Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #120732:
Mne problém prestupovať nevadí sám mi dnes milý vodič zatvoril dvere na trolejbuse a nakoľko šiel ďalší TR až o 10 min pekne som zatial šiel hore nad podchod a tam som nastúpil. Ten nápad z odpočitávaciou tabuľou sa mi teda osobne pozdáva. Z jeho slov to vyzerá tak, že bude nejaká 133? alebo 36?, ktorá bude mať rovnakú trasu ako električky až po Šafko a ďalej k SND? A to celodenná?? To by sa potom mohli pozrušovať električkové zástavky ako napr. PKO a iné. A taktiež ma zaujíma či myslel tú "preferenciu", ktorá už je alebo dobuduje na KV radiále takú ako je v Prahe...
Reply on: MatejBA #120729:
Mne to prišlo stráááášne vtipné. Bohužiaľ sme blbý národ, ktorý sa nechce posúvať vpred a nechce nové veci (najma z pohľadu politiky) ? Ja som rád že som slovák, ale, zase pri niektorých veciach sa za nás hanbím
Reply on: Kakke #120728:
Politicke dovody.
Reply on: luky133 #120725:
Necheme prestupovat! Nechceme! ?
Reply on: Kakke #120728:
Nadlusky vykon je uz vobec, ze tie sroty jazdia 🙂 Ale pokial by urobili slusny prestupny uzol (tj nadvazovali by spoje na seba) tak by to bolo super a dost ludi by to urcite vyuzilo, kebyze by im zrusili priame linky ?
Reply on: 6222 #120722:
Preco? Lebo vyraba to po com je dopyt?
Reply on: JamaVOku #120727:
1.) SKus to s tymi smajlikmi miernit, hadam nechces vyzerat hlupo 😉

2.) Nie kazdy je lenivy ist peso 2 minuty na elektricku (a byvaju plne)

3.) Debilni slovaci - tym padom aj ty si debilni nie? 🙂

Ale nezabudajte, ze to su zatial "realne sluby" 🙂
Reply on: MatejBA #120724:
No to dúfam, že do každého ASS nepôjde električka ale zavedie sa model 2 alebo 1 linka na radiálu, čiže hustý interval a prestupy. Tak ako predstavil t3mp. Stále nechápem čo bráni DP aby uplatnil prestupovací systém aj na linkovanie električiek. Potom by sa nedalo dostať do 15min z Ružinova, Karlovky alebo Vinohradov bez prestupu na Mariánsku, Obchodnú a Kammenné nám. To už keď hromžia električkári, tak je zle nedobre a DP je v momente v predklone.
Reply on: luky133 #120725:
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Typickí debilní slováci. nechceme prestupovať:D Ja počas svojej cesty z DNV tiež prestupujem niekoľkokrát a nesťažujem si, že nemám priamu 20kmovú linku cez všetky zastávky, ktoré by som chcel ? ? Milí DDáci, nejako leniviete...
Reply on: JamaVOku #120721:
Veď, hej, problém ?
Takže sa mi podarilo zohnať KV noviny a ak to je pravda tak TEDOMy v marci budú tu (článok bol asi písaný v decembri a vtedy sa nevedelo kedy budú Tedomy).
Taktiež budeme mať v KV ďalšie obratisko. Na Molecke budeme mať odpočítavania času na dig. tabule. Viac: http://i41.tinypic.com/34oo4tc.jpg
Reply on: Kakke #120708:
mozno do mesta ideme z kazdej prdele ale na DD je to nieco ine 😉 (a co pindas? Budete mat aj vy elektricku do kazdej prdele 😉 )

Re #120718 intony: Tie SORy tu boli na skusku a viac ako mesiac sa tu ani neohriali
Reply on: intony #120715:
Chceš nadľudský výkon. Ekologizácia dopravy v BA sa nerobila inak ako plynofikáciou dlho, predlho, okrem roky potrebnej a sľubovanej trate na Dlháče a aj to na 2x ju dokončovali, lebo dakomu padlo zaťažko vybudovať obratisko. To, že sa DPB nevenoval roky obnove VP a len plynofikoval a furt to obhajoval (však nič mu lepšie nejde) sa prejavuje teraz, že akonáhle Rusi zatiahnú kohútik, tak náš a Košický DP majú po ptákách ?

Nech nevyzerá, že ide proti plynofikácii, je to fajn vec, znižuje náklady na prevádzku vozidiel a predĺži životnosť. No plynofikovať a generálkovať sa nedá všetko a donekonečna. Pokiaľ viem, tak v BA sa dajú plynofikovať len Karosy a tie naftové sa akosi míňajú...
Reply on: vaky #120719:
celkovo sor ako znacka je nanic
Reply on: intony #120720:
Ovšem by sa museli čakať:D
Reply on: Solider #120716:
Určite nejaký existuje, keď nie, našiel by sa ? Ideálne by bolo, keby nadväzovala na každú 12-ku, navyše aj interval majú ráno a popoludní totožný.
Nooo ked sa pozrem na tie nase najnovssie prirastky s produkcie SORu tak normalne nechapem, ako mozu objednat take nieco ako nahradu za TAMy??? Ked uz silou mocou chceli nejaky ten SOR tak napr toto by nebol zly napad: http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=5723. Ale kupovat standartny kratky autobus, ktory mal jedny dvere normalnej velkosti tak to je fakt hroza.

Re #120714 810zssk: No znie to pekne logicky a podla mna tu uz bola taka moznost aj ked prisli Solarisy ale obavam sa ze prave preto to nema u naseho DPB sancu na uspech :o(.
Reply on: MatejBA #120678:
Pamätám si časy, keď bola linka 62/33 obsluhovaná cez víkendy 9-metrovými SOR-mi ?
je pravda ze trolejbusy na Kolibe nemaju prud?
Reply on: intony #120715:
Veľmi dobrý nápad. Nakoľko na zast. Nový most pre električky je zakrytý zvršok, ja osobne v tom nevidím problém, možno je tam nejaký iný problém, do ktorého sa ja nevidím.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.