Na stranke DP sa pise (aktualizovane 12.1.2009) ze k tomuto datumu je v prevadzke 22 Solarisov a dokonca, ze linka 84 je linka kde taktiez premavaju nizkopodlazne vozidla.
- Zeby uz 1216 bola v premavke ??? Nejako som ju tam nepostrehol.
- A linka 84, ved na nej premava 2 a 4 kolona a tie nemaju nizkopodlazne vozidla.
Ja skôr na Molecke počúvam klaksóny 25Triek keď sa im dáky dement pchá pred trolejbus.... No a 20 minút je dosť ísť peši teoreticky... Za toľko minút som v škole ked idem MHD. A škola je v Starom meste. ?
Neviem na čo sa oplatí dať všetky nové vozidlá na Dlhé Diely. Všetci sa stažujú ako sú spoje ráno preplnené. Bývam na predposlednom vchode na Hlaváčikovej (t. j. na Dlhých Dieloch) a každé ráno idem pešo až na zástavku Nad Lúčkami. Trvá mi to cca 20 minút a idem v hocijakom počasí. No ale každý Dlho Dielčan nemôže ísť pešo lebo mu to dlho trvá, alebo keď prší či sneží tak by bol morký. Tak radšej sa rvú do už tak plných vozidiel a potom p**dajú že sú vozidla plné alebo kúpia si auto a zapchajú celú Molecovu a keď sa autobus omylom pohne trochu neskôr tak začnú hneď trúbiť. Neviem či tý ľudia sú stále blbší a blbší alebo nerozmýšlajú.
Dnes som bol svedkom (našťastie nie súčasťou) ako sa nenatlačila do 32 ani zástavka z Molecky o 12:30 kedy vlastne 32 predstavuje jediný bus, v tom čase, ktorý ťa vyvezie. Pri Tamoch sa tam všetci vtlačili.... A to bol ešte Sor pri príchode tam prázdny... ?
2.) Za to mozu sprosty obyvatelia, ze ich exstarosta rozpredaval vsetky pozemky na DD a menil ich na stavebne, pricom z vacsiny pozemkov mali byt parky? Co mame teraz zburat vsetky panelaky a vsetkych obyvatelov prestahovat do Wolfstahlu nech ma 901 vyuzitie a nech zrusia 33?
3.) Sor je dobry autobus, jedine mi na nom vadia take male dvere (hlavne na 32 je to zle). Pokial sa ti nelubia urob si blog a dristaj tam.
4.) Kazdy hovori, ze elektricky jazdia do mesta. Ano problem nie je prestupit, ale problem je casto sa DOSTAT do elektricky. Casto (tak na 85%) uz na zastavke Nad Luckami byvaju plne (hlavne v spicke).
5.) Nezabudaj, ze dost ludi sa na Molecke zchadza z okolia (DD, KV, Devin, niektory z DNV + su tu internaty, skola)
Ludia by mozno nepindali na malo spojov, ak by elektricky jazdili castejsie nez kazdych 12 minut (9 jazdi castejsie a do toho aj 17).
Co sa tyka DNV urcite sa intreval zlepsi na 21 po nakupe prvych novych busov (ved nevyradia vsetky klbaky, ved by to bolo napr pri Karosach (plynovych) nevyhodne (tym myslim peniaze investovane do rekonstrukcie)).
Čo furt omieľaš minibusy? Jediné tvoje "dvanásťmetráky" v Bratislave sú Ik415 a TAM. Žiadne 95x Vrakosy tu nie s a ostatné sú necelojedenásťmetráky. Keby si reklamoval na SOR-och nejaké skutočné nedomyslenosti, ako pomalé dvere, či zrkadlo na dverách u staršícxh sérií, tak by sa to dalo pochopiť ale ty zo savojej čírej nenávisti k designu len furt omieľaš minibusy, šmejdy a neviem čo ešte.
A ako by v takom teréne postavili električku? Nemám predstavu, tým nechcem povedať, že je to nemožné ale. To by sa tam nedalo s autom ani autobusom vôbec jazdiť potom ale polroka čo by to bolo rozkopané. Pochybujem, že tej MČ dá zavďačiť lebo by zas boli pindy typu "ak sa dačo na trati stane..." Chyba bola, že sa v KV povolia taká výstavba ako tam je. Mali to obmedziť na zástavbu rodinnými domami a bolo by tam redšie osídlenie a stačil by tam interval 6 až 7,5 minút dokopy. Alebo aspoň prv než to začali celé stavať si mali rozmyslieť kde nechaú priestor pre električkovú trať. Preto na DP tlačiť je somarina, nikto z DPB nemôže za to, že sa postavilo tak sprosté sídlisko bez naplánovania dostatočnej obsluhy MHD.
Stazovala sa do BN ,ze cestuje na DD ako pred 18 rokmi. To nie je pravda.Premavali tam iba kratke karosy a neskor tambusy. Dnes tam ma klbove vozidla. Kedze sa mesto rozhodlo pre trolejbusy nemozu ani ocakavat ine cestovanie ako maju teraz. Ani spominana linka k novemu SND nic nevyriesi. Vacsina bude presadat na eliny ,kedze budu rychlejsie v meste ako busom. Na DD mala byt vybudovana elektrickova trat a mali by po probleme. No v BA je to stale iba o peniazoch a ciastkovych rieseniach.Ved aj tu trolejbusovu trat robili na dvakrat. Prestupovanie na spolocnom nastupisti s elinami ich tiez ani na druhy krat nenapadlo vybudovat.
Ehm. Hlavne by si si mal dačo na upokojenie dať ty. Ja som sa na to opýtal aká je tam ostraha. Ale zas dakto nevie reagovať inak ako blbými poznámkami. Pre tvoju zaujímavosť ako to je s ostrahou, aby som UPKOJIL TEBA, tak čo sme tam šli od Trnávky pre soľ počas zimej služby tí somári nevedeli ani otvoriť závoru správnu. Ako inak boli ožraní jak prasce. Ešte mi niekto chce povedať, že v dielňach to vyzerá inak?!
Ako to inak skončilo s tým autobusom z L31 čo na Slávičom hlásil poruchu otáčania prednej nápravy a zistilo sa, že dielenskí to riešili len výmenou žiarovky vo výstražnom svetle? Veľmi by ma to zaujímalo či sa už podľa vyjadrenia B.Z. "porátali s tým lemplom".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ondro