Ine je seknut sa obcas a sekat sa furt. Pozri si tunajsie popisy a najdi aspon 3 chyby za posledne dva dni (co je tretina bezneho poctu chyb v jednom vasom update).
Súhlasím. Ale prečo všetky oblúky až po Gagarinovu - na úseku Ríbezľová - Ondrejovova sa mi už zdajú byť OK. Inak Gagarinova-Haraničná, kríženie 201/202x208 je OK, najhoršia je asi zbiehacia výhybka.
Čo hovoríš na zbiehaciu výhybku Štefánikova/Paslisády, ktorá bola nanovo inštalovaná?
Mimochodom, na Miletičke vymenili kríž na rozraďovacej výhybke 201x207.
Čo ja ale napr. nechápem:
- Nezmyselná 30 na podjazde na Rožňavskej, zato že raz tam niekto strthol vedenie - tak potom dajme 30 do všetkých podjazdov (Kramáre, Cintorín, atď.), a robme z vodičov trolejbusov blbocv, a z trolejbusovej dopravy systém jazda-brzda.
- Nezmyselná 30 na viacerých výhybkách, kde sa dá ísť 40-50.
- Trakčné vedenie na úseku Ondrejovova -> Ríbezľová pred križovaním s diaľnicou (ktoré, podľa toho, čo si hovoril, bolo nanovo robené pri stavbe D1 Mierová-Senecká) - vedenie je urobené tak, že sa dá ísť pred podjazdom iba v pravom pruhu, napr. niekedy je ľavý voľnejší a v pravom dlhšia kolóna pred semaforom (IGK idú z toho pruhu následne na diaľnicu), trolejbus ale nemôže ísť do ľavého, lebo by mu padli palice, resp. musel by ísť tak max. 5-10 km/h, a aj to neviem, či by dočiahol.
Ináč menšie info po tých pár snehových prehánok na DD. Takže trolejbusy nám jazdia dosť pomaly, ale jazdia. Hlavné cesty neodhrnuté trošku kašovitého snehu a vedľajšie neodhrnuté a nerozotpené. ? Kto nemá zimné gumy neodporúčam bývať niekde v bočnej uličke.
Tvoja dysgrafia ťa bohužiaľ prezradila, že tu diskutuješ sám so sebou na podporu svojich názorov ? . Tak keď sa ti tunajší systém nepáči, tak si zbaľ svojich päť slivák a páĺ na tie aktuálnejšie weby iných diskutujúcich. Toto tu nie je verejnoprávny server a jeho majiteľ si môže sám stanovovať kritériá.
Tak keď začneme od Čiližskej, tak všetky oblúky až po Gagarinku, križovatka Gagarinova x Hraničná, rozjazdová výhybka 201 x 202 na Prievozskej, v smere k Tresku zmes drôtov pred Mamutom, v smere na Hauptbahnhof zjazdová výhybka pred Trnavským mýtom... Ešte treba ? ?
Ja som ju tam nezavesil...ale clovek ktory zodpoveda za tu stranku...ja mu poslem foto a on si sam vyberie ktore chce...a viem ze niesu vsetky super fotky...sak chybami sa clovek uci.
Tymto koncim diskusiu a praje iMHD.sk vela uspechov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
Čo hovoríš na zbiehaciu výhybku Štefánikova/Paslisády, ktorá bola nanovo inštalovaná?
Mimochodom, na Miletičke vymenili kríž na rozraďovacej výhybke 201x207.
Čo ja ale napr. nechápem:
- Nezmyselná 30 na podjazde na Rožňavskej, zato že raz tam niekto strthol vedenie - tak potom dajme 30 do všetkých podjazdov (Kramáre, Cintorín, atď.), a robme z vodičov trolejbusov blbocv, a z trolejbusovej dopravy systém jazda-brzda.
- Nezmyselná 30 na viacerých výhybkách, kde sa dá ísť 40-50.
- Trakčné vedenie na úseku Ondrejovova -> Ríbezľová pred križovaním s diaľnicou (ktoré, podľa toho, čo si hovoril, bolo nanovo robené pri stavbe D1 Mierová-Senecká) - vedenie je urobené tak, že sa dá ísť pred podjazdom iba v pravom pruhu, napr. niekedy je ľavý voľnejší a v pravom dlhšia kolóna pred semaforom (IGK idú z toho pruhu následne na diaľnicu), trolejbus ale nemôže ísť do ľavého, lebo by mu padli palice, resp. musel by ísť tak max. 5-10 km/h, a aj to neviem, či by dočiahol.