Pri metre by to bolo rovnaké. Ak by metro stálo tak často ako električka, tak by cesta ním bola porovnateľne dlhá (ba ešte dlhšia, len kým sfáraš do podzemia a vylezieš von to trvá pár minút).
na wien mitte jazdia vlaky niekedy aj 1-2 minutovych odstupoch a zvladaju to v pohode
cize tam problem nie je .. ako napisal MF, nie je to VRT a kedze tam bude uz ECTS, teda virtualne delenie zelenice, tak mozes zhustit intervaly o akych sa starych AZD zabzar ani nesnivalo
No, tak už to ide ak zadávam bez mäkčeňov a dĺžňov. Predtým nešlo ani to. ?
Ale to vyhľadanie podľa názvu zastávky v TT napríklad nejde vôbec. V BA ide bez diakritiky. Pokus na TT sekcii:
Zadám "Gorkého" - "Ľutujem, nenašiel som vyhovujúcu zastávku."
Zadám "Gorkeho" - len "Cestovné poriadky - Zastávka" a dalej nič.
Zadám "Go" - to isté, ako v druhom prípade
"Požadovaná zastávka nebola nájdená" alebo tiež "Zadané prepojenie nie je v poriadku. Vyberte iné prepojenie."
Inak mne nejde ani Vyhľadanie podľa názvu zastávky v klasických Cestovných poriadkoch. Možno, že teda používam "nevhodný" telefón - SE K510i. Ale ideálne by bolo, keby to bolo kompatibilné so všetkými telefónmi.
?
Minimalne 2 krat som siel tym motorakom co ide do Ganserndorfu (najmenej polroka dozadu), a vzdy uz z HLST znudeny rakusky sprievodca. Mozno nejaka dohoda na sposob Pendolina, ked az do BA ide ceska posadka...
jop, uz to bezi aj pod IE ?
Inak je mozne cez wap pristupovat i ku kombinovanemu cp liniek so subeznou trasou, podobne ako je to na normalnej stranke? Ak nie,planuje sa to?
1; Na rakúskom motoráku z BA do Ganserndorfu je vždy slovenská posádka (rušňovodič, či okrem neho tam ešte niekto je)? To aj v iných v Bratislave premávajúcich rakúskych vlakoch pracujú Slováci?
2; Ten vlak si platí aj na slovenskom úseku rakúska strana? Lebo čo som mal možnosť vidieť, tak tu aj na rakúskom území jazdí obvykle takmer prázdny...
3; V prípade jazdy na čierno sa na území SR uplatňuje slovenská pokuta a v Rakúsku rakúska? Neviete aké vysoké ich tam majú?
V CP opakovane niektori pouzivatelia pozadovali pole, kde je mozne zadat iba cislo linky (funguje to napr. na 6230i, ale nie v Opere Mini). Druha moznost je pre tych, co potrebuju zadat aj text (napr. N44).
Z 3 možností (autobus, trolejbus, električka) je električka najjednoduchšia. Tam akurát musíš byť permanentne v strehu, vedieť si vyrátatť vzdialenosti, starať sa (pre menej chápavých - nemyslím údržbu, ale prehodenie, resp. neprehodenie a nepodhodenie) o výhybky a vedieť zabrzdiť v niekedy dosť zložitých podmienkach (náľadie na koľajniciach, popadané lístie atď.). Autobus a trolejbus (aj u nich, samozrejme, platí, že tam musíš byť stále v strehu) boli kedysi narovnako, lebo v autobuse si sa musel starať o prevodovku, v trolejbuse zas o to, aby Ti nevypadli zberače a prehadzovať výhybky. Ak by sme mali porovnávať moderný mestský autobus (t. j. s automatickou prevodovkou), ta je na ovládanie jednoduchší ako trolejbus. Ovládať žiaden z týchto 3 dopravných prostriedkov určite nie je natoľko nudné, aby si pri tom zaspal. Toľko môj názor, budem rád, ak ma vodiči doplnia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.