Reakcia na: Martin Fundárek #109977:
To vetvenie je najväčšia nevýhoda návrhu, nerozumiem, ako sa to tam mohlo dostať ?Výsledkom bude dvakrát dlhší interval medzi spojmi v centre ako na periférii, čo zvlášť v mimošpičkových hodinách nebude nič príjemné.
Celý tento návrh je dôsledok toho, že sa mesto snaží využiť transeurópsku železničnú trať na riešenie mestskej dopravy (čo by ešte zlé nebolo), tým však, že spojí dve vetvy dvoch trás NS MHD a zvyšné dve vetvy spojené do jednej, však už nedokážu rovnako kvalitne pokryť centrum mesta (keďže doteraz platný návrh okruhu sa takto spraviť nedá).
Keď už chcelo mesto silou mocou zapájať trať Filiáka - Petržalka do systému MHD, mohlo to spraviť napr. takto:
A Dúbravka - Kamenné nám. - Autobusová stanica - Mlynské nivy (touto ulicou až po križovanie s Bajkalskou)
B Janíkov dvor - Einsteinova - Hlavná stanica - Trnavské mýto - Ružinov (existujúca trasa, akurát prechod Dunaja mostom)
C ŽST Petržalka - Einsteinova - Autobusová stanica - Trnavské mýto - Predmestie - Rača
Prestupné stanice: Kamenné nám., Einsteinova, Autobusová stanica, Trnavské mýto
(Možno by sa dalo zvážiť vedenie niektorých vlakov aj v smere Janíkov dvor - Einsteinova - Autobusová stanica - Trnavské mýto - Predmestie)
Ale zrejme je to aj tak jedno, ak budeme postupovať v duchu najlepších bratislavských tradícií, nebude sa budovať aj tak nič. ?
Peon
Re #109932 intony: Som zvedavý, či sa pri nasledujúcich výlukach električiek na úseku "Dúbravka - Nový Most" ešte niekedy objaví aj linka č. X4 (podľa možností v preklade s X1 s trasou "Borská - Nový Most" ako to bolo v nedávnej minulosti).
Alebo už po novom bude (tak ako pri poslednej výluke) DÚBRAVKU A TAKMER CELÚ KARLOVKU OBSLUHOVAŤ IBA X12-ka A "duobusy" si budú ešte väčšmi ničiť svoje naftové agregáty jazdou až pod Nový Most?
Keďže pri nedávnej výluke 133-ky už pod Nový Most prichádzali s meškaniami, tak išli obvykle hneď za X12-kou (v smere do Karlovky). Tým pádom takmer všetkých cestujúcich pobrala X12-ka.