Samozrejme, že na takej trati NEMUSIA byť rozostupy medzi spojmi minimálne 15 minút. Si nemysli, že keď si z modrogumnej rodiny, tak nás tu budeš oblbovať.
Dostávajú ich na vlkm, ako ZSSK, navyše majú od jednotlivých krajín (teda Land - ov) aj dotácie na HDV a vozne, môžeš si to všimnúť napr. v poschodových vozňoch vnútri pri schodoch, máš napísané, že to bolo s prispením Nioederösterreich...
Jednotky 560 sa síce do sprevádzkovania Ten-tunelu samnovoľne rozpadnú a laminátky od toho nebudú ďaleko, ale v ostatných dňoch a týždňoch ZSSK vypísala niekoľko súťaží na nové vozidlá, o.i. aj na elektrické jednotky. Takže možno sa niečo nového dostane aj sem.
Nahradiť K2 skriňou VarioLF2 je podlé a neslovenské? Pragoimex nemá také dobré mažoretky ako Zpras Znova? Potrebuje vôbec Bratislava nesystémové vozidlo kapacity K2, ktoré má navyše ešte aj iné jazdné vlastnosti, takže negatívne ovplyvňuje chronometráže?
"TEN-T nerieši mnoho, len dopravu prímestkých do BA troma zastávkami v tuneli bližšie k centru" - ja si myslím, že ak k tomu pripočítame ešte nejaké EC (ICE, TGV ?) tak to nie je málo. Množstvo dochádzajúcich sa stále zvyšuje a budú sa zvyšovať aj vzdialenosti.
Vozové skrine VarCB3 sú od jednoho a toho istého dodávateľa ako VarioLF/VarioLF2/VarioLF3. Celé toto zdôvodnenie je LOŽ. Skutočnosť je taká, že NIEKTO v DPB je celý pokakaný z toho, že je elektrovýzbroj na streche.
"Taká istá cena je aj v českej metropole, ale v českých korunách."
Profesionálnemu managorovi asi uniklo, že rovnaká cena je v Prahe aj za normálny lístok, takže tam je SMS-lístok bez príplatku.
Re #111826 kecho: "cui bono?"
zahradnikus et mobilus operatorus
Koľko tých lístkov a v akom predstihu je dostať za 29 Eur?
Na ÖBB fungujú dotácie, ináč by už bolo dávno ÖBB po bankrote.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023