Ona uz ledva premava o 2100 nieto uz o 2200
Elina/bus: elina podla mna brzdi lepsie, vynimkou su len klaty, a tiez ma lepsi tah. Kolajnice (nie v dnesnom stave!) su taktiez rovnejsie ako asfalt a perovanie E je tiez lepsie. Asi tak.
Elina/bus: elina podla mna brzdi lepsie, vynimkou su len klaty, a tiez ma lepsi tah. Kolajnice (nie v dnesnom stave!) su taktiez rovnejsie ako asfalt a perovanie E je tiez lepsie. Asi tak.
tr3mp
1-99: elektricky (to v pripade, ze by ich bolo viac ako 19 liniek, co umoznuje sucasne rozdelenie
100-199: busy 1-2 pasmo (mesto Bratislava)
200-299: trolejbusy
300-399: primestska doprava (3. pasmo)
500-599: nocaky (E+T+A)
900-999: vlaky
Ked uz sa raz zaviedlo oblastne oznacovanie liniek, malo by sa zaviest vsade, teda aj napr.:
272 Rajska - Cilizska
353 Trnavske myto - Chorvatsky Grob
927 Malacky - Dunajska Streda
alebo
380 Novy most - Hainburg ;-)))
A na zaver, je otazne, ci by ma zmysel mat pri integrovanej doprave dve vnutromestske pasma, alebo ich zjednotit, ako je to v Prahe.