Ludkovia, vy ste blazni.
Ked sa ma riesit regionalna doprava cez kolajnice - tak naco (Turbove slova), najprv treba vyriesit dopravu v BA. Ale autobusmi zrazu ano.
Hm- preferencia elin - je sice pekne, ze elina by bola lacnejsia, ale kym, ich interval bude taky ubohy, kym budu take prepchate, budu pomale, a kym sa napr. z ovsista dostanem bez prestupu busom do dubravky, tak tou elinou nepojdem, aj keby mi za to platili - a verim, ze vacsina ludi, a to nehovorim o case jazdy, lebo cas jazdy je asi taky ako cas jazdy 12-kou zo safka. Netvrdim, ze do kazdej dediny moze a musi ist vlak, elina (kockopes), ale ked uz - to by malo byt, tak ako v meste nosnou trakciou.
Nejako sa mi zda vase uvazovanie ako celkok nelogicke, aj ked lolakne logicky posobi. Ale mozno sa mylim...
Ked sa ma riesit regionalna doprava cez kolajnice - tak naco (Turbove slova), najprv treba vyriesit dopravu v BA. Ale autobusmi zrazu ano.
Hm- preferencia elin - je sice pekne, ze elina by bola lacnejsia, ale kym, ich interval bude taky ubohy, kym budu take prepchate, budu pomale, a kym sa napr. z ovsista dostanem bez prestupu busom do dubravky, tak tou elinou nepojdem, aj keby mi za to platili - a verim, ze vacsina ludi, a to nehovorim o case jazdy, lebo cas jazdy je asi taky ako cas jazdy 12-kou zo safka. Netvrdim, ze do kazdej dediny moze a musi ist vlak, elina (kockopes), ale ked uz - to by malo byt, tak ako v meste nosnou trakciou.
Nejako sa mi zda vase uvazovanie ako celkok nelogicke, aj ked lolakne logicky posobi. Ale mozno sa mylim...
tr3mp
1-99: elektricky (to v pripade, ze by ich bolo viac ako 19 liniek, co umoznuje sucasne rozdelenie
100-199: busy 1-2 pasmo (mesto Bratislava)
200-299: trolejbusy
300-399: primestska doprava (3. pasmo)
500-599: nocaky (E+T+A)
900-999: vlaky
Ked uz sa raz zaviedlo oblastne oznacovanie liniek, malo by sa zaviest vsade, teda aj napr.:
272 Rajska - Cilizska
353 Trnavske myto - Chorvatsky Grob
927 Malacky - Dunajska Streda
alebo
380 Novy most - Hainburg ;-)))
A na zaver, je otazne, ci by ma zmysel mat pri integrovanej doprave dve vnutromestske pasma, alebo ich zjednotit, ako je to v Prahe.