ktoré podmienky nespĺňa? myslíš toto?
"12. § 28 ods. 1 - minimálne 3 kladné referencie na kvalitu a množstvo dodaných autobusov za roky 2005, 2006, 2007, vzťahujúce sa na dodávky ponúkaného alebo porovnateľného typu autobusu v rámci EÚ."
"Minimálne množstvo dodaných autobusov pre referencie za roky 2005, 2006 a 2007 spolu je minimálne 100 ks dodaných autobusov typu CNG a 200 ks dodaných autobusov s dieselovým prevedením. "
pretože 3 referencie nie sú napísané, na aký typ busu.
neviem, či sor nevyrába náhodou nejaký bus na cng http://www.csad.cz/modules.php?name=article&sid=4004
no ak som to spravne pochopil, tak oni myslia najma ten usek, co ide od kopcian do rakuska. a dalsiu cezhranicnu linku by som uz nezniesol, takze L80 snad nie
to nie je len nocne spoje, ale aj ochrana budov a majetku (vozovne,...)
V každom prípade kto si to vyrátal, tak je to 62361,- korún na deň.
Z roboty viem, ze hodina SBSkara bez auta stoji okolo 170 korun. Pri 24hod službach sa jedna o 15 pracovníkov. To je vsak na zabezpecenie vsetkych vozovni a budov strasne malo. Takze zrejme DPB dostal vyrazne lepsiu cenu za hodinu.
http://www.sor.cz/aktuality/od-maringotek-k-pul-miliarde.html
"27.03.2006 - Mladá fronta DNES, rubrika Ekonomika, strana 4 - Když loni prodávali svou společnost SOR Libchavy u Ústí nad Orlicí, udělali jeden z největších obchodů v českém automobilovém průmyslu. SOR koupila za více než půl miliardy korun česko-slovenská investiční skupina J&T. Přesnou částku odmítají obě strany sdělit." myslím, že s ato dá považovať za oficiálny zdroj, takže cca. 3 roky
toto má byť SBSka do "nových nočných spojov"? ?
a čo nakúpi DPB za ušetrených 52 miliónov?
Vestník číslo 194 z 08.10.2008
Obstarávateľ - DPB, a.s.
Predmet zákazky - Poskytovanie strážnej služby.
Celková konečná hodnota zákazky - Hodnota bez DPH: 91 109 405 SKK.
Počet prijatých ponúk - 6.
Názov a adresa dodávateľa, ktorý získal zákazku - DUG, s. r. o., www.dug.sk.
Pôvodná predpokladaná celková hodnota zákazky - 144 000 000.
Hodnota za: 4 roky.
J&T je slovenska firma, vlastnena tusim styrmi slovakmi, pricom najvacsie slovo ma Jakabovic a Tkac, mimochodom rodaci z BA. To, ze maju aktiva v CR neznamena, ze je to ceska firma. Aj ked sa mozno Jakabovic a Tkac citia ako cechoslovaci, no tak sa stale citi mnoho ludi.
Osobne si myslím, že príčinou častého neporozumenia Tvojim príspevkom nie je neschopnosť ich čitateľov, ale skôr ich nezrozumiteľnosť. Na Tvojom mieste by som si každý príspevok pred odoslaním niekoľkokrát prečítal a mnohé vety na základe prečítania preformuloval. Tvoja tvorba viet rozhodne nie je na dostatočnej úrovni (bez urážky). Naozaj je potrebné Tvoje príspevky lúštiť, pričom však môže ľahko dôjsť k nesprávnej interpretácii. Napr. veta "To je tá v uvodzovkách moja kvalita o ktorej hovorím a,že sme urobili pekné meno firme Solaris." je úplná perla ? Takže snaž sa písať svoje príspevky jasnejšie a nebudeš potom na každý jeden napísaný príspevok musieť písať ďalší, v ktorom budeš ľudí obviňovať, že nepochopili, čo si myslel, ale pritom si to sám jasne nenapísal.
Načo mám vysvetľovať niekomu niečo keď si to aj tak vysvetľujete po svojom a vôbec si nepochopil čo som písal,že za "nízku cenu iná kvalita"!Ešte raz,DPB v roku 2005 vypísal súťaž na dodávku 15m vozidiel ale chceli,že kto poskytne nižšiu cenu.Je otázne,že koľko výrobcov sa v tedy prihlásilo ale vyhrala Poľská firma Solaris.Písal som,že všade tam kde jazdia Solarisy nemali taký problém s nimi ako my.My na slovensku!Takže keby dpb v tedy neprihliadalo,že kto poskytne nízku cenu ale na kvalitu tak by sme nemali dodané chybné solarisy ale kvalitnejšie.To je tá v uvodzovkách moja kvalita o ktorej hovorím a,že sme urobili pekné meno firme Solaris.Či pochopíš,POCHYBUJEM.
ja neviem, ci si to niekto vsimol (okrem d3k0, samozrejme, lebo d3k0 vidi vsetko ? ), ale v tej novej tarife BID je pisany 10min listok, napriek tomu, ze DPB ide prejst na 15min. niezeby ma to prekvapovalo, len ma to pobavilo
dik za jednoduche vysvetlenie. potom je to jasne. aj keby malo mesto co i len 0,5% akcii, tak musi byt verejna sutaz lebo naraba s verejnymi financiami.
Ak s tým človek nemá skúseností tak to nie je jednoduché... Ale verím tomu, že aj na Slovensku sú ľudia čo by to dokázali. Keď sa to tak vezme tak ak sa podobným veciam človek venuje ide mu to od ruky. EMTEST má všetky svoje karty založená na tomto čipe tušímže... ?
J&T vlastní SOR odhadom tak 2 roky (možno ani toľko nie), takže trepeš TY! A je to slovenská firma
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
"12. § 28 ods. 1 - minimálne 3 kladné referencie na kvalitu a množstvo dodaných autobusov za roky 2005, 2006, 2007, vzťahujúce sa na dodávky ponúkaného alebo porovnateľného typu autobusu v rámci EÚ."
"Minimálne množstvo dodaných autobusov pre referencie za roky 2005, 2006 a 2007 spolu je minimálne 100 ks dodaných autobusov typu CNG a 200 ks dodaných autobusov s dieselovým prevedením. "
pretože 3 referencie nie sú napísané, na aký typ busu.
neviem, či sor nevyrába náhodou nejaký bus na cng
http://www.csad.cz/modules.php?name=article&sid=4004