Reakcia na: Martin Fundárek #109977:
To vetvenie je najväčšia nevýhoda návrhu, nerozumiem, ako sa to tam mohlo dostať ?Výsledkom bude dvakrát dlhší interval medzi spojmi v centre ako na periférii, čo zvlášť v mimošpičkových hodinách nebude nič príjemné.
Celý tento návrh je dôsledok toho, že sa mesto snaží využiť transeurópsku železničnú trať na riešenie mestskej dopravy (čo by ešte zlé nebolo), tým však, že spojí dve vetvy dvoch trás NS MHD a zvyšné dve vetvy spojené do jednej, však už nedokážu rovnako kvalitne pokryť centrum mesta (keďže doteraz platný návrh okruhu sa takto spraviť nedá).
Keď už chcelo mesto silou mocou zapájať trať Filiáka - Petržalka do systému MHD, mohlo to spraviť napr. takto:
A Dúbravka - Kamenné nám. - Autobusová stanica - Mlynské nivy (touto ulicou až po križovanie s Bajkalskou)
B Janíkov dvor - Einsteinova - Hlavná stanica - Trnavské mýto - Ružinov (existujúca trasa, akurát prechod Dunaja mostom)
C ŽST Petržalka - Einsteinova - Autobusová stanica - Trnavské mýto - Predmestie - Rača
Prestupné stanice: Kamenné nám., Einsteinova, Autobusová stanica, Trnavské mýto
(Možno by sa dalo zvážiť vedenie niektorých vlakov aj v smere Janíkov dvor - Einsteinova - Autobusová stanica - Trnavské mýto - Predmestie)
Ale zrejme je to aj tak jedno, ak budeme postupovať v duchu najlepších bratislavských tradícií, nebude sa budovať aj tak nič. ?
Mike
Re #109969 roceska + #109970 hoppusmark01 + #109972 Kami: už dávno bol bus pruh nakreslený na výkrese dopravného značenia, navrhnutý a odsúhlasený na magistráte (prakticky v celej dĺžke Molecovej, od zastávky Janotova až rped križovatku), akurát policajt za ODI BA IV. si ho zobral na "preštudovanie" skôr než to odsúhlasí aj on; a už to študuje asi rok a pol...
Druhú šancu dostane po vybudovaní tej zhovadilosti, sťaby prestupný terminál Molecova, keď dnešná zastávka na Molecovej smer DD sa presunie asi o 150 - 200 m. vyššie teda na smer hore bude stačiť jeden pruh, na smer dole budú pred stop čiarou 3, z toho jeden bus...