viedni. Az vtedy ked som videl salinu zmiznut pod zem som si uvedomil, ze tam je! Nestavajme dalsie opachy v centre Bratislavy.
Reakcia na: Solider #121745:
to by bolo komplikovanejsie a financne narocnejsie riesenie s rovnakym vysledkom ?

Elektrickova trat totiz tvori priamku a mozno ju hocikedy "ponorit" a "vynorit"... cesty tvoria zhluk krizovatiek zo 6 roznych smerov... toto vsetko by muselo ist pod zem respektujuc stupen klesania a stupania...
Reakcia na: Solider #121745:
Dovod? Podjazd pre elektricky s podzemnym nastupistom a vychodmi na vsetky strany zaberie ovela menej priestoru. Pre IAD ostane Racko nadalej bodom, ktory ju bude spomalovat.
Reakcia na: Ámos #121744:
Ja by som bol radšej, keby šla do podjazdu IAD.
Reakcia na: Solider #121740:
Hlupost. To radsej sa za tie prachy pustit do elektrickoveho podjazdu na Račku.
Reakcia na: Solider #121740:
V smere do Rače bude musieť stačiť jeden pruh a pre rozšírenie zastávky (smer centrum) by bolo potrebné ubrať kúsok z chodníka na druhej strane cesty, čo by ale neprekážalo, pretože hlavný chodník vedie ďalej od cesty.
Reakcia na: ivanbuto #121686:

1. Bez komentára ?
2. Električka sa zrušila na Štefánikovej predovšetkým kvôli stavbe Nového mosta, aby autá mali k dispozícii viacej pruhov. Súbežné vedenie liniek MHD sa v centrálnej nevylučuje.
3. Samozrejme, nič nebráni ale ani tomu, aby trať v smere do centra bola po Spojnú pojazďovaná aj autami.
4. Električkou sa nerieši len samostatný pruh pre MHD, ale aj napríklad celkom logické pre trasovanie linky z Petržalky. Musím dať zapravdu M. S. a síce bez logického pokračovania je električka z Petržalky zabitá a skutočne nahrádza iba linku 95. Ak by bola však vedená koľajová linka po Štefánikovej až na stanicu, bolo by možné okamžite zrušiť autobusovú linku 93, nielen 95, navyše možnosť uvažovať o čiastočnej redukcii linky 94 a modifikácie trasy linky 68. A tu sa jedná už nezanedbateľnú úsporu minimálne vozokilometrov.
5. Kakke spomínal, že keby sa v minulosti (!) myslelo, mohla byť električka na Mlynských nivách aj na Štefánikovej.
O Kramároch nik nehovorí, ale možem ti povedať, že keby sa vytrhali z niektorého európskeho mesta v Európe všetky električkové koľajnice a pohádzali do Bratislavy, električka by ti zavadzala nielen na Štefánikovej, ale aj Svätoplukovej, Šancovej, atď.
Reakcia na: Solider #121740:
tak to ano, obavam sa ale ze potom by tam zostali 1+1 pruhy ?
Reakcia na: Ike #121737:
Čo sa týka zastávky, keby takto http://www.mhdcr.biz/TT_barrandov/dokonceni/18.jpg zrekonštruovali električkovú zastávku na R. Mýte, tak by som nebol proti... čo ty na to?
Reakcia na: Solider #121736:
ten smer do race je ale fakt pri uzky... bez toho aby si vosiel do kolajiska na zastavke neobides ani chudeho cloveka... a z druhej strany lietaju auta ako blazni... i ked je pravda, ze tato zastavka sa nezmeni bez zjednopruhovania smeru do Race... cize to nema nic spolocne s tym odbocovacim pruhom na hlavnu
mam taky dotazicek..pytal som sa uz minule na tu 80ku a 180 ku ze preco im pomenili trasu...skoro kazdy den ked idem okolo kupalisla matador vidim prichadzat 80ku a neskor odchadzat aj s cestujucimi? ako si to mam vysvetlit ked tu pisu ze bude koncit v kopcanoch??? a pritom to vidavam nepravidelne ?
Reakcia na: Solider #121735:
robil som to vcera v noci 🙂 myslel som ze to bude rychlejsie, tak som sa hlavne venoval tym podstatnym zmenam 🙂 toto odbocenie je fakt detailik, osadis tam znacku zakaz odbocenia okrem MHD a je to 🙂

a ako Amos povedal dobry napad, dalo by to priestor rozsireniu oboch zastavok ?
Reakcia na: Ámos #121734:
Ja osobne nevidím problém so šírkou nástupištia a to tam už skoro každý deň vystupujem. Hlavne mi prekáža, že nástupište nie je vyvýšené oproti koľajisku.
Reakcia na: Ike #121733:
A odbočovanie autobusov, ktoré idú z vozovne Krasňany, napríklad na stanicu a ďalej ako služobné jazdy?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.