KLF #11927:
Ano? Vacsinou sa vodici na to stazuju ze to slabo brzdi. Inac to je vseobecny problem vyzboji TV1, EDB maju slabsiu ako zrychlovacove vozy. Ale ked to vies a hlavne vies vseobecne brzdit, tak v tom problem nevidim. Ale staci si porovnat supravu 7602+7610 napriklad so 7729+7730. Vyzbroj ta ista, ale serbel ovela vacsi (teda co som pocul... ).
tulrnique #11931:
Hmm, mam taky pocit ze u T6A5 je TV s rekuperaciou a TV13 bez. Ale uz sa objavili aj tvrdenia ze nerekuperuje nic. Takze netusim ako je to presne. Ale TV8 urcite rekuperuje. A tusim aj TV1.
Rad by som si zlepsil svoju predstavu o jednotlivych el. vyzbrojach pouzivanych v elektrickach. Napisem co ja o nich viem a vy by ste ma mohli doplnit/opravit.
T3:
vyzbroj TR37 - to je snad klasicky zrychlovac
TV1 - tyristoy (bez rekuperacie), maju ako jedine T3ky na streche brzdove odpory
TV8, TV12 - dalsie tyristory (bez rekuperacie ?)
TV14, EVPU - tranzistorove zalezitosti s moznostu rekuperacie. je tak?
do T3ojok sa dava uz aj Progress, ci nie - budu mat potom tie eliny aj rekuperaciu?
K2:
UA12 - zrychlovac, aky je dovod ze je tam ina vyzbroj ako v zrychlovacovych T3kach?
TV14, TV Progress - tranzistory s rekuperaciou. Je medzi nimi dajaky podstatny rozdiel ?
T6:
TV3 - tyristory (bez rekuperacie ?)
TV13 - tyristorova s rekuperaciou ? (brzdove odpory na streche)
vopred velmi pekne dakujem za akekolvek doplnenie ci opravu.
Koki dnes som mal 7602-10. Ak to teda niekomu nieco hovori. Keby v TAKOMTO stave boli vsetky elektricky v BA a TAK jazdili, tak by to bol PôŽITOK jazdit !!! Nenormalna suprava ! WOW! WOW! WOW! Inak nechyta sa na nu ani ziadna T6A5 suprava... to mozem povedat !!!
Na uvodnej stranke citam:
V prevádzke sa už objavili aj električkové snežné pluhy č. 8437 a 8434, ktorý sa hneď pokazil pri Mladej garde.
To by nebolo prvy krat co 8434 vykapal. Pamatate sa na minulu zimu??? Pripomeniem. 3.12.2001, #4111) sa 8435 spomina a naraza sa na jeho technicky stav. V diskusii sa potom kecalo o jeho osude, ked 7.12.2001 priblizne o 0:45 zhorel zadny trakcak pocas vykonu "namrazovky" v zastavke Zilinska. Bigmac tam bol a pamatam si ako mi ta SMS dosla. Uz 10.12.2001 bol trakcak vymeneny a voz jazdil dalej. Potom cele leto stal. A teraz opat vykapal, avsak uz pri Mladej Garde. Nechcem rypat, ale preco ten voz konecne nepredame kym nam nevyhori cely??? Je to jedina T3 z roku 1965 z tretej serie. Povodne mala ev. c. 292. Predajme ju uz konecne do Prahy, oni totiz zosrotovali vsetky vozne z tejto serie a ziaden nemaju. Urcite ten voz kupia. Samozrejme ze za primeranu cenu zodpovedajucu stavu a jedinecnosti tohto voza. Navyse mame 7509 (ex. 275) z prvej serie zachovanu ako historicke vozidlo. Podvozky z 8434 nam ostanu, takze budu aj nahradne suciastky. Okrem toho mame este 7607 (ex. 607, ex. 283) z roku 1965. Aj z nej mozeme spravit historicku elektricku ak bude zaujem. Navyse je to jedina povodna elektircka s vyzbrojou TV1, teda oplatilo by sa ju zachranit a dat do stavu po rekonstrukcii na TV1 s ev. c. 607. To by som prijal skor ako 292-ku. Vsak jednu zrychlovacovu T3 (275) uz mame. Co si myslite vy? Potom by som nechal este 7706 a 7717, z SUCS este neviem. Inac, videl niekto aj 8434-ku??? Chcem si ju odfotit aj mimo vozovne.
Ja som sa vcera viezol CityBusom stvrtej generacie ev.c. 3337 (myslim) na linke 167 z Nemocnice Motol k Andelu. No nadhera. Prudke zrychlenie, plynula jazda, prehadzovanie rychlosti robil automat tak jemne, ze sa to neprejavilo ani len naznakom trhnutia. Na Vrchlickeho triede sme kluckovali pomedzi autami, hotove (ale prijemne) rallye... V ten vecer sme boli na Vrchlickeho jednoznacne najrychlejsi.
Tak dnes som sa vybral do Ruzinova spravit par fotiek. Okrem fotenia kacic, labuti, holubov a cajok (okolie jazera) som si spomenul na imhd.sk a pofotil zopar serblov B 732 CNG, T3SU, T3G, K2S a pluh 8437 ako pluhuje... Na Mraziarenskej som nastupil na 68/9, serbel 4301. Pani, mozem vam povedat ze to bola strasna jazda! Prevodovka strajkovala, odmietala radit z kazdeho kvaltu na dalsi (asi sa pohadal hydrodynamicky menic s elektronikou). Vzdy zaradila az na 5 az 15 pokus a pri kazdom radeni s nami mykala dopredu - dozadu. Autobus mal ukrutne problemy rozbehnut sa, za zastavkou pristavny most navladal preradit, tak sme isli na prvom kvalte az na most. Na moste nas opat pretriasol a isli sme. Komfort bol vesekry zadny, ZF (zubaty fekal) odmital akukolvek spolupracu s motorom a napravami. Karosa = serbel... Nesuhlasite? Odvezte sa...
Hlasenie od koudaka
" inak v 93ke nevydrzalo sklo na dverach, takze
som na smolenickej musel prestupovat ... njekto netrafil s lyzami ;))) docinil to, ze 93ka vyhlasila dopravnu nehodu
a ostala tam stat ;)))"
J: tie jazdne casy su dost diskutabilne, ja sa napriklad pohybujem po trasach kde cesta autom ma vyde na neakych 15 - 20 minut a cesta busom na takmer hodinu (trasa dolne hony - petrzalka, co je myslim dost velky rozdiel), pripadne este z dolnych honov do ruzinovacez weekend, kde ked mi dojde bus tak som tam sice za neakych 10 minut (ak neratam slapanie na bus a obvzlast z busu dalej 2 zastavky po trase nechodiacej 78 (pri poslednej debate o weekendovej 78 sa napriklad nepacil subeh 4 resp. 5tich zastavok s trolejbusom)), ale ze ten bus ma 40 minutovy interval, tak to si radsej rozmyslim a ked mam moznost, idem autom... (totiz ak mi jeden zdrhne tak kym druhy dojde, tak to uz dojdem na miesto urcenia pomaly aj pesi... a to patrim medzi ludi co na auta nadavaju a najradsej by ich vyhostili z mesta...)
To all: k tým autám versus MHD. Mám auto aj sním jazdím ale: keďzoberiem benzím za 200,- tak sa odveziem do školy a spať, do obcodu a keď idem pre babenku tak žobrák(rezerva) už zase svieti. Čo sa tých nervov týka určite som kludnejší keď ma niekto vezie ako keď sa veziem ja. Keď som v MHD ma nemusí trápiť nejaký ***... taxikár či oktávia s čiernými sklami, ktorý mi nedali prednosť alebo sa namňa lepia. V takomto počasí ako je dnes ma tiež netrápi možnosť poškodenia auta atď. A myslím si, že tá cesta s MHD je trochu dlhšia ale luďia boha okoľko o 7 minút z konca petržalky do centra. To je také minimum. A je som hlavne dosť ekologicky založený takže radšej chodím MHD ako autom. To využívam len keď musím, alebo potrebujem rýchlo a okamžite niekam ísť. Fakt je aj ten, že keby boli všetky vozy vykúrené tak aj viac ludí cez zimu jazdí MHD. Je to jedno s druhým. Auto je pohodlňejšie ale aj viac stojí a dosť viac. lebo teraz jazdím za 645,- tri mesiace ale autom by to bolo tak na jeden a pol týždňa a to mám 105L, ktorá mi žerie pouhých 6 litrov na sto Km.
Nie, ale zrejme sa pokazili 2 supravy za sebou a ta tretia ich obe musela tlacit, ale vyzeralo to stylovo... jak husenica.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo
Tak, tak. Ale to nie je iba syndrom 4301...