#11939 No veď to len poukazuje na bordel v DP, že linky vôbec nesledujú prepravné prúdy. Aź sa najbližšie s KK stretnem, budem mu musieť vysvetliť, ako by mala fubgovať MHD:-)).
I.
TV1 - tyristoy (bez rekuperacie), maju ako jedine T3ky na streche brzdove odpory
TV8, TV12 - dalsie tyristory (bez rekuperacie ?) TV8 rekuperuje, TV12 je len interné označenie DPB, je to drobná úprava TV8, ČKD ich expedovalo ako TV8
TV14, EVPU - tranzistorove zalezitosti s moznostu rekuperacie TV14 je jednosmerná EVPÚ je striedavá výzbroj
do T3ojok sa dava uz aj Progress, ci nie - budu mat potom tie eliny aj rekuperaciu? ÁNO
K2:
UA12 - zrychlovac, aky je dovod ze je tam ina vyzbroj ako v zrychlovacovych T3kach? Ťažšie vozidlo, horšia adhézia, zrýchľovač sa vytáča dvakrát.
TV14, TV Progress - tranzistory s rekuperaciou. Je medzi nimi dajaky podstatny rozdiel ? Nie zásadný TVP je prakticky pokračovaním vývoja TV14 po krachu ČKD tými istáými ľuďmi u Alstomu/Cegelecu.
T6:
TV3 - tyristory (bez rekuperacie ?)
TV13 - tyristorova s rekuperaciou ? (brzdove odpory na streche) - opäť BA špecialita, je to len TV3 s RCT tyristormi
I.
Igorko: Ja som vybral relaciu, ktoru potrebujem, a obvzlast tu druhu by pouzilo relativne dost vela ludi myslim... (ale aj tu prvu hlavne v lete - na drazdiak sa chodi kupavat dost vela ludi, a celorocne ich dost chodieva aj po hypermarketoch, aj ked tych je uz teraz po BA viacero - ale z dolnych honov je spojenie do hocktoreho z nich linkami MHD utrpenim...)
Ad: d3k0 11.12.2002 22.09 #11842
Ale veď ja nemám na mysli odborné veci, na to tu predsa je tá diskusia aby sme sa vzájomne vzdelali, poučili, vymenili si názory atd.. Ja som mal na mysli tie nacionalistické výlevy našich českých priateľov...
I.
Hmm.. s tymi T6kami a ich vyzbrojami sa mi nezda ze by TV3 rekuperovala a TV13 nie, to by totiz znamenalo ze tretia dodana seria by bola bez rekuperacie, kym prve dve by ju mali. A to sa mi vidi ako krok spat. Co si o tom myslite?
KLF #11927:
Ano? Vacsinou sa vodici na to stazuju ze to slabo brzdi. Inac to je vseobecny problem vyzboji TV1, EDB maju slabsiu ako zrychlovacove vozy. Ale ked to vies a hlavne vies vseobecne brzdit, tak v tom problem nevidim. Ale staci si porovnat supravu 7602+7610 napriklad so 7729+7730. Vyzbroj ta ista, ale serbel ovela vacsi (teda co som pocul... ).
tulrnique #11931:
Hmm, mam taky pocit ze u T6A5 je TV s rekuperaciou a TV13 bez. Ale uz sa objavili aj tvrdenia ze nerekuperuje nic. Takze netusim ako je to presne. Ale TV8 urcite rekuperuje. A tusim aj TV1.
Rad by som si zlepsil svoju predstavu o jednotlivych el. vyzbrojach pouzivanych v elektrickach. Napisem co ja o nich viem a vy by ste ma mohli doplnit/opravit.
T3:
vyzbroj TR37 - to je snad klasicky zrychlovac
TV1 - tyristoy (bez rekuperacie), maju ako jedine T3ky na streche brzdove odpory
TV8, TV12 - dalsie tyristory (bez rekuperacie ?)
TV14, EVPU - tranzistorove zalezitosti s moznostu rekuperacie. je tak?
do T3ojok sa dava uz aj Progress, ci nie - budu mat potom tie eliny aj rekuperaciu?
K2:
UA12 - zrychlovac, aky je dovod ze je tam ina vyzbroj ako v zrychlovacovych T3kach?
TV14, TV Progress - tranzistory s rekuperaciou. Je medzi nimi dajaky podstatny rozdiel ?
T6:
TV3 - tyristory (bez rekuperacie ?)
TV13 - tyristorova s rekuperaciou ? (brzdove odpory na streche)
vopred velmi pekne dakujem za akekolvek doplnenie ci opravu.
Koki dnes som mal 7602-10. Ak to teda niekomu nieco hovori. Keby v TAKOMTO stave boli vsetky elektricky v BA a TAK jazdili, tak by to bol PôŽITOK jazdit !!! Nenormalna suprava ! WOW! WOW! WOW! Inak nechyta sa na nu ani ziadna T6A5 suprava... to mozem povedat !!!
Na uvodnej stranke citam:
V prevádzke sa už objavili aj električkové snežné pluhy č. 8437 a 8434, ktorý sa hneď pokazil pri Mladej garde.
To by nebolo prvy krat co 8434 vykapal. Pamatate sa na minulu zimu??? Pripomeniem. 3.12.2001, #4111) sa 8435 spomina a naraza sa na jeho technicky stav. V diskusii sa potom kecalo o jeho osude, ked 7.12.2001 priblizne o 0:45 zhorel zadny trakcak pocas vykonu "namrazovky" v zastavke Zilinska. Bigmac tam bol a pamatam si ako mi ta SMS dosla. Uz 10.12.2001 bol trakcak vymeneny a voz jazdil dalej. Potom cele leto stal. A teraz opat vykapal, avsak uz pri Mladej Garde. Nechcem rypat, ale preco ten voz konecne nepredame kym nam nevyhori cely??? Je to jedina T3 z roku 1965 z tretej serie. Povodne mala ev. c. 292. Predajme ju uz konecne do Prahy, oni totiz zosrotovali vsetky vozne z tejto serie a ziaden nemaju. Urcite ten voz kupia. Samozrejme ze za primeranu cenu zodpovedajucu stavu a jedinecnosti tohto voza. Navyse mame 7509 (ex. 275) z prvej serie zachovanu ako historicke vozidlo. Podvozky z 8434 nam ostanu, takze budu aj nahradne suciastky. Okrem toho mame este 7607 (ex. 607, ex. 283) z roku 1965. Aj z nej mozeme spravit historicku elektricku ak bude zaujem. Navyse je to jedina povodna elektircka s vyzbrojou TV1, teda oplatilo by sa ju zachranit a dat do stavu po rekonstrukcii na TV1 s ev. c. 607. To by som prijal skor ako 292-ku. Vsak jednu zrychlovacovu T3 (275) uz mame. Co si myslite vy? Potom by som nechal este 7706 a 7717, z SUCS este neviem. Inac, videl niekto aj 8434-ku??? Chcem si ju odfotit aj mimo vozovne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.