Super.. ked v tej firme mal DPB 100% podiel mohol prikazat aby mu odvadzali 100% zisku.. tunel jak hovado.. najlepsie by bolo zalozit DPB, oddelenie reklamy alebo nieco take..
takže to mám chápať tak, že DPB môže za to, že máme chybné solarisy? akože dal ako kritérium nízku cenu a solaris musel preto vyrobiť chybné kusy? a MY robíme "pekné" meno solarisu lebo sme si ich busy objednali za lacno? no také bludy som už dávno nepočul
"SOR uvedením vozidla navazuje na dlouholetou spolupráci při výrobě CNG autobusů pod značkou EKOBUS v letech 2001 - 2007. Takto bylo vyrobeno 120 autobusů."
hm vidim to blede...
: lenže čo znamená slovo "porovnateľný" pre DPB? a to bude asi rozhodujúce, nie?
Re #113168 Ámos: presné podmienky si pozri na nete: http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj08.php
daj si vestník 190 z 2.10. tam je cca 20-30 podmienok, ale okrem viacvýkladových referencií sú ostatné väčšinou všeobecné blabla...
ktoré podmienky nespĺňa? myslíš toto?
"12. § 28 ods. 1 - minimálne 3 kladné referencie na kvalitu a množstvo dodaných autobusov za roky 2005, 2006, 2007, vzťahujúce sa na dodávky ponúkaného alebo porovnateľného typu autobusu v rámci EÚ."
"Minimálne množstvo dodaných autobusov pre referencie za roky 2005, 2006 a 2007 spolu je minimálne 100 ks dodaných autobusov typu CNG a 200 ks dodaných autobusov s dieselovým prevedením. "
pretože 3 referencie nie sú napísané, na aký typ busu.
neviem, či sor nevyrába náhodou nejaký bus na cng http://www.csad.cz/modules.php?name=article&sid=4004
no ak som to spravne pochopil, tak oni myslia najma ten usek, co ide od kopcian do rakuska. a dalsiu cezhranicnu linku by som uz nezniesol, takze L80 snad nie
to nie je len nocne spoje, ale aj ochrana budov a majetku (vozovne,...)
V každom prípade kto si to vyrátal, tak je to 62361,- korún na deň.
Z roboty viem, ze hodina SBSkara bez auta stoji okolo 170 korun. Pri 24hod službach sa jedna o 15 pracovníkov. To je vsak na zabezpecenie vsetkych vozovni a budov strasne malo. Takze zrejme DPB dostal vyrazne lepsiu cenu za hodinu.
http://www.sor.cz/aktuality/od-maringotek-k-pul-miliarde.html
"27.03.2006 - Mladá fronta DNES, rubrika Ekonomika, strana 4 - Když loni prodávali svou společnost SOR Libchavy u Ústí nad Orlicí, udělali jeden z největších obchodů v českém automobilovém průmyslu. SOR koupila za více než půl miliardy korun česko-slovenská investiční skupina J&T. Přesnou částku odmítají obě strany sdělit." myslím, že s ato dá považovať za oficiálny zdroj, takže cca. 3 roky
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
http://www.ekobus.cz/informace.php
SOR zacal sam vyrabat CNG vozy pod oznacenim BNG iba nedavno.