Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #118538:
Ámos asi ani netuší, čo je to 750, takže šotopožiadavu súdil asi podľa niečoho iného - to Ad 1 a Ad 2 - čo zo súčasného vozidlového parku ZSSK by si tam nasadil tak, aby to nebol nepohodlný šúkafón a zároveň aby to nebola šotopožiadavka?
Reakcia na: Ámos #118535:
Hej, ale v prípade vlakov sa už až tak nemusí, vždy to závisí od konkrétneho typu vozidla. A zas K2S až taká moderná už v dnešnej dobe nie je (bola možno v roku 1998, keď sa s tým začalo), keďže nie je nízkopodlažná a poháňajú ju stále jednosmerné motory.
Reakcia na: Ámos #118539:
To"ľahko" sú modrogumné fantázie. Tretí brzdový kotúč znamená nové nápravy, tlakotesnosť znamená zásadné úpravy skrine.
Reakcia na: Ámos #118539:
Tak hej je zmysluplná, ale na vlaky tu je napr. http://vlaky.net/online/diskusia/default.asp?lang=1 A toto je o MHD a vlaky mi tam moc nespadajú. No to je jedno čo už. ?
Reakcia na: Ámos #118523:
A ty vieš, aký je rozdiel medzi 471 a 671? Ostatných prosím, aby mu nenašepkávali.
Reakcia na: Ámos #118532:
V piatok poobede a v nedelu tam nejake hrozne zapchy nie su, takze problem nebude asi tam. Proste sa rozhodol pre vlak, lebo klasicke vozne s kupe mu poskytaju najvyssi komfort (v porovnani s autobusmi aj IAD) a do ciela sa dostane rychlo a za rozumnu cenu. Ale keby tam boli vratene sukafony, opat by zacal chodit autobusom, lebo ten je pohodlnejsi. Co sa tyka sprievodcov - tam maju 810/11/12 dost velku nevyhodu oproti klasickej suprave - su nepriechodne. Takze sprievodca medzi dvoma zastavkami skontroluje vzdy len jeden maly vozen. A okrem toho v tychto regionalnych vlakoch robi sprievodcu vlakveduci a ten ma aj ine povinnosti nez len kontrolovat listky.
Reakcia na: Ámos #118519:
Ty si môžeš vybrať čo chceš. Ja by som si vyberal podľa pohodlia, čiže krabicu až na záver.
Reakcia na: S499.1023 #118533:
Tie posledne objednavky su na 160km/h ale tak aby sa dali lahko prerobit na 200km/h.

Re #118534 luky133: Konecne aspon trochu zmysluplna debata.
Reakcia na: Majo #118518:
Nasadenie 750+klasika je ale typická šotopožiadavka, to musím s Ámosom súhlasiť.
Reakcia na: Ámos #118512:
Nekafral by som do toho, čomu nerozumiem:
1) Gorilka nemôže ísť ani ZV-ZA. CHýbajú tam drôty.
2) Dezén 755 je otrasný a najmä vysoko nepraktický, o technike ani nehovoriac.
3) Bageta nie je vhodné vozidlo na BA-KN.
Reakcia na: ufo #118511:
A aby som nezabudol - aký TIS kedy jazdil do Stralsundu?
Reakcia na: Majo #118531:
Ak kukneme na cenu K2S a novej elektricky, tak sa to stale oplaca.
V poslednom čase mám pocit, že nie som v diskusnom fóre o MHD v Bratislave, ale na diskusnom fóre o vlakoch... ?
Reakcia na: ufo #118511:
Móric nemá najmenší problém vyrobiť vozy na 200 km/h. Ale taký voz je výrazne drahší, bo tlakotesnosť.
Reakcia na: Majo #118529:
Mne byva znama v Kvetoslavove a o kapacitnych problemoch nehovori. Ale spytam sa, ked bude online.
K zeleznici sa vratil urcite aj preto, ze nikto nema nervy na tamojsie zapchy pri ceste do a z Bratislavy.

Inak rentabilite trati by urcite pomohli aj sprievodcovia. Uz sa mi niekolkokrat stalo, ze nebol ziaden a ak bol listky nekontroloval iba sa presiel po vlaku. Pri vecernych/nocnych spojoch ked si kupujes listok az vo vlaku, je to myslim velky problem.
Reakcia na: Ámos #118528:
Modernizácia sa vždy dá spraviť tak, aby vozidlo vyzeralo ako nové. Viď K2S. Ale podstatné je, či to za tú cenu stojí a či sa potom neoplatí kúpiť už naozaj nové vozidlo.
Reakcia na: Solider #118527:
niekedy ti nad tym hlava stoji, preco nieco podplatia a ine nie.
No 840 mohlo byt viac. Tender na 35 motorovych jednotiek za Dzurindovej vlady padol vdaka odhalenemu klientelizmu. Ci to bola skoda?! Pretunelovali sa inak...
Reakcia na: Ámos #118522:
A zase došli argumenty, takže hádžeš vinu na šotoušstvo? Ako Ti mám vysvetliť, aby si to pochopil, že vlaky nefotím? Ak, tak len pri nejakej akcii, ale v zásade fotím len MHD... Tie vozne som uviedol len ako príklad, čo by tam mohlo jazdiť, netvrdím, že všetky v jednej súprave. Šukafóny tam postačujúce určite nie sú. Mám napr. známeho čo každý piatok cestuje z BA do DS a v nedeľu naspäť a odvtedy, čo tam začal jazdiť Turancar za výhodnú cenu a rýchlo, presedlal z vlaku na autobus. Odkedy na ten "jeho" vlak začali zločinci opäť nasadzovať klasickú súpravu s Okuliarnikom, vrátil sa k železnici, aj keď je to o pár korún drahšie ako autobus. Ale je to pohodlné.
Reakcia na: Majo #118525:
Samozrejme, ze sa da. Vsetko sa da zmodernizovat. Aj nase T3P su modernizovane. Ale stale vyzeraju ako z roku 196x.
A to je to co cestujucemu vadi. Chce sa vozit moderne alebo mat aspon ten pocit.
Reakcia na: Ámos #118524:
Keby urobili opäť nejaký kamarátsky biznis, napríklad s 840, nevidím dôvod, prečo by ich nemohlo byť viac. Veď to vozidlo je nízkopodlažné aj po motorickej stránke vcelku dobré 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.