Reply on: zvedavec #121738:
A kde to tu píšu? ? Re #121748 Ámos: "z vtedy ked som videl salinu zmiznut pod zem som si uvedomil, ze tam je!"
A keby si ju nevidel zmiznúť, tak ani nevieš že tam je a tým pádom ju ani nevyužiješ. Tým chcem povedať, že všade kde je to možné radšej pod zem IAD ako električku. Ale nie na Račku, tu by to naozaj bolo lepšie opačne.
intony
1. Bez komentára ?
2. Električka sa zrušila na Štefánikovej predovšetkým kvôli stavbe Nového mosta, aby autá mali k dispozícii viacej pruhov. Súbežné vedenie liniek MHD sa v centrálnej nevylučuje.
3. Samozrejme, nič nebráni ale ani tomu, aby trať v smere do centra bola po Spojnú pojazďovaná aj autami.
4. Električkou sa nerieši len samostatný pruh pre MHD, ale aj napríklad celkom logické pre trasovanie linky z Petržalky. Musím dať zapravdu M. S. a síce bez logického pokračovania je električka z Petržalky zabitá a skutočne nahrádza iba linku 95. Ak by bola však vedená koľajová linka po Štefánikovej až na stanicu, bolo by možné okamžite zrušiť autobusovú linku 93, nielen 95, navyše možnosť uvažovať o čiastočnej redukcii linky 94 a modifikácie trasy linky 68. A tu sa jedná už nezanedbateľnú úsporu minimálne vozokilometrov.
5. Kakke spomínal, že keby sa v minulosti (!) myslelo, mohla byť električka na Mlynských nivách aj na Štefánikovej.
O Kramároch nik nehovorí, ale možem ti povedať, že keby sa vytrhali z niektorého európskeho mesta v Európe všetky električkové koľajnice a pohádzali do Bratislavy, električka by ti zavadzala nielen na Štefánikovej, ale aj Svätoplukovej, Šancovej, atď.