Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eraser #111674:
Prosím ťa, Dunčo, netrep psoviny. Martin Fundárek rozumie železnici určite lepšie ako ty.
Reakcia na: eraser #111634:
Samozrejme, že na takej trati NEMUSIA byť rozostupy medzi spojmi minimálne 15 minút. Si nemysli, že keď si z modrogumnej rodiny, tak nás tu budeš oblbovať.
Reakcia na: Solider #111594:
Mimochodom, truľko, v Oradei sú zatiaľ TRI ULF-y a osemdesiat polorozpadnutých T4 a KT4 z ex-DDR. To by sa ti páčilo aj v BA?
Reakcia na: bwd #111870:
Dostávajú ich na vlkm, ako ZSSK, navyše majú od jednotlivých krajín (teda Land - ov) aj dotácie na HDV a vozne, môžeš si to všimnúť napr. v poschodových vozňoch vnútri pri schodoch, máš napísané, že to bolo s prispením Nioederösterreich...
Reakcia na: Solider #111594:
V Rumunsku nepoznajú teplú vodu, ty tĺčik? Si tam boil niekedy?
Reakcia na: Solider #111587:
Zaujímavé, že kopa bohatých nemeckých miest používa čiastočne NP električky. Asi im neradí všeznalá chňapka.
Reakcia na: Solider #111581:
Zaplatíš?
Reakcia na: eraser #111802:
Jednotky 560 sa síce do sprevádzkovania Ten-tunelu samnovoľne rozpadnú a laminátky od toho nebudú ďaleko, ale v ostatných dňoch a týždňoch ZSSK vypísala niekoľko súťaží na nové vozidlá, o.i. aj na elektrické jednotky. Takže možno sa niečo nového dostane aj sem.
Reakcia na: eraser #111560:
Nešlo.
Reakcia na: Majo #111555:
Nahradiť K2 skriňou VarioLF2 je podlé a neslovenské? Pragoimex nemá také dobré mažoretky ako Zpras Znova? Potrebuje vôbec Bratislava nesystémové vozidlo kapacity K2, ktoré má navyše ešte aj iné jazdné vlastnosti, takže negatívne ovplyvňuje chronometráže?
Reakcia na: eraser #111737:
"TEN-T nerieši mnoho, len dopravu prímestkých do BA troma zastávkami v tuneli bližšie k centru" - ja si myslím, že ak k tomu pripočítame ešte nejaké EC (ICE, TGV ?) tak to nie je málo. Množstvo dochádzajúcich sa stále zvyšuje a budú sa zvyšovať aj vzdialenosti.
Reakcia na: Majo #111539:
Vozové skrine VarCB3 sú od jednoho a toho istého dodávateľa ako VarioLF/VarioLF2/VarioLF3. Celé toto zdôvodnenie je LOŽ. Skutočnosť je taká, že NIEKTO v DPB je celý pokakaný z toho, že je elektrovýzbroj na streche.
Reakcia na: ufo #111864:
"Na ÖBB fungujú dotácie, ináč by už bolo dávno ÖBB po bankrote."

Nedostávajú ich cielene na trať Wien - Bratislava, ale rozdeľujú ich tam, kde potrebujú.
Reakcia na: luky133 #111867:
Asi poslúži ako zásobáreň ND, ako je v takýchto prípadoch zvykom.
Reakcia na: NN #111827:
"Taká istá cena je aj v českej metropole, ale v českých korunách."
Profesionálnemu managorovi asi uniklo, že rovnaká cena je v Prahe aj za normálny lístok, takže tam je SMS-lístok bez príplatku.

Re #111826 kecho: "cui bono?"
zahradnikus et mobilus operatorus
Reakcia na: S499.1023 #111865:
A nevieš čo bude s tým druhým? Bola by ho škoda zošrotovať...
Reakcia na: mattina #111479:
Hm, a nebol ten priateľ tým vodičom v zácviku ? ?
Ak si si teda tak ľahko založila nick, tak asi uniklo tvojej pozornosti, že tento web NEPATRÍ DPB.
Reakcia na: Mikimaus #111471:
Sanos ide do ÚD na GO.
Reakcia na: bwd #111854:
Koľko tých lístkov a v akom predstihu je dostať za 29 Eur?

Na ÖBB fungujú dotácie, ináč by už bolo dávno ÖBB po bankrote.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.