Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JamaVOku #120721:
Veď, hej, problém ?
Takže sa mi podarilo zohnať KV noviny a ak to je pravda tak TEDOMy v marci budú tu (článok bol asi písaný v decembri a vtedy sa nevedelo kedy budú Tedomy).
Taktiež budeme mať v KV ďalšie obratisko. Na Molecke budeme mať odpočítavania času na dig. tabule. Viac: http://i41.tinypic.com/34oo4tc.jpg
Reply on: Kakke #120708:
mozno do mesta ideme z kazdej prdele ale na DD je to nieco ine 😉 (a co pindas? Budete mat aj vy elektricku do kazdej prdele 😉 )

Re #120718 intony: Tie SORy tu boli na skusku a viac ako mesiac sa tu ani neohriali
Reply on: intony #120715:
Chceš nadľudský výkon. Ekologizácia dopravy v BA sa nerobila inak ako plynofikáciou dlho, predlho, okrem roky potrebnej a sľubovanej trate na Dlháče a aj to na 2x ju dokončovali, lebo dakomu padlo zaťažko vybudovať obratisko. To, že sa DPB nevenoval roky obnove VP a len plynofikoval a furt to obhajoval (však nič mu lepšie nejde) sa prejavuje teraz, že akonáhle Rusi zatiahnú kohútik, tak náš a Košický DP majú po ptákách ?

Nech nevyzerá, že ide proti plynofikácii, je to fajn vec, znižuje náklady na prevádzku vozidiel a predĺži životnosť. No plynofikovať a generálkovať sa nedá všetko a donekonečna. Pokiaľ viem, tak v BA sa dajú plynofikovať len Karosy a tie naftové sa akosi míňajú...
Reply on: vaky #120719:
celkovo sor ako znacka je nanic
Reply on: intony #120720:
Ovšem by sa museli čakať:D
Reply on: Solider #120716:
Určite nejaký existuje, keď nie, našiel by sa ? Ideálne by bolo, keby nadväzovala na každú 12-ku, navyše aj interval majú ráno a popoludní totožný.
Nooo ked sa pozrem na tie nase najnovssie prirastky s produkcie SORu tak normalne nechapem, ako mozu objednat take nieco ako nahradu za TAMy??? Ked uz silou mocou chceli nejaky ten SOR tak napr toto by nebol zly napad: http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=5723. Ale kupovat standartny kratky autobus, ktory mal jedny dvere normalnej velkosti tak to je fakt hroza.

Re #120714 810zssk: No znie to pekne logicky a podla mna tu uz bola taka moznost aj ked prisli Solarisy ale obavam sa ze prave preto to nema u naseho DPB sancu na uspech :o(.
Reply on: MatejBA #120678:
Pamätám si časy, keď bola linka 62/33 obsluhovaná cez víkendy 9-metrovými SOR-mi ?
je pravda ze trolejbusy na Kolibe nemaju prud?
Reply on: intony #120715:
Veľmi dobrý nápad. Nakoľko na zast. Nový most pre električky je zakrytý zvršok, ja osobne v tom nevidím problém, možno je tam nejaký iný problém, do ktorého sa ja nevidím.
Reply on: Solider #120683:
Ak by bol prestup z električiek na autobusy linky 70 na hrane, súhlasil by som.

Ak by mali byť nejaké nové linky z Karlovej Vsi/Dlhých dielov, mali by to byť linky práve tam, kam nejazdia a mám dojem, že asi ani nikdy jazdiť nebudú električky. Tie linky by, ale nemali byť autobusové, ale riadne zapojené do trolejbusovej siete.
Dost sa tu riesi Tedomy tam, Tedomy hentam.. ja by som osobne nesiel tym smerom ze nasadit ich na jednu linku.

Osobne som toho nazoru, ze ked pribudne 20 Tedomov tak by sa mohlo na "12-metrovych" linkach z 1DPA vytvorit celkovo 12-13 garantovane nizkopodlaznych poradi (maximalne 2 poradia na linku). Podobne by sa mohlo vyclenit zhruba 10 garantovane NP poradi na linkach so SORkami 9.5 (s nasadenim BN vozov) a cca 4 na buducich 10,5m linkach.

Nezabudajme na tych, ktory tu nizkopodlaznost potrebuju ?
Reply on: JamaVOku #120710:
Mini dvierka v zadu v Sorke je asi jej najväčše mínus z mojej strany. Zrušia sa takzv. dobiehači ako napr. na 33.
Reply on: Kakke #120708:
Ked tam bude lolo vladnut domovnikom, tak to tam este aj dlho mat budete ? ? ? ?
Reply on: luky133 #120699:
mini dvierka mali aj bambusy (v predu len jedna polovica), ale zase vzadu boli veľké...
Reply on: 810zssk #120706:
Ak si pozrieš video k modernizácií železníc, tak rozdiel medzi moderátormi je badateľný ?
Reply on: Mischo1 #120690:
Počuj, KV má električky do všetkých kútov - Rača, Zlaté piesky, ŽST Nové Mesto, Ružinov a do centra. V Petržalke skoro nič také neexistuje, okrem špičkovej+občasnej 59 a 92, 96 s intervalom 20minút celotýždenne, 15 min ráno, 196 len v špičke k Novému mestu, 83 so slušným intervalom do Dúbravky. Zatiaľ čo vy na DD, si prestúpite na Molecke na električky, ktoré vám idú do každej r... my v Petržalke si musíme prestúpiť na sídlisku a znova v centre na spoj, ktorý nás odvezie tam kde vy môžete v pohode ísť električkou bez prestupu.
Reply on: intony #120702:
Počul som o rannom intervale, ktorý by hustotou atakoval súčasnú linku 95. Neviem, sám som zvedavý.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.