No, ty a tvoji rodièia, a tvoji susedia, aby ste vedeli: daò zo mzdy je daò zo mzdy a strháva mi ju zamestnávate¾, 12x vo forme preddavkov, a 1x to dorovná. Je to celkom pekná kopa. Niè sa mi nevráti, a znamená to, že som daò zaplatila! Takže ťa neokrádam! A zaplatila som aj v HU, pri kúpe domu, inak by ma vyhostili. Takže neokrádam ani ich.
To, že bývam v HU nemôžeš stotožòovať s obèianstvom. Ve¾a obèanov SR žije vo Viedni, Prahe, alebo inde. Stále sú to obèania SR a bez toho, aby mali auto sa kedyko¾vek dostanú domov. Vïaka ústretovosti Rakušanov, Èechov a iných susedov. HU zrejme nemajú byť za èo ústretoví, keï ich už dlhé roky uráža, osoèuje a chce ich napadnúť tankami SR. SR preto, lebo keï verejne neodsúdi chrapúnstvo jedného èlena parlamentu a mlèí, to znamená že sa s jeho názormi stotožòuje. Za takéto verejné vyhrážky v ozbrojený útok, a urážky predstavite¾ov cedzieho štátu nikto sa do ústretovosti nebude hrnúť. Neèudovala by som sa, keby HU vojská obsadili hranice, brániac sa Slotovým tankom!
Keby spojenie SR so svetom záležalo na ústretovosti ¾udí ako ste vy, doteraz by slovaè žrala suché krumle a nevidela by si ïalej od nosa, a doteraz by tu bol niekto, kto by nevzdelancom vládol, èi už maïar, alebo èech, alebo niekto iný. Aj keby som nebývala v HU, stejne by ma to rozèu¾ovalo, že nemôžem ísť kde chcem, hoci k susedom, a že je tu kdesi znovu železná opona. To èo píšem, si riadne preèítaj, aby si porozumel, tomu, èo píšem.
Myslím, že žiaden turista nie je tak blbý, aby si myslel o T3P, že je to nové vozidlo (hoci tie s VarCB3 sú nové, ale to nikoho nenapadne). A čo sa týka škrípania podvozku - to nijako nesúvisí s vekom vozidla, ale s kvalitou údržby.
A ešte malý postreh.. 7787 znie horšie než staré električky. Celú cestu v prednej súprave vydáva podvozok škrípajúci zvuk... By ma zaujímalo či je to taký problém sa na to kuknúť v dielňiach. Kebyže som turista a nastúpim aha do novej električky (pre neho je nová lebo nevie, že je po GO) a počúvam celú cestu ten zvuk si teda pomyslím ešte horšie o MHD ako už som si. A ľutujem vodiča, ktorý to musí celý deň počúvať.
Podstatné je hlavne to, či sa jazdí na dohľad alebo podľa svetelných návestí. Pri jazde na dohľad nie je veľmi bezpečné ísť viac ako 65 km/h. Takže rýchlosť na petržalskej trati bude zrejme závisieť od toho, či tam budú semafory (mám na mysli normálne dráhové semafory, nie antipreferenciu) alebo nie.
Ale Bosákova - Janíkov dvor sa plánuje na jednej trati aj električka aj vlak, či nie? A potom ak to vozidlo bude chodiť po električkovej sieti, tak to vlastne bude niečo ako má Karlsruhe nie?
A čo sa týka rýchlosti, viem len o tom, že § 53 dopravného poriadku dráh uvádza:
1."Pre električkovú trať a trolejbusovú trať alebo ich úseky musí byť určená najvyššia dovolená rýchlosť tak, aby sa zaistilo bezpečné a plynulé zastavenie alebo spomalenie jazdy električkového vlaku alebo trolejbusového vlaku.
2.Rýchlosť jazdy a podmienky jazdy električkového vlaku alebo trolejbusového vlaku pre trať a jednotlivé traťové úseky určí dopravca podľa technologických a technických podmienok trate a podľa stavu dopravných zariadení a dráhových vozidiel."
Ale je možné, že to upravuje nejaka STN, ale keďže k tým sa zadarmo na nete dostať nedá, nemôžem to pozrieť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
"Vela obcanov SR žije vo Viedni, Prahe, alebo inde" - Vidis a im nikto nedotuje dopravu. Platia plnu komercnu sumu. Tak sa tu nehrajte na ukrivdenych.