Samozrejme, že na takej trati NEMUSIA byť rozostupy medzi spojmi minimálne 15 minút. Si nemysli, že keď si z modrogumnej rodiny, tak nás tu budeš oblbovať.
Dostávajú ich na vlkm, ako ZSSK, navyše majú od jednotlivých krajín (teda Land - ov) aj dotácie na HDV a vozne, môžeš si to všimnúť napr. v poschodových vozňoch vnútri pri schodoch, máš napísané, že to bolo s prispením Nioederösterreich...
Jednotky 560 sa síce do sprevádzkovania Ten-tunelu samnovoľne rozpadnú a laminátky od toho nebudú ďaleko, ale v ostatných dňoch a týždňoch ZSSK vypísala niekoľko súťaží na nové vozidlá, o.i. aj na elektrické jednotky. Takže možno sa niečo nového dostane aj sem.
Nahradiť K2 skriňou VarioLF2 je podlé a neslovenské? Pragoimex nemá také dobré mažoretky ako Zpras Znova? Potrebuje vôbec Bratislava nesystémové vozidlo kapacity K2, ktoré má navyše ešte aj iné jazdné vlastnosti, takže negatívne ovplyvňuje chronometráže?
"TEN-T nerieši mnoho, len dopravu prímestkých do BA troma zastávkami v tuneli bližšie k centru" - ja si myslím, že ak k tomu pripočítame ešte nejaké EC (ICE, TGV ?) tak to nie je málo. Množstvo dochádzajúcich sa stále zvyšuje a budú sa zvyšovať aj vzdialenosti.
Vozové skrine VarCB3 sú od jednoho a toho istého dodávateľa ako VarioLF/VarioLF2/VarioLF3. Celé toto zdôvodnenie je LOŽ. Skutočnosť je taká, že NIEKTO v DPB je celý pokakaný z toho, že je elektrovýzbroj na streche.
"Taká istá cena je aj v českej metropole, ale v českých korunách."
Profesionálnemu managorovi asi uniklo, že rovnaká cena je v Prahe aj za normálny lístok, takže tam je SMS-lístok bez príplatku.
Re #111826 kecho: "cui bono?"
zahradnikus et mobilus operatorus
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Ak si si teda tak ľahko založila nick, tak asi uniklo tvojej pozornosti, že tento web NEPATRÍ DPB.