Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark01 #111228:
Veď práve. Možno týmto krokom by si dokázal Andrzej I. Gyurkovsky udržať svojich voličov ? Ale teraz by som skôr uprednostil kvantitu pred kvalitou, nechcem nijak zatracovať kvalitu ULFu, ale rozhodne sú lepšie 4 električky (napríklad Crotram, alebo Vario) ako 2 ULFy. Aspoň pri momentálnej situácii v BA ?
Reakcia na: Peon #111220:
Takže aby som to zhrnul (a aby náhodou nevznikli nejaké nedorozumenia z mnou napísaného textu):

Ja som za predĺženie určených spojov linky č. 80 do Kittsee (alebo linky č. 180 v prípade, že by dotknuté spoje už nešli na Holíčsku).

Takisto som aj za predĺženie určených spojov linky č. 91 zo zastávky "MiÚ Čunovo" do Rajky. Samostatné linky, myslím, že vytvárať netreba.

V oboch prípadoch by sa to na dotknutých úsekoch mohlo vyskúšať s "Wolfsthalskou" tarifou.

Ale čo sa týka Rajky, ak má Volánsbus naozaj záujem premávať do Čunova, tak nech sa to najskôr skúsi tak. V otázke povolenia tejto iniciatívy našimi úradmi som však skeptický...
Reakcia na: Solider #111213:
Konečne by aspoň raz nep94ovali na východe, že v BA máme lepšie. Skôr by som povedal, že kvalitnejších klamárov, absolútnych notorikov. Mohli by spraviť zákon, že ak dakto nasľubuje pred voľbami kraviny a po svojom zvolení ich nesplní, tak ho môžu ľudia zlinčovať jak hada ? ? ☠
Reakcia na: Peon #111220:
S tým hádzaním polien pod nohy treba rátať. DPB určite ohrnie nos nad tým aby ľudia z Rajky preplňovali spoje linky 91. Ale mohli by kľudne linku z Rajky potiahnúť k ŽST Rusovce s tým, že by linka stála aj na zastávke Pieskový hon aby ľudia mohli prestúpiť aj na 91. Suma sumárum je to celé o hov.. lebo najprv sa celá tá banda okolo dopravy dušuje aká bude BID, ako pôjde do Rakúska a Maďarska. Tipujem, že linka do Rajky nevydrží dlho a že dakto velice fundovaný jej pomôže ku koncu z ľudí v BA. Alebo pri nástupe BID ju diplomaticky odstránia ak zistia, že ju využíva veľa ľudí. V DPB im nezapína ale ak chcú zlatú baňu tak nech ryžujú v Rajke, tam im určite padne viac do kasy ako vo Wolfsthali kde ich silno pochybujem, že niekto vôbec chcel a že niekto vôbec o tej linke vie.
Reakcia na: bwd #111223:
Porovnavame porovnatelne. Linku pre 5 ludi do Wolfsthalu a linku pre 5 ludi do Kittsee.
Reakcia na: Solider #111225:
ved o tom bolo aj pisane v Dopravnom magazine, ze to starosta kupil kvoli volbam, cize pred volbami.. Na to sa vzdy najdu peniaze ?
Reakcia na: bwd #111226:
Ešte raz, aby sa nezabudlo: Treba pri tom brať do úvahy aj enormný rozdiel vo finančných nákladoch prevádzky jednej a druhej linky.
Reakcia na: Martin Fundárek #111203:
"...Nenapísal si, koľko by tých "niekoľko" podľa Teba bolo..."

Nie som veštec, preto také niečo napísať nemôžem, lenže si viem predstaviť, že zachádzanie L80 alebo L180 do Kittsee by bolo pre bratislavskú cestujúcu verejnosť mnohonásobne atraktívnejšie, ako linka z Bratislavy do, z nášho pohľadu 'Niemandland', pretože cestovať do Kittsee má zmysel určite pre veľké množstvo Bratislavčanov, ale cestovať do Wolfsthal má zmysel len pre niekoľkých jedincov...
Reakcia na: hoppusmark01 #111224:
Tak to by ma zaujímalo, odkiaľ na to zobrala Oradea... ?
Reakcia na: Solider #111222:
hej, asi 150mil., uz sa to tu minule rozoberalo..
Reakcia na: Martin Fundárek #111201:
"...približne rovnakým spôsobom obhajoval Cílek tú W-hovadinu, a skutočnosť je úplne iná."

To si skutočne nedokážeš uvedomiť, že v prípade 'W-hovadiny' sú dané úplne iné kritériá, ako v prípade zachádzania L80 alebo L180 do Kittsee? Ako vôbec môžeš porovnávať neporovnateľné???
Reakcia na: hoppusmark01 #111221:
Ten stojí viac? ?
Reakcia na: Solider #111219:
myslim, ze vsetky 100% NP elektricky podobnej dlzky stoja cca rovnako (okrem ULF)..
Reakcia na: Peon #111217:
Ale pre Rajku a pre DPB by zrejme bolo lepšie, keby Volánsbus pokusne predĺžil niektorú jeho linku z Rajky do Čunova. Údajne o to má záujem:
http://www.rajka.eu/content/view/144/1/

Ale v Čunove by sa zrejme v okolí zastávky "MiÚ Čunovo" nemal kde otočiť, a preto by asi musel ísť až na terajšiu konečnú 91-ky. Len aby naše úrady takejto iniciatíve "nehádzali polená pod nohy"...
Reakcia na: hoppusmark01 #111214:
Za to by mohol byť aj Končar... a o cene Siemensu neviem... niekto hej? ?
Reakcia na: hoppusmark01 #111216:
Nj, vsak co tam potom ze nam skolabuje MHD..
Reakcia na: bwd #111195:
Z ničoho. Ja osobne nepoznám žiadneho Slováka žijúceho v Rakúsku ani Slováka žijúceho v Maďarsku. Okrem dôvodov, ktoré som spomínal v predposlednom a poslednom odstavci #111185 , Rajka má podobný počet obyvateľov ako Kittsee.

Ak by sa zaviedla "Wolfsthalská" tarifa, záujem hlavne z radov Slovákov tam žijúcich by určite bol a ten úsek 91-ky by sa svojou stratovosťou určite nevyrovnal strate, ktorú produkuje 901-ka.

A prečo DPB? Do Čunova Slovak Lines, v podstate ani SAD Dunajská Streda ani iní dopravcovia nejazdia. Pre 91-ku by to bolo drobné predĺženie trasy (odbočka) a poskytovala by tak priame spojenie až pod Nový most. Stačilo by zopár spojov denne.
Reakcia na: 810zssk #111194:
az taka katastrofa to nie je.. Ak sa rozhoduje, ci sa tie peniaze pouziju bud na MHD alebo na MHD, tak to je este o.k. Horsie by bolo, keby chceli za tych 300 mil. rozsirit nejaku cestu..
V minulosti jazdil nejaky minibus Slovak Lines z Bratislavy do Chorvatskeho Grobu. Nevie mi niekto povedat ci tam este jazdi a kedy?
Reakcia na: Martin Fundárek #111190:
Hmm 75 mil. za jedno Vario LF3? Za to by mohla byt aj 15T.. Ci nie?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.