info z TA3: skodovost trolejbusov pri dopravnych nehodach stupla o 290 % [ uryvok z dovodnenia sl. poistovne preco sa bude dvihat zakonne poistenie o 50% ]
Hehe, no nic lepsie, co by sa podobalo na bratislavske farby, sme nevymysleli A komu sa to nepaci, ten si urcite zvykne - zatial si zvykli vsetci, ktorym som to prezentoval
Pri prezeraní starších updatoch som si všimol chat z 28.7.2001. Je to tam úplne mŕtve, prečo ste ho zrušili? Príspevkov tam nie je veľa, pod prezývkou "ohník" som ho vyskúšal. Zdá sa, že funguje. Potom mi prosím odpovedzte aj na otázku z predchádazjúceho príspevku. PS: Email je fiktívny, to je len pokus.
hroch: Trat Petrz-Kitsee je predbedzne jednokolajna, nasyp je pre 2 kolaje. Takmer kopiruje byvalu trat. Je to lepsie ako spojenie cez Wolfsthal, lebo tamtie tratove rychlosti maju od 160KM/h dost daleho.
Napojenie BA na Wolfsthal a Swechat sa bude riesit spojenim Kitsee-Wolfsthal. Rakusania bohuzial dajako zaspali. Co keby dovtedy pripoj na letisko Swechat (niektore ranne lietadla sa verejnou dopravou nestihaju) vyriesila linka MHD BA-Wolfsthal?
KLF:Dnes som ta nemohol stretnut lebo lebedim doma v KE.Ale mozno v pondelok ta stretnem z T6A5 na neakej linke iducej z mladej gardy.Dufam ze sa uz coskoro budem moct stebou stretnut
Vedeli ste, ze... som dneska videl Danubia-bus??? Stale ta hnusna Vrakosa. Nikto sa nou neviezol a tusim tam mal tabulku "len pre zamestnancov" alebo take cosi, hoci by to bola riadna blbost.
Uz ste to citali na www.dpb.sk O tej Mhd do Chorvatskeho grobu od 4.11.? som na to zvedavi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.