Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kakke #121532:
Áno, spomínal som, navyše trať Šafko - Pribinova - Košická - Záhradnícka/Miletičova by si nevyžiadala, alebo vyžiadala nákup iba minimálneho počtu električiek a čiastočne odstránila zraniteľnosť električiek v centre.
Reakcia na: AAA #121542:
Snáď neskrátia L 50 len po Šafko. Myslím si, že je to dosť oblúbená linka do AuParku. Inak som zvedavý, či počas rekonštrukcie Starého mosta skrátia L 50 len po Šafko, alebo ju zo Šafka povedú okolo Eurovei na Apolo most a po Einsteinke do Auparku.
Reakcia na: AAA #121542:
A to potom po Jiráskovej pôjde 68,96 a posilnená 99 a po Romanovej len 99? Keď už by mala cez Romanovu chodiť len 99 tak aspoň by som odklonil linku 96 po od zastávky Romanova cez Bradáčovu a končila by pri Technopole, pokiaľ by sa tam nerozhodli ponechať 83. Inak by to bolo celkom fajn keby aj z Romanovej ulice premávalo dačo na smer Ružinov, lebo na ten smer čo idú 96 a 68 tak obidve idú cez Jiráskovu a zas z Jiráskovej nechodí nič na smer Nový most, hoc jednu zastávku od Švabinského linkou 99 a rovnako aj 68, chodia 93 a 94.
Reakcia na: Mike #121543:
Z takej Bradáčovej pôjdu ľudia ako na električku? K Dostihovej dráhe by som nedával 83, nechal by som tam 92 s intervalom 20/-/20//- do VW a 20 celotýždenne po TESCO Lamač. 83 by som nechal jazdiť k Technopolu aby aj ňou mohli ľudia zo zastávok Bradáčova, Romanova, Hrobákova ísť na Jungmannovu k električke.
Reakcia na: Mike #121543:
A cez Romanovu bude premávať čo? Na Osuského ostane len 68 a 96???
Reakcia na: luky133 #121534:
95 sa zruší, 78 sa dá po šafko, 50 sa ešte nevie a možno aj 83 a 92 sa skráti po Dost Dráhu... To je vššetko
Reakcia na: luky133 #121534:
LV 2005 bolo spravené podľa tvrdení DPB tak, že jedinou zmenou bude zrušenie 95 a skrátenie 50 a 78 po Šafko.
Ktoré minibusy sú podľa Vás lepšie? Iveco alebo Mercedes?

Podľa mňa Mercedes pre tieto veci :
- kabína pre šoféra
- jeden pár veľkých dverí pre vstup do vozidla vpredu čo pre minibus linku stačí
- usporiadanie interiéru

Nechápem aké prepojenie má Iveco na BA, že sme od nich kúpili to prezentačné vozidlo a k nemu aj ďaľšie 3. To už ani v tých pokakaných minibusoch nemôže byť unifikácia?
A ináč už je nejako potvrdené aj oficiálne, že Trnávka bude mať 32jku? Lebo podľa všetkého čo som čítal Tedomy majú ísť do Trnávky a keď ich chú presadiť na 32 tak jednoznačne ich bude musieť mať.
Reakcia na: luky133 #121536:
No to nebudú, to máš fajn postreh ? len niektoré zastávky ktoré 95 obsluhuje električka nebude môcť obsluhovať.
Reakcia na: doktor54321 #121537:
Ale zase cez víkend sa dá zniesť. ?
dneska SOR BN10.5 na L33 ?
Reakcia na: Kakke #121535:
No hej takže na Šafko cez Starý most už nebudú jazdiť autobusy, ale električky. ?
Reakcia na: luky133 #121534:
Rušiť sa linky nebudú ale skôr presmerujú sa. Z Námestia hraničiarov, Hrobákovej, Romanovej, Bradáčovej a Technopolu dačo bude musieť premávať ako zvážna linka k električke. Síce je tu 99, ktorej interval sa určite bude skracovať ale tá Hrobákovu a Nám. hraničiarov neobsluhuje.
Ináč ja mám otázku, ktoré autobusové linky plánuje DPB zrušiť po zavedení električky do Petržalky o niekoľko rokov? Je už vypracovaná nejaká štúdia na toto?
Reakcia na: ivanbuto #121520:
Keď už je reč o tom, že BUS pruh na Gagarinovej a Prievozskej by využívala aj SAD, alebo využíva, tak nechodia nejaké SAD spoje aj cez Vlčie hrdlo? Ako to tam je ráno plné v smere do mesta?
Reakcia na: ivanbuto #121520:
Ja si ju neviem predstaviť ako by potom z Mlynských Nív vyliezla nejak do Vrakune alebo na nejakú priestrannú komunikáciu. Možno by nebolo zlé ju ťahať po trasa Dvojkrížna - Kazanská - Vlčie hrdlo - Prístavná - SND - Šafko ? inak som videl aj taký plán kde bola plánovaná trať od Šafka cez Pribinovu, Košickú až k trhovisku... Dúfam, že by nebol problém to tam vyčistiť keby tadiaľ mala ísť električka do Ružinova.
Reakcia na: ivanbuto #121522:
Myslmí, že aspoň 1 z tých 3 ulíc mala byť prejazdná smerom k Mudroňovej, keďže potom ľudia čo bývajú v okolí musia obchádzať od mosta Lafranconi až cez Lovinského.
Včera som si pozeral staré CP z roku 2006 a nové z roku 2008 čo boli zoscanované originály zastávkových CP a zistil som, že ani u jednej električkovej linky nedošlo k skráteniu jazdnej doby. Jedine u 7,12 a 13 sa predĺžila jazdná doba na kolo o 1min, u 11 dokonca až o 4min a u zvyšku električiek 2-3min. ? To má byť preferencia?! ?

Ďalej jediné autobusové linky kde sa jazdný čas predĺžil na kolo o 2min sú 20 a 25, o 3min : 34 a 95, o 4min : 22 a 77. O 5 min linka 68 čo je dané zmenou trasy, čo nepočítam rovnako ako 38 a 41, až o 6 min sa predĺžila jazdná doba 70 a 83 a o 7 min u linky 26.

Čo ma prekvapilo, že sa o 2 minúty skrátili jazdné doby na kolo u 21,28,31,50,66,94,98 a 99, o 3min u 29,61,78 a 79, o 4min u 39,53,84 a 93, o 5 min u 59 a 87 a až o 9minúty u 92! Tak ma napadá, že prečo oslabili interval linky 78 keď sa jej jazdná doba vôbec nepredĺžila ale skrátila?! Takisko, keď sa napr. skrátili jazdné časy na linkách ako 94,98 a 93, ktoré vypravuje Petržalka, tak prečo sa nevyužili na linku 95, ktorej sa jazdný čas predĺžil?!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.