Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
dnes sa zrazila elektricka 3002 s 2001 ked isli oproti sebe v petrzalke do hypermarketu na akciove pivko.
Novinka uz je na webe.
---
Vedeli ste, ze... voz 7837 je jediny, v ktorom sa nachadza nadobka na Propeler aj pri druhych dverach?
Vedeli ste, ze... 2612 je uz pojazdny minimalne dva tyzdne? :)) Videl som ho a ev. c. mal len vytlacene na A4 za prednym sklom.
Na Vazke bude 12.-13. vyluka. Info este prinesiem. Dufam 🙂
To co som pisal, ze 6608 nahradila 6631 je blbost.
Ad: Z
Ozaj,Z,to ty sa pytas v prispevku este z augusta (po tych zaplavach,co sme sledovali tu 815 v pristave :o) ) ci som v klube IMHD ?? (nie som)
surfista: Linka 2002? To kde chodi? Alebo si si vymyslel novy oblastny system oznacovania liniek?
A jserver uz nejde vobec 🙂
surfista: Linka 2002? To kde chodi? Alebo si si vymyslel novy oblastny system oznacovania liniek?
Kockac: Skusal si niekedy nahravat na video z HBO? Ja hej, a nahralo mi to taku spravu, ze nahravanie nie je povolene 🙂
K tej nehode dnes rano. Bol to trolejbus 6608, bolo to na Prievozskej ulici medzi zastavkami Kosicka a Mileticova smer von z mesta. Auto (tusim Fiat Punto) odbocovalo doprava na Prievozsku a nevsimlo si trolejbus (bola tam sliepka). Trolejbusy presli, akurat ich riadil dispecer, lebo im takmer nedociahli zberace (ked museli trolejbusy ciastocne prechadzat do protismeru, kedze 6608 blokoval takmer 2 jazdnehe pruhy). Nahradil ho ZV 6283, neskor asi z vozovne 6631 (podla mojich casovych vypoctov to bol on).
Ad: Riko
Trolejbus vylezie vsade :o) . V klbovych Karosach s automatickou prevodovkou je problem v tom,ze preraduje pri 1200 ot.,cize do kopca leze na plny plyn na stvorke (alebo pomalicky a na trojke). Navyse motor je Liaz a elektronicky cip na prevodovke z MANu,tak to pri preradovani trha a Karosa hore pristavnym mostom ledva leze aj s tehlou na plyne :o). TamBus radi pri 2000 ot.,ale ako sa jazdi hore Dlhymi Dielmi,to neviem ...
Peto #10363: Ja som netvrdil, ze reklama uprostred filmu je zla, tiez potrebujem obcas ist na WC. (I ked zvycajne tie 2 hodiny vydrzim.) Ale skus si napriklad film nahravat na video, reklamy sa Ti pacit asi nebudu. S tymi lavickami mas ciastocne pravdu, naozaj som tam skusal v zime sediet a primrzli mi prislusne miesta, ale v lete sa da.
Kokos... dobra debata, len sa neda sledovat - nestiham to popri inych veciach. Spravime meeting.
SOR 7.5 by nebol ku Kalvarii zlym riesenim...
Turbo: je to možné že 8%?, akurát som myslel na tie Dlhé diely.
Tak som si nalistoval autoatlas VKU 1:100 000 a zistil som že Čertovica má 7-8% a to ked tadial ideš máš pocit, že je to dosť velký strmák, Donovaly 7-10% miestami až 15% ale to sú už také úseky, v torých ked dobehneš kamión ktorý ide 20 tak musíš mať raketu aby si ho v tých kopcovitých zákrutách stihol obehnúť.
Potom T-bus vyšlape koľko %, kedže má lepšiu adhéziu ako elina? Hádam 15% by mal zvládať lavou zadnou, ked ho poháňa elktromotor. To je iný točivý moment ako má dýchavičná Rakosa astmaticky sa plaziaca hore Mudronkou. T-bus to vybehne ako atlét ale tieto Rakosy, to máš pocit že sa roztrhne, ale proste nevládze. Druhá vec je, že keby bola iná údržba tak by možno vládala.
riko>
Neveim presne, ale cital som to. Tusim 8%. Zalezi od typu. Vezmi si, ze vozy K2, kotre ako jedine v Bratislave nemaju vsetky napravy hnacie maju stupavost tusim 8%. Ale to mas tak, ze do svahu so stupanim 8% musi vzjst v nahorsich miznach podmienkach:
- plne obsadena
- za kazdeho pocasia (cize aj za dazda, snehu a protivetru)
- musi pred sebou vytlacit dasi prazdny voz rovnakeho typu - teda dalsiu kacicu K2
To su fakt extremne podmienky. V Lisabone ci kde jazia elektricky do svahu 12%. V Linzi je zase el. vlacik, ktory adhezne prekonava tusim 11%. Iba taka mala poznamka na zaver: Ziaden z usekov na Dlhe diely nema vacsi sklon ako 8% (alebo 7%, ani presne neviem 🙂 )
Turbo: akú maximálnu stúpavosť v % má elina?
tr3mp: v BA je aj plán rozširovania MHD 🙂, ale vážne, to skutočne sa ráta, že po Havlíčkovej medzi Funusom a Slavínom by mal chodiť T-bus??? Kto im predá pozemky v predzáhradkách aby sa tam dala urobiť komunikácia 2x3,5m + chodníky, kto je stavár nech povie koľko musí mať šírku komunikácia po ktorej chodí MHD + polomery zákrut. Však stará zákruta pri hrade bola oproti tým na Havlíčkovej veľkopanská a aj tak nevyhovovala, preto ju zmierňovali.
teraz má Havlíčkva na niektorých miestach ani nie 4m, keby ju chceli rozšíriť, tak by museli Knažkovi zbúrať tých 7 garáží čo má postavených s oporným múrom a to asi nikdy nebude. takže ostáva ten malý SOR 7.5 🙂
tr3mp:
Tak moj hlas mas 😉
Turbo: no ved asi aj hej. Ale s lanom by to bola lepsia turisticka atrakcia. Namiesto lanovky na hrad od Rybarskeho cechu. Ale mam dobre napady, aj na zupana by som mohol ist kandidovat 😉
tr3mp:
To by ti ani netrebalo lano. Tramvaj by to vystupala aj adhezne. Len nie k2 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.