Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #118462:
mozno by si sa cudoval. Podla kozenky a hluku to rozoznavaju a ja som to podla oznacenia napr. naucil aj kolegynu. Potom sme si neomylne vyberali len Bt.

Re #118472 aquila: Filialka ide z Kohezneho fondu, ten je aj pre BA. Inak s 1. vetou suhlas.
A k poslednej vete: ano, je to smutne. No zial sme na Slovensku.
Reakcia na: S499.1023 #118504:
co si dunco 2.? 😃 co to ma spolocne s MHD 😛
Reakcia na: Majo #118501:
Jednonápravové podvozky typ Rybák. Voľnoosé je niečo iné.
Reakcia na: Martin Fundárek #118497:
756 je prakticky totožná so 753.7 ČDC a tie sú spoľahlivé. Aj keď je fakt, že riadiaci systém z EVPÚ tomu na spoľahlivosti nepridá ? .
Reakcia na: S499.1023 #118492:
Teda pardón, voľnoosé či ako sa to volá.
Reakcia na: Ámos #118493:
Jurko, prvy bol samozrejme odliv (mimochodom, pise sa s makkym i) cestujucich, ale zeleznice ho nasadenim bagiet a inych sukafonov len zvacsili. Aj som milionkrat isiel sukafonom trat (B. Bystrica) - Cervena Skala - Margecany (aj ked nie celu, ale po usekoch pocas dovolenky) a pohodlne som sa teda rozhodne necitil. Ale urcite som sa citil prijemnejsie ako vtedy, ked som pocas tohto leta v 011 stal zo Zvolena do Lucenca, kedze suprava kapacitne akosi nepostacovala. A tam prestup na dalsi sukafon do Jesenskeho a tam na dalsi do Rimavskej Soboty. Najblizsie sa na to vykaslem a pojdem autobusom. Alebo odporucam Ti napr. previezt sa sukafonom z Komarna do Bratislavy, absolvoval som jednu takuto trojhodinovu jazdu a stacilo mi na cely zivot.
Gorilku by som si na Horehroni vyfotil asi tazko, kedze (ak nahodou nevies) rusen zavislej trakcie dokaze samostatne jazdit len pod dratmi. Nehovoriac o tom, ze zeleznicu fotim len vynimocne. Ale to je typicke pre Teba, ak ma niekto iny nazor ako Ty, spravit z neho absolutneho sotousa a vsetko zle hadzat na sotousov.
http://bratislava.sme.sk/c/4216793/posudia-rentabilnost-novej-zeleznice.html
"„Ide o stavbu trate, ktorá spojí Predmestie s Filiálkou. Železnice ako investor teraz posunú dokumentáciu na štátnu expertízu, tá posúdi náklady a rentabilnosť stavby,“ povedala Petra Pauerová z Dopravoprojektu"
Hmm, ja by som posúdil rentabilnosť za chvíľu a troma slovami...
Reakcia na: Ámos #118493:
"majko, co bolo na tej trati ako prve. Bageta alebo malo cestujucich?"
Zásah do čierneho.
Reakcia na: Majo #118470:
"756, ktorá pri prvej skúšobnej jazde na trati zdochla."
Pri prvých skúšobných jazdách sa problémy vyskytujú bežne. Rozhodne by som rušeň kvôli jednému zdochnutiu nezatracoval.
Reakcia na: Ámos #118493:
No tak na trati Margecany - BB by si gorilku aj tak neodfotil 😃.
Reakcia na: Ámos #118494:
Neviem definíciu. 3 hodiny sú nezmysel - potom pri prestupe z dvojhodinovej trate budeš pri každom druhom vlaku hodinu čakať.
Reakcia na: S499.1023 #118491:
ok co je takt?
Reakcia na: Majo #118489:
majko, co bolo na tej trati ako prve. Bageta alebo malo cestujucich?
Priciny odlyvu su inde a nie vozenie sa v akvariach.

Raz som si dal jazdu z Košic, cez Margecany, Červenu Skalu do Bystrice a Bratislavy a vyse dvoch hodin 81X medzi Margecanmi a Cervenou Skalou vobec neboli unavne. Jedine co bolo unavne je, ze trasu Margecany - BB nesiel vlak v kuse a clovek musel prestupovat na Cervenej Skale.

Jedine co ta podla mna mrzi, ze si nemozes na peknych usekoch odfotit gorilku ale len bagetku.
Reakcia na: Majo #118489:
Drobná technická poznámka. Vozidlá 81x nemajú pevné neotočné podvozky.
Reakcia na: Ámos #118487:
No tak trojhodinový interval nie je takt...
Reakcia na: TeBeCe #118488:
Vidim, ze Hospodarske noviny konzulutuju clanky u "skvelych" pravnikov alebo na stranke antirevizia.sk ?
Asi by im bolo treba poslat aktualne zakony...
Reakcia na: Ámos #118479:
Samozrejme, ze bageta na trati Zvolen - Zilina teraz uz staci, kedze taketo vozidla sposobuju odliv cestujucich. Tebe by sa pacilo hrkat sa dve hodiny v niecom s pevnymi neotocnymi napravami, pri ktorych je patricne citit kazda vyhybka a nerovnost na kolajnici? Aj ked je to furt lepsie ako 811/812 so sedackami v 90° uhle alebo v dokonca extremne nepohodlna 810. Proste nejaky modrogum vo vedeni ZSSK stale nedokaze/nechce pochopit, ze vozidla 81X su urcene na kratke vzdialenosti.
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11019225&p1=51337#mesg19

19. Euro zdvihlo ceny lístkov v doprave
20. Za jazdu "na čierno" zaplatíte viac
Reakcia na: S499.1023 #118485:
Aaha, teraz som to kukol. Tak oni zrejme mysleli, ze na trati BA- BB miesto trojhodinoveho bude dvojhodinovy a trva dlhsie.

S tymi pripojmi mas pravdu. Ono vsetci vieme, ze ZSSK je proste na hovno. Hadam nieco zmeni ked regionalne vlaky prejdu pod samospravne kraje.
Stale verim, ze BID spustia a ze to ukaze smer ktorym sa da ist a ktory bude uspesny a potom sa pripoja aj ostatny. Dufam.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.