Reakcia na: Martin Fundárek #111961:
Netvrdím, že sa musí vyznať do všetkého, ale myslím si, že za tie roky, čo sa pohybuje v tých kruhoch, v ktorých sa pohybuje, by už mohla aj vedieť, ktorý zdroj jej poskytne kvalitné informácie a ktorý nie. Keby som písal ja o niečom, v čom sa nevyznám, tak by som si to vždy radšej overil z viacerých nezávislých zdrojov, a to nie je dnes až také časovo náročné, keďže máme internet. Skrátka sa mi zdá, že jej kolegyne (či už priamo z Pravdy alebo z konkurenčného Sme) to zvládajú lepšie...
Majo
Re #111850 S499.1023: Ja pevne verím, že sa nebude jednať o nejaku Social Edition, keď sa už hovorilo o úplne nových vozidlách, nielen nových skriniach. Okrem toho, pripadá Ti zmyselné dávať tam Progress? Pretože pochybujem, že pôvodné TM z nejakej T3 budú ešte použiteľné na ďalších X rokov a keď už tam dávať nové, tak potom asynchrónne s Europulsom. Mimochodom, aký je cenový rozdiel medzi kompletnou výzbrojou TV Europulse aj s asynchrónnymi motormi a kompletnou výzbrojou TV Progress aj s novými jednosmernými motormi?
Re #111851 S499.1023: Ale u električiek sa doposiaľ nepoužívali...
Re #111863 S499.1023: V nasledujúcom príspevku som doplnil, že sú aj iní výrobcovia výzbrojí pre Trollino.
Re #111871 S499.1023: Aj tuším, kto je ten "niekto"... Ale fakt je ten, že keby v tendri ponúkol Pragoimex nižšiu cenu za Vario3LF ako Pars za K2S, tak by ten "niekto" nič nemohol...
Re #111873 S499.1023: Nie som za to, aby sme sa bránili novým vozidlám, ale zas na druhej strane by som bol nerád, keby sme dopadli ako Brno. A tých Vario LF2 by nebolo aj tak viac ako 8, pretože viac vozidiel tej dĺžkovej kategórie už ani nie je potrebných, takže by predstavovali do konca svojej životnosti v skladbe vozidlového parku určitú anomáliu. A nie je isté ani to, či nejaké Vario LF3 tu budú, možno z tendra vzíde iný dodávateľ vozidiel, resp. komponentov na stavbu nových vozidiel v ÚD DPB.