Hlavne vo svojich úvahách nezabúdaj na to, že po tebou vysnenej ceste je (a dúfam aj zostane, teda aspoň kým sa nespraví v celej dĺžke poriadny chodník pre peších aj cyklistov) zákaz vjazdu.
a tam nemajú, že "stát na schodech je za jízdy zakázáno"? ? btw. aký to bol bus (výrobca)?
Re #111204 eraser: BA bola tuším podmienka kandidatúra - letisko, hotely a pod...
Re #111216 hoppusmark01: len aby to nebola ďalšia alternatíva... keďže sa nedohodnú. či trať alebo vozy, tak šup s tým na nejakú cestu a samozrejme aj CSS...
Re #111226 bwd: pre veľké množstvo Bratislavčano by mala zmysel najmä fungujúca MHD - aby jazdilo aspoň to, čo si DPB píše v grafikonoch. AK bude toto všetko splnené, POTOM môžeme začať debatovať o doprave do inej obce, ktoré má robiť (a prečo?) DPB z dotácie BA...
I visited Bratislava in August. I was fortunate to ride the Tatra T2. Here is a picture of all the tram fans that I saw. http://palal.net/images/group.jpg
Can someone help me make contact with someone in this picture? (I don't know their names).
PS: Nie je treba riešiť, či je železničné spojenie postačujúce alebo nie; je tu možnosť ponúknuť bez nejakých navyše nákladov cestujúcej verejnosti navyše službu, tak do prdele práce, prečo ju nevyužiť, ale rýpať sa v tom ako v čerstvom **** ?
Pevne verím, že tam zhorí aspoň jeden a potom zvyšné stiahnu z premávky.
Re #111247 Solider: V každej krajine, kde som cestný vRáčik videl, mal EČV, len u nás nie...
Re #111246 Valec: Treba odlišovať PreŠporáčik od toho druhého cestného vláčika. PreŠporáčik má, pokiaľ viem, nejaký akumulátorový pohon a jazdí naozaj dosť pomaly a nemám pocit, že by niekoho ohrozoval, takže ten by nevadil. Ten druhý (ten, čo má "lokomotívu" + dva "vozne") ale jazdí na benzín (alebo naftu?) a je podstatne rýchlejší a arogantnejší ako PreŠporáčik, na ten smrovala moja kritika...
Tak aby som pravdu povedal, ja osobne mám tú linku na háku. Do Kittsee nemusím a keď, tak si tam odskočím autom. Samozrejme, ak by tu bola možnosť dostať sa do Kittsee autobusom, tak by som v prípade potreby túto službu uprednostnil pred jazdou vlastným autom. Lenže vidím, že je tu možnosť bez nejakých navyše nákladov poskytnúť cestujúcej verejnosti odkázanej na VHD túto službu a súčasne viem, že do Kittsee denne cestuje IAD 'na otočku' veľa Bratislavčanov. Ide mi hlavne o nich.
"Este stastie, ze napriklad Svajciari tento komplex "nedoplacajme na inych" nemaju a bazilejska elektricka si to v klude svisti cez Francuzsko (linka 10, stanica Leymen)."
No jo, ale tí majú aj trochu iné finančné podmienky...
"A chci, ci nechci, je to blizke okolie BA, ktore dopravu do BA potrebuje. "
Nech si ho zaplatí. Kde je problém? Žijú v zahraničí, nevidím dôvod, aby ste ich dopravu financovali z vašich daní. Mne tiež nikto neplatí dopravu z Viedne do Bratislavy.
Na rádiu Viva to bolo. Vypadla jedna žena, jedno dievčatko a jeden chlapček, ktorí sa ale našťastie zranili ľahšie ale je to ďaľší varovný signál pre dopravcov ktorí robia dopravu s 15 ročnými šunkami starými. Pre ilustráciu doplňme o horiace autobusy, vykoľajené električky atď. Tak už len Kamikadze Tours sú horší ?
Minibus jazdi z Blavy cez Zlate Piesky (trasa ako 630 cez ciernu vodu, Slovensky Grob a do Vinicneho). Co sa tyka odchodu neviem teraz spamati CP kukni na slovaklines.sk cestovny poriadok 102404. Okolo 17tej alebo 18tej co ide bus cez Ciernu Vodu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd
PS: Nie je treba riešiť, či je železničné spojenie postačujúce alebo nie; je tu možnosť ponúknuť bez nejakých navyše nákladov cestujúcej verejnosti navyše službu, tak do prdele práce, prečo ju nevyužiť, ale rýpať sa v tom ako v čerstvom **** ?