Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vidim ze ano..

hroch: staci sa odviezt 89 ku dopr. inspektoratu a mozes sa presvedcit ze ta trat je jednokolajna.


K tomu navestidlu by sa mohol urobit vylet na hranicu,hehe
Uz ste to citali na www.dpb.sk O tej Mhd do Chorvatskeho grobu od 4.11.? som na to zvedavi.
juro: o tej trati do kitsee sa hadat nebudem, lebo na 100% si isty nie som... ale isiel som tade minuly tyzden a ak nie je dvojkolajna, tak vidim dvojmo... alebo som nedaval pozor 🙂 a ze je vytazena, to viem, fsaq to tam fici jedna radost.

a mimochodom, tusi niekto, preco rakusania nenatiahli kolaj na zst petrzalka cez wolfsthal? ked tam su aj nejake kolaje, tak by to predsa nebol az taky trapas ako ked sa stavalo na kitsee... a bolo by to dokonale spojenie bratislavy s viednou a to cez schwechat! ja viem, ze urcite existuje nejaky dovod, ale zda sa mi to nelogicke...
busmechanik: No dnes som mal napriklad 7079, co je K2. S K2S som jazdil zatial iba 2x v zacviku, ale jazdi sa s nimi super. Najcastejsie teraz jazdim s T6A5 supravami a na druhom mieste s K2. Na tretom mieste su T3 (TV8), ale to mam fakt len velmi zriedka. No a najlepsie sa mi samozrejme jazdi na tom, na com jazdim najcastejsie - T6A5. No a linky... najcastejsie mavam 5,11,7,3. Naopak - 9 a 14 nemavam takmer vobec. Zial. No a najradsej jazdim na 5 a 9. 🙂
Autor: Z Dátum: 13.9.2002 09.45 #9794
Všeobecne:
He, ja som dokonca zažila štúdiu, ktorá mala byť na princípe plynových bômb na streche a naftovej nádrže na obvyklom mieste, s prepínačom vovnútri, kde sa mal naftový pohon používať na prevádzku na periférii a plynový po centre mesta Hmmm..neviem si realizáciu dosť dobre predstaviť-mohlo to v praxi fungovať? A ak áno, aký druh plynu sa na to mal používať-CNG asi nie...hmmm...



ADD Z. Plynak verzus nafta v jednom voze neide do kopy.CNG je zalozene na principe zazihoveho motora a naftovy je predsa vznetovy.ide tam o ine Hlavy valcov, a nepouziva sa tam vysokotlakova vstrekovacia sustava ako pri naftovych motoroch.Plynak potrebuje mat sviecku aby sa vytvoril vybuch a zabezbecil cyklus motora.Naftak ma zhaviacu sviecku a ta ma za ulohu zahrievat naftu na 70 stup celzia aby mohlo dojst k vznieteniu nafty.ale to zas zavisi ci ide o priamy alebo nepriami vstrek.Cize jednoduchoi povedane neni to realne.

ADD kosicke plynaky:Unika plyn z kadial pride.Esteticky vyzera perfektne.Ci interier i exterier.Nema ziadneho dracika ale euro nater.Tak ako kazdy voz u nas v KE.Irisbusy vyzeraju tiez velmi dobre zatial su len tri ale este pridu dalsie 3 do konca novembra.
KLF: Ten chalan co bol zo mnou bol spoluziak.Ten z mhd nema nic spolocne.Cakal ma pokial som nafotil.Takze jazdis za Krasnany.A z cim?K2S?Z ktorou najcastejsie?Vies chcel by som ta spoznat.Napis voz z ktorym zviknes jazdit.
Hmmm... Chorvatsky Grob. Blava sa inspiruje vychodom 🙂
d3> ta fotka pri CP 207 nie ja Andyho ale moja :-? 🙂
Problemom je, ye rubriku Doprava v Propeleri robi DPB a nie iMHD 😉
Este k tej hranici Devina a Karlovky (aj ked je to off-topic, ale uz to dokoncim 😉 ), Karlova Ves bola sucastou Devina, osamostanila sa az za prvej (cs) republiky, ak sa nemylim, preto taka zvlastna hranica ...
Patronka ako autobusova zastavka patri spolovice Karlovke a druha Staremu mestu 🙂
Ale co je dost dobre, tak zo zastavky Studenohorska v Lamaci je to blizsie na uzemie Noveho mesta a Zahorskej Bystrice ako Dubravky ... 😉
Hmmm...
OK dobre.Aspon som si zopakoval dejepis s tvojou pomocou. 😃

A ten vodny zdroj.Tak ten dodava vodu Karlovke.Nie?
Sranda.Je na uzemi Devina a vodu dava Karlovke.
A inak Patronka patri Karlovke, to predpokladam si vedel?Ale to len tak BTW.
frenky:
Devin patril Nemecku len pocas druhej svetovej vojny - aby malo Nemecko kontrolu nad sutokom Moravy a Dunaja. Hranicne kamene sa este zachovali minimalne nad Dubravkou, staci vyjst hore na kopec od zastavky Damborskeho (kopec sa tusim vola Hruby breh?) a potom zamierit po hrebeni smerom na Devinsku Kobylu - vlastne je to hranica devinskeho chotara. Inak zaujimava je aj hranica Devina, ta vedie ponad Dubravku a tesne ponad Dlhe Diely, vedeli ste, ze napr. ten vodny zdroj (ci co to je), co je kusok nad konecnou Kuklovska, je uz na uzemi Devina?
#10896 Devín pripadol Nemcom po viedenskej arbitráži.
#10894 myslel som juh Slovenska od západu po východ.
Máš pravdu Jarovce, Rusovce, Čunovo nám prisúdili po 2SV aby mala BA väčšie predpolie.
boha zly link na prispevok
spravny:
#10894

pardon
ad #10849

mam dojem ze pred ?2.? svetovou vojnou prave toto uzemie patrilo madarom.
A devin patril Nemcom.
Mylim sa??
Co sa tyka Propeleru:

na podujatia v Blave je dobry,ale co sa tyka informacii o doprave...
Napr.: dakedy v majovom cisle bol clanok o cestovnom v Blave.
1.veta: od 1.1.2000 presiel DPB a.s. na prestupnu tarifu...

Dost skoro to uverejnili ze??????
#10872> Ak máš pod pojmom "juh" na mysli južnú časť dnešnej Bratislavy (Jarovce, Rusovce, Čunovo), tú nám Maďari nezabrali, patrila im aj pred arbitrážou. K ČSR boli tieto obce pričlenené až po druhej svetovej.
Posledna vec: Amaterizmus DPB sa zas ukazal - v najnovsom Propeleri je info o premavke cez sviatky. Nie aby to dali o cislo skor ale radsej to budu mat tak, aby to bolo aktualne tri dni a zvysnych dvanast to bude naprd 😞 O vcasnej informovanosti verejnosti nehovoriac.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.