Čítali ste najnovšie Bratislavské noviny? Je tam rozhovor s Ďurkovským ako kandidátom na primátora BA. Doslova sa vyjadril, že si už konečne vyriešme nosný dopravný systém ale nie len na papieri, za x-rokov a za x 10tok mld Sk ale ihneď formou nosného kolajového systému na báze električky, ktorá by mohla ist v centre pod zem (do kolektorov budovaných z povrchu). Chcel som sem hodiť link na článok ale ešte nie je na webe aktuálne číslo BN.
Dokonca si založil aj stránku (pozri odkaz) na krorej bude za pár dní aj harmonogram stretnutí s občanmi.
Takže uvidíme čo sa z toho nakoniec vykluje, ale som optimista, takže mohlo by sa konečne niečo v tomto meste pohnúť ďalej.
Dokonca si založil aj stránku (pozri odkaz) na krorej bude za pár dní aj harmonogram stretnutí s občanmi.
Takže uvidíme čo sa z toho nakoniec vykluje, ale som optimista, takže mohlo by sa konečne niečo v tomto meste pohnúť ďalej.
riko
Tak som si nalistoval autoatlas VKU 1:100 000 a zistil som že Čertovica má 7-8% a to ked tadial ideš máš pocit, že je to dosť velký strmák, Donovaly 7-10% miestami až 15% ale to sú už také úseky, v torých ked dobehneš kamión ktorý ide 20 tak musíš mať raketu aby si ho v tých kopcovitých zákrutách stihol obehnúť.
Potom T-bus vyšlape koľko %, kedže má lepšiu adhéziu ako elina? Hádam 15% by mal zvládať lavou zadnou, ked ho poháňa elktromotor. To je iný točivý moment ako má dýchavičná Rakosa astmaticky sa plaziaca hore Mudronkou. T-bus to vybehne ako atlét ale tieto Rakosy, to máš pocit že sa roztrhne, ale proste nevládze. Druhá vec je, že keby bola iná údržba tak by možno vládala.