Reakcia na: geodeath #116138:
"Nechápem ako mohol pri Botanickej nabúrať do toho kamióna keď ho videl, nakoľko aj keď bol večer tak odsvetlenie tam funguje, neni tam žiadna zrada ako v Rači na zastávke Detvianska kde elektrčka pri vjazde do zastávky smerom do mesta má ozaj na mále aby sa vyhla kolízii. Aspoň keby spomalil tak pochybujem, že by vykoľajil. Ale keď vidím, že dačo mi stojí na priecestí resp. približuje sa, tak spomalím. Veľmi silno pochybujem že vodič 7773+7774 tak spravil."Takže vlastne nakoniec môže za to vodič električky! Nauč sa jazdiť. ?
S499.1023
Re #115876 sisi: A čo do toho furt montuješ Slotakiu, keď s tým Slota nemá nič spoločného?
Re #115892 geodeath: Otočka trolejbusov na Kollárovom námestí bola využitá tak trikrát za celý svoj život, museli sa tam dvakrát prekldaať zberače, v jednom smere je viac než plnohodnotne substituovaná otočkou na Mierhodžovom námestí.
Re #115893 geodeath: Čo ty furt máš s tými Židmi? Nejaký komplex ako Dolfi?
Re #115909 geodeath: Ja som myslel, že na vlak si zvedavý najmä ty, lebo máš režimku a potrebuješ priame spojenie na stanicu.
Re #115953 ivanbuto: Hehe, presne to isté sa mi stalo pred rokmi pri vychádzaní z tej istej zastávky. Dotyčný za mnou doletel pri nemocnici a snažil sa ma opľuvať so slovami "Ja viem, že máš prednosť ale aj tak ťa nepustím" - nemal pravdu, pustil ? .
Re #115969 Emo: Treba si to prečítať celé.
Re #115983 sisi: Áno, môžete. Ale nikto nie je POVINNÝ vám zriaďovať linku, lebo vy chcete.
Re #115987 Ámos: Rýchlosť určuje najmä zákon a súvisiace predpisy. Okrem toho ten zákon môže byť v ČR a v SR odlišný.
Re #115994 sisi: Platíte dane v BA a máte za ne zaistenú dopravu v BA. Ja už dane v SR neplatím, ale keď som platil, myslíš, že som mal požadovať MHD medzi Bratislavou a Prahou?
Re #115996 sisi: Aha! Trvalý pobyt máte v Bratislave! Tak prečo by vám mali zaisťovať MHD do Rajky?
Re #116007 sisi: Rezistenti ste? A možno aj disidenti ? !
Re #116039 810zssk: To čo zase splietaš dohromady? Myslíš, že komerčné cestovné nie je dotované?
Re #116042 sisi: Asi si tam kúpili byt preto, že tam je spojenie.
Re #116047 810zssk: Ale samozrejme, že dotuje. Nekecaj do toho, čomu nerozumieš.
Re #116055 Majo: Tak práve Brno, ktoré je schopné do novej VarCB3 s asynchrónnym pohonom dať laminátové sedačky, gumovú podlhu a naštetkované madlá, by som veľmi za príklad nedával. A čo konkrétne je na tom tebou vzývanom interiéri modernejšie oproti bratislavskej T3P?
Re #116060 Solider: Nekecaj nezmysly, Pitcho!!! A už vôbec sa nevyjadruj k politike. Tvojich fašizoidných rečí máme dosť aj z vlaky.net.
Re #116064 igi151: Čo na tom rýchlomere nie je moderné? Že niekto použil zdravý rozum a osadil vozidlo takým rýcghlomerom, ktroý sa aj dobre odčíta? BMW ani Porsche namajú tiež nutkanie pchať do svojich produktov LED-kové budíky.
Re #116071 2xT3SUCS: Nové bratislavské T6 mali tiež klímu pre vodiča a kedy už!
Re #116076 Majo: Pomerne stupídne argumenty - vybral si si presne to, čo je jednak zbytočnosť a jednak to nie je fyzikálna vlastnosť T3. Ručne sťahovaným zberačom, na rozdiel od elektrického, môžeš obiť ľad z troleja. Ale nie je problém namontovať na T3 bárs aj Stemmanna. Kotúčová brzda pre T3 existuje. Cestujúci sa na ňu sťažujú - trhavo dobrzďuje, je hlučná, má sirénový efekt. Automatické spriahadlá medzi vozmi v trvale spojenej súprave je vyhadzovanie peňazí z okna. Automatické spriahadlá mali T3 (T4) už pred 40 rokmi. Klimatizáciu pre vodiča nie je problém namontovať a je to jediný bod, v ktorom sa s tebou zhodnem, že by tam mala byť.
Re #116077 2xT3SUCS: Páka je prirozdzená, ergonomická a je to dokázané mnohými ergonometrickými výskummi a meraniami. Ale viem, že sú vodiči, odchovaní na pedálových T3, ktorí nie sú schopní sa s pákou naučiť jazdiť, tak isto ako pred 40 rokmi boli vodiči, ktoráí sa neboli schopní preškoliť z "regulača" na pedále. Mimochodom, môžeš si na mne zgustnúť, lebo som to bol práve ja, kto presvedčil ing. Rafaja, že ti vozy nemajú mať zachovaný pedálový radič ? . A klimatizácia je vypínateľná, to ti tiež asi uniklo.
Re #116080 2xT3SUCS: Alexander Milko?
Re #116094 Solider: Zmotáme dohromady všetky názvy, čo sme počuli a budeme sa tváriť ako odborník?
Re #116102 Emo: Zle si čítal a zle vám to vysvetlili. Alebo vysvetlili dobre a ty si zle pochopil (to je pravdepodobnejšie) - to, čo píšeš platí v prípade jazdy MIMO obec.
Re #116105 810zssk: Samozrejme, že dotuje. Nič nezistíš.
Re #116116 kecho: To s tým kšeftom, ja všeobecne rozšírený nezmysel. Ty keď jazdíš na zimných, tak sa ti opotrebúvajú aj letné v garáži ? ?
Re #116123 ufo: Presne tak. Asi dve sezony neboli IC/EC v záväzku a potom prišla Zločineckká s prosíkom.
Re #116124 kecho: Na Slovensku platná legislatíva umožňuje dotovať železničnú dopravu len na celoštátnej úrovni a len Zločineckú spoločnosť.
Re #116128 AAA: Obávam sa, že to v tomto konkrétnom prípade nepomôže, lebo ani z jedného poistenia nie sú kryté škody, spôsobené medzi vozidlami jednoho prevádzkovateľa v jeho areáli - aspoň pred pár rokmi to tak bolo. Vodič môže dostať k úhrade max. tuším 4,5 násobok mzdy, pokiaľ nebol alkoholizuvaný a z toho mu 90% preplatia z poistky na blbosť.
Re #116135 kecho: Určite budú pchať CNG vozy do vozovne, kde nie je plnička, že?
Re #116138 geodeath: Nevyjadruj sa ktomu, čomu nerozumieš. Máš vôbec vodičák aspoň na osobné auto? Vieš, aké sú brzdné dráhy električky a aká je reakčná doba bŕzd, obzvlášť u zrýchľovačovej T3, kde musí nabehnúť príprava?