Včera som sa viezol 7112 na 11. Hlásenie zastávok funguje klasicky: "Nasleduje zastávka." Nezvyknem v písomnom prejave nadávať, ale kua, veď rovnaké problémy boli na trolejbusoch a na SORoch. To sú v DP takí chmuľovia, že sa to ešte furt nenaučili oživiť predtým, než vozidlo zaradia do prevádzky?
tulenique #11944> tie nove tyristory v TV1 sposobili to, ze tyristory neodchadzaju jeden za druhym, cim sa vyzbroj stala ovela spolahlivejsou. Si pamatam, ze ked tam boli este stare tyristory tak sme ich vymienali ako na beziacom pase
TULENIQUE> posledna seria T6A5 (vozy A) ma na streche vzadu staticky menic ABB. Staticky menic maju B-vozy a vozy prvych dvoch serii dole pod vodicom - menic CKD.
#11945 QUAKEMAN: Je mozne ze vsetky tri serie T6iek maju TV3, akurat potom mi nie je jasne, ze preco len posledna seria T6iek ma brzdove odpory (ak su to teda oni) na streche. Ma tam jednoducho o skrinku viac v porovnani s prvymi dvoma seriami.
Co to tam pribudlo na tej streche ked je ta vyzbroj uplne rovnaka?
Turbo: ta suprava 7602/10 vazne jazdi super. To som nemyslel ironicky. Aj brzdenie je squelle ! Neviem, mozno s tym daco spravili, ale... Mam pocit, ze to jazdi len ako nahradne vozidlo, ked dojdeme do vozovne, ze sa nam okazil voz, musia nam dat iny, tak nam daju tento. Mam ten pocit, ale neviem naisto. Ja som to vcera tak dostal a dnes jeden dalsi tiez.
Inak Turbo lubilo sa mi, jak si ma pochvalil, ze viem brzdit. Ked to porovnam s tym, ked si pisal, ze brzdit neviem, kedze tvrdim, ze eliny su najhorsie brzdiace dopr. prostriedky... pohodka.
tulenique, Igorko
Bratislavské vozy s el.výzbrojov-
T3 tr37-bez rekuperácie,zrýchlovač
T3 TV1-bez rekuperácie,modernizovaná sRCT tyristormi
T6A5 TV3-všetky verzie s RCT tyristormi,neviem prečo sa tu spomínajú bludy typu TV13 v súvislosti s poslednou sériov vozov T6A5 keď je výzbroj na vlas rovnaká s inými seriami a okrem toho som vydel dokumentáciu od výrobcu a vnej je vedená výzbroj TV3 a nie TV13 a kto sa chce hádať oskenujem a pošlem ako argument
T3 TV8-s rekuperáciov,GTO tyristory
TV12-to isté ako TV13
TV 14-s rekuperáciov,tranzistory
TV PROGRES-s rekuperáciov,tranzistory
dubnicky zazrak -s rekuperáciov,AC zázrak tranzistorová,momentalne sú vozy nepojazdné
Igorko dakujem za ujasnenie mojich nejasnosti ohladom elektrickovych vyzbroji.
Este mam tieto nezrovnalosti:
1. Takze ani TV3 ani 'bratislavka specialitka' TV13 nerekuperuje? (priznavam ze netusim co su to RCT tyristory - a teda nakolko ich zavedenie zmenilo vlastnosti vyzbroje).
takze ani jedna BA T6 nebrzdi do siete ?
2. Z T3ojok rekuperuje len TV14 a PROGRESS a casom aj ten dubnicky zazrak (EVPU). Je tak?
Teším sa (dúfam, že budú) na podrobné cestovné poriadky nočných liniek na Štedrý deň a Silvestra. Určite hlavne tie silvestrovské mnohým padnú vhod. Ale zdá sa mi, že je nejak ticho okolo silvestrovských osláv v meste. Žeby opäť nebezpečné a nekultúrne bláznenie? Verím, že uverejníte aj posledné a prvé odchody denných liniek z konečných zastávok v tieto dni.
Neviete ako to bude s cestovným pre dôchodcov nad 70? Pokiaľ viem, na železnici budú aj naďalej cestovať na evidenčný lístok 1 Sk za každých započatých 50 km (ak sa mýlim, opravte ma). A čo SAD?
Sci-fi: Čo si myslíte napr. o linke č. 173, ktorá by v špičke išla z Dúbravky-Pri kríži cez zastávky Homolova, Štepná etc., na Alexyho by sa napojila na 35 a pred Lamačom by odbočila na diaľnicu a raz-dva-tri by bola na Patrónke? Pokračovať by mohla napríklad ako 92, stála by pri Inchebe a Auparku a pokračovala cez Prístavný most do Podunajských Biskupíc príp. Vrakune. Myslím, že aspoň po Patrónku by to ľudia, ktorí sú odkázaní len na 83 (Štepná) uvítali. Je to však nereálne...
Hmm, nebolo by zaujímavé, keby v lete chodil autobus aj na Kačín ako kedysi? Ale niet asi pre koho...
Igorko: ved ja sa hram s neakymi navrhmi na zmenu linkovych vedeni, ked sa s tym zas pohram, zas to pojdem prebrat na DPB, uvidim co z toho vzide... ak by to cele preslo, usetrilo by sa tym par vypravenych vozov a v globale by sa pritom zlepsila prepravna kapacita tam kde to treba....
#11939 No veď to len poukazuje na bordel v DP, že linky vôbec nesledujú prepravné prúdy. Aź sa najbližšie s KK stretnem, budem mu musieť vysvetliť, ako by mala fubgovať MHD:-)).
I.
TV1 - tyristoy (bez rekuperacie), maju ako jedine T3ky na streche brzdove odpory
TV8, TV12 - dalsie tyristory (bez rekuperacie ?) TV8 rekuperuje, TV12 je len interné označenie DPB, je to drobná úprava TV8, ČKD ich expedovalo ako TV8
TV14, EVPU - tranzistorove zalezitosti s moznostu rekuperacie TV14 je jednosmerná EVPÚ je striedavá výzbroj
do T3ojok sa dava uz aj Progress, ci nie - budu mat potom tie eliny aj rekuperaciu? ÁNO
K2:
UA12 - zrychlovac, aky je dovod ze je tam ina vyzbroj ako v zrychlovacovych T3kach? Ťažšie vozidlo, horšia adhézia, zrýchľovač sa vytáča dvakrát.
TV14, TV Progress - tranzistory s rekuperaciou. Je medzi nimi dajaky podstatny rozdiel ? Nie zásadný TVP je prakticky pokračovaním vývoja TV14 po krachu ČKD tými istáými ľuďmi u Alstomu/Cegelecu.
T6:
TV3 - tyristory (bez rekuperacie ?)
TV13 - tyristorova s rekuperaciou ? (brzdove odpory na streche) - opäť BA špecialita, je to len TV3 s RCT tyristormi
I.
Igorko: Ja som vybral relaciu, ktoru potrebujem, a obvzlast tu druhu by pouzilo relativne dost vela ludi myslim... (ale aj tu prvu hlavne v lete - na drazdiak sa chodi kupavat dost vela ludi, a celorocne ich dost chodieva aj po hypermarketoch, aj ked tych je uz teraz po BA viacero - ale z dolnych honov je spojenie do hocktoreho z nich linkami MHD utrpenim...)
Ad: d3k0 11.12.2002 22.09 #11842
Ale veď ja nemám na mysli odborné veci, na to tu predsa je tá diskusia aby sme sa vzájomne vzdelali, poučili, vymenili si názory atd.. Ja som mal na mysli tie nacionalistické výlevy našich českých priateľov...
I.
Hmm.. s tymi T6kami a ich vyzbrojami sa mi nezda ze by TV3 rekuperovala a TV13 nie, to by totiz znamenalo ze tretia dodana seria by bola bez rekuperacie, kym prve dve by ju mali. A to sa mi vidi ako krok spat. Co si o tom myslite?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.