Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #118557:
a co je vlastne gorila? teda ta vasa...
Reakcia na: S499.1023 #118554:
? ?

Hm si deformovany jazdami Bratislava - Praha. ?
Este si nikdy nestal na perone a nepozeral na prichadzajuci vlak?
Reakcia na: Majo #118555:
hej! hentak ziadne okuliare nevyzeraju. ja vtom vidim gorilu a basta. Tak ako vase sukafony su moje akvaria. ?
Reakcia na: S499.1023 #118552:
nepripomina mi to okuliare a silne nadocnicove obluky goril.
http://www.rail.sk/arp/slovakia/rolstock/photos/750183a.jpg
http://www.animalesenextincion.com.ar/secciones/gorilas/gorila04.jpg

Re #118551 S499.1023: tak som mudrejsi.
Reakcia na: Ámos #118550:
Zásah vedľa. Rozdiel medzi 471 a 671 je ten, že jedna je napájaná jednosmerným prúdom a druhá jednosmerným a striedavým.

V tej 850 Ti odporúčam previezť sa (v ČR ich je dosť) a možno zmeníš názor na pohodlný motorový vozeň.

Okuliarnik sa Ti podobá na gorilu? ? ? ?
Reakcia na: Ámos #118553:
Nezmysel. Cestujúci väčšinou na peróne rušeň vôbec nevidí. Načo by chodil úplne dopredu a zase späť?
Reakcia na: S499.1023 #118549:
lebo premna pre cestujuceho je rozhodujuce aj to ako vlak vyzera. K ZSSK vladne odpor aj kvoli tomu cim ludi vozia. Rusen je sucast vlaku a je to o prve co cestujuci z vlaku na perone vidi. Je to cisto subjetivna a psychologicka zalezitost, ale aj ta hra rolu.
Reakcia na: Ámos #118550:
Gorilu v okuliaroch?
Reakcia na: Ámos #118550:
Aj 471 môže mať 160. ZÁKLADNÝ rozdiel je, že 671 je dvojsystémový. Nič viac, nič menej.
Reakcia na: S499.1023 #118542:
471 ma Vmax 140kmh a 671 ma Vmax 160kmh. To bude asi zakladny ? (a nie negooglil som, zapamatal som si ked som teraz cital o tych tendroch. takze to viem asi tak tri dni 🙂 )

Re #118540 S499.1023: Mozno je to tym, ze v 830 ani 850 som sa zrejme nikdy neviezol ?

Re #118541 Majo: Sorry, nevsimol som si ze chodi na tyzdnovky.

Re #118546 Majo: Ámos uz tusi co je 750. Prave tento voz sa mi podoba na gorilu. ?
Reakcia na: Ámos #118547:
A prečo by to bolo lepšie?
Reakcia na: S499.1023 #118504:
To na Slovensku vieme už dávno, zombíci sa zas prebúdzajú. ? ?
Reakcia na: S499.1023 #118537:

1) uz som vysvetlil
2) neviem, ale mne sa strasne lubi. To su uz ale subjetivne dovody. No urcite je lepsie mat na zaciatku ICcka toto http://www.vlaky.net/upload/images/reports/002488/P5310021.JPG ako toto http://www.vlaky.net/upload/images/sk/Garin/Garin_350.020_8824web.jpg
(neries ze jeden je diesel a druhy elektrika, cisto dizajn)
3) Ked tam teraz jazdi 810, tak preco nie 813?
Reakcia na: S499.1023 #118538:
Ámos asi ani netuší, čo je to 750, takže šotopožiadavu súdil asi podľa niečoho iného - to Ad 1 a Ad 2 - čo zo súčasného vozidlového parku ZSSK by si tam nasadil tak, aby to nebol nepohodlný šúkafón a zároveň aby to nebola šotopožiadavka?
Reakcia na: Ámos #118535:
Hej, ale v prípade vlakov sa už až tak nemusí, vždy to závisí od konkrétneho typu vozidla. A zas K2S až taká moderná už v dnešnej dobe nie je (bola možno v roku 1998, keď sa s tým začalo), keďže nie je nízkopodlažná a poháňajú ju stále jednosmerné motory.
Reakcia na: Ámos #118539:
To"ľahko" sú modrogumné fantázie. Tretí brzdový kotúč znamená nové nápravy, tlakotesnosť znamená zásadné úpravy skrine.
Reakcia na: Ámos #118539:
Tak hej je zmysluplná, ale na vlaky tu je napr. http://vlaky.net/online/diskusia/default.asp?lang=1 A toto je o MHD a vlaky mi tam moc nespadajú. No to je jedno čo už. ?
Reakcia na: Ámos #118523:
A ty vieš, aký je rozdiel medzi 471 a 671? Ostatných prosím, aby mu nenašepkávali.
Reakcia na: Ámos #118532:
V piatok poobede a v nedelu tam nejake hrozne zapchy nie su, takze problem nebude asi tam. Proste sa rozhodol pre vlak, lebo klasicke vozne s kupe mu poskytaju najvyssi komfort (v porovnani s autobusmi aj IAD) a do ciela sa dostane rychlo a za rozumnu cenu. Ale keby tam boli vratene sukafony, opat by zacal chodit autobusom, lebo ten je pohodlnejsi. Co sa tyka sprievodcov - tam maju 810/11/12 dost velku nevyhodu oproti klasickej suprave - su nepriechodne. Takze sprievodca medzi dvoma zastavkami skontroluje vzdy len jeden maly vozen. A okrem toho v tychto regionalnych vlakoch robi sprievodcu vlakveduci a ten ma aj ine povinnosti nez len kontrolovat listky.
Reakcia na: Ámos #118519:
Ty si môžeš vybrať čo chceš. Ja by som si vyberal podľa pohodlia, čiže krabicu až na záver.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.