Takže sa mi podarilo zohnať KV noviny a ak to je pravda tak TEDOMy v marci budú tu (článok bol asi písaný v decembri a vtedy sa nevedelo kedy budú Tedomy).
Taktiež budeme mať v KV ďalšie obratisko. Na Molecke budeme mať odpočítavania času na dig. tabule. Viac: http://i41.tinypic.com/34oo4tc.jpg
Chceš nadľudský výkon. Ekologizácia dopravy v BA sa nerobila inak ako plynofikáciou dlho, predlho, okrem roky potrebnej a sľubovanej trate na Dlháče a aj to na 2x ju dokončovali, lebo dakomu padlo zaťažko vybudovať obratisko. To, že sa DPB nevenoval roky obnove VP a len plynofikoval a furt to obhajoval (však nič mu lepšie nejde) sa prejavuje teraz, že akonáhle Rusi zatiahnú kohútik, tak náš a Košický DP majú po ptákách ?
Nech nevyzerá, že ide proti plynofikácii, je to fajn vec, znižuje náklady na prevádzku vozidiel a predĺži životnosť. No plynofikovať a generálkovať sa nedá všetko a donekonečna. Pokiaľ viem, tak v BA sa dajú plynofikovať len Karosy a tie naftové sa akosi míňajú...
Nooo ked sa pozrem na tie nase najnovssie prirastky s produkcie SORu tak normalne nechapem, ako mozu objednat take nieco ako nahradu za TAMy??? Ked uz silou mocou chceli nejaky ten SOR tak napr toto by nebol zly napad: http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=5723. Ale kupovat standartny kratky autobus, ktory mal jedny dvere normalnej velkosti tak to je fakt hroza.
Re #120714 810zssk: No znie to pekne logicky a podla mna tu uz bola taka moznost aj ked prisli Solarisy ale obavam sa ze prave preto to nema u naseho DPB sancu na uspech :o(.
Veľmi dobrý nápad. Nakoľko na zast. Nový most pre električky je zakrytý zvršok, ja osobne v tom nevidím problém, možno je tam nejaký iný problém, do ktorého sa ja nevidím.
Ak by bol prestup z električiek na autobusy linky 70 na hrane, súhlasil by som.
Ak by mali byť nejaké nové linky z Karlovej Vsi/Dlhých dielov, mali by to byť linky práve tam, kam nejazdia a mám dojem, že asi ani nikdy jazdiť nebudú električky. Tie linky by, ale nemali byť autobusové, ale riadne zapojené do trolejbusovej siete.
Dost sa tu riesi Tedomy tam, Tedomy hentam.. ja by som osobne nesiel tym smerom ze nasadit ich na jednu linku.
Osobne som toho nazoru, ze ked pribudne 20 Tedomov tak by sa mohlo na "12-metrovych" linkach z 1DPA vytvorit celkovo 12-13 garantovane nizkopodlaznych poradi (maximalne 2 poradia na linku). Podobne by sa mohlo vyclenit zhruba 10 garantovane NP poradi na linkach so SORkami 9.5 (s nasadenim BN vozov) a cca 4 na buducich 10,5m linkach.
Nezabudajme na tych, ktory tu nizkopodlaznost potrebuju ?
Počuj, KV má električky do všetkých kútov - Rača, Zlaté piesky, ŽST Nové Mesto, Ružinov a do centra. V Petržalke skoro nič také neexistuje, okrem špičkovej+občasnej 59 a 92, 96 s intervalom 20minút celotýždenne, 15 min ráno, 196 len v špičke k Novému mestu, 83 so slušným intervalom do Dúbravky. Zatiaľ čo vy na DD, si prestúpite na Molecke na električky, ktoré vám idú do každej r... my v Petržalke si musíme prestúpiť na sídlisku a znova v centre na spoj, ktorý nás odvezie tam kde vy môžete v pohode ísť električkou bez prestupu.
Počul som o rannom intervale, ktorý by hustotou atakoval súčasnú linku 95. Neviem, sám som zvedavý.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony