Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #106216:
Hej, to si vystihol. ? ? ? Skrátka kvôli novej skrini (a hlavne kvôli tomu, že je to prvá K2S s novou skriňou) to trvá dlhšie ako u K2S modernizovaných doteraz. Už tá doba čakania ale prekračuje hranice únosti, už ani 7056 nevydržala jazdiť do jej sprevádzkovania.
Reakcia na: Majo #106215:
A čo má proti nej Poltretina? To že nemá rozchod 1435 mm či aj niečo iné?
Reakcia na: aquila #106206:
"vo viedni su zastavky kusok blizsie pri sebe ako napriklad v prahe" - súhlasím, ale pre U-Bahn, nie pre S-Bahn. S45 nezabezpečí plnohodnotnú obsluhu územia, lebo nepôjde po ulici, ale kdesi tam vzadu, ďalej od ľudí a stanice nebude mať určite nejak husto za sebou. Ale dobre, už sa k tomu nejdem vyjadrovať, musel by som najprv vidieť projekt tej S45, aby som to vedel posúdiť.

V BA budú (pokiaľ to všetko výjde) aj Varia. Ale nie ako modernizácia K2 s novou skriňou, ale ako náhrada súprav 2xT3 vozovne Jurajov dvor (nie skôr ako v roku 2010). Miesto K2 budú K2S s novou skriňou, a to 5 tento rok (7127 - 7131) a 5 buduci rok (7132 - 7134). 7127 je už pred dokončením, možno ju očakávať v dohľadnej dobe v BA, 7128 zrejme krátko po nej. Hlavne aby sa dovtedy podarilo sprevádzkovať 7126... Stále to viazne údajne na pánovi Poltretinovi.
Reakcia na: 810zssk #106213:
Nemám čas pozerať čísla, na ktoré kto reaguje, takže nie. ? ?
Reakcia na: AAA #106212:
Ak si si nevsimol, tak presne na ten prispevok som reagoval.
Reakcia na: 810zssk #106204:
Už ti napísala laminátka v #106198.
Reakcia na: 810zssk #106210:
pozor, uz 2. fazu!
Reakcia na: zakaznik #106209:
Minimalne v situacii kedy mesto deklaruje preferenciu MHD.
Reakcia na: S499.1023 #106197:
Tá električka síce je poloprázdna, ale má jednak predsa nejakú ďalšiu trasu a je súčasťou nejakého systému s prestupom do Grobu a pod.

Povedal by som, že áno, je lepšie nechať zastaviť pár skoroprázdnych gumokolov s 1,2 človeka, než zdržovať MHD.
Reakcia na: 810zssk #106207:
Filiálka nebude koncová stanica (nebudú tam končiť vlaky), takže tá bude na tom v pohode.
ÖBB bol príklad, blbosť je si myslieť, že to tu v r. 2015 budú voziť len ZSSK. Súbežná premávka vlaku a električky je zbytočná a myslím si, že ani nebude, snáď sa zobudia a bude tam buď jedno, alebo druhé.
Reakcia na: ufo #106205:
Hlavna stanica na vyzname nestrati. Predpokladam ze velka cast dialkovych liniek tam bude nadalej chodit (Filialka nema dostatocnu kapacitu).

To s OBB je naozaj velka blbost. Apropo, subezna premavka vlaku a elektricky na tej trati je zbytocna.
Reakcia na: Majo #106186:
tak predlzovanie U2 je kapitola sama o sebe. lebo za dunajom je to fakt riedke osidlenie ..

ono neviem, ale moc realie nepoznas, viedencanom nevadi zrusenie 21 od pratru po donaumarinu, ale medzi schwedensplatzom a pratrom 😉

cize tunak padaju tvoje argumenty dost na hubu 🙂

S45 je docela dostupna .. a tie vzdialenosti su fakt neni zle .. ako sa moze stat ... vo viedni su zastavky kusok blizsie pri sebe ako napriklad v prahe .. resp to je moj subjketivny dojem ..

a to nepocitam prave extremy na U2, kde su od seba zastavky tusim len 250 ci kolko metrov na zaciatku, aj ked z inych objektivnych dovodov ..

enviromentalna zataz nejaka urcite bude, ale vzhladom na to ze vo W jazdia kompletne na CNG, tak to taka katastrofa nebude, ako keby tam jazidili vrakosy 😉

Re #106196 S499.1023: bodaj by si mal pravdu, ale co som "pocul", tak klasika len K2S .. ale rad by som sa mylil 😉

Re #106204 810zssk: take neico sa v nasich zemepisnych sirkach a dlzkach este nestalo .. v CR ale uz hej 😉
Reakcia na: Mike #106202:
No, napr. smer Ružinov, Nové Mesto a vlastne celý východ BA to bude ale rýchlejšie (síce s prestupom niekam) ako priama električka, ktorá musí prejsť "pomalou" zónou Kamenné nám.-Krížna/Radlinského, nie? Smer hl.st. tiež stratí trochu na význame, lebo by sa malo potom všetko diaľkové, čo nejde na CZ viesť mestom a končiť v Petržalke, príp. Viedni (tak sa to spomínalo na rokovaniach ohľadom tej trate).

Re #106203 Majo: A mesto bude mať vhodné vozidlá? ? Dopravca nebude musieť byť ZSSK, na tú stavbu čakajú aj ÖBB (tí tam majú už dnes čo nasadiť, keby bola trať).
Reakcia na: S499.1023 #106198:
Cize pokial trat je papierovo zrusena, ale este stoji, nemozes ju neskor znova zfunkcnit? Teoreticky, ked sa trat zrusi a CIASTOCNE fyzicky rozoberie, nemozes ju neskor opravit a znovu zprevadzkovat?

Preto som sa vtedy pytal. Namiesto toho aby si normalne odpovedal si rypal.
Reakcia na: Mike #106202:
Ideálny (nie však veľmi reálny) prípad by bol, keby to postavili železnice, ale nakoniec by sa vzdali zámeru prevádzkovať tam vlaky a ponechali by tú trať len pre električky. A možno to tak nakoniec aj dopadne, dôvodom (a dosť reálnym) môže byť napr. to, že nebudú mať vhodné vozidlá ani financie na ne (vozidlá EÚ asi nezaplatí) a tak sa na to vykašľú.

Re #106197 S499.1023: Električka tam prázdna vôbec nepremáva (Tesco + v lete jazero Zlaté piesky, teraz ju začali využívať aj obyvatelia Chorvátskeho Grobu, večer bola aj posilnená - už jazdí linka 4 po Zátišie len v sedle, nie večer), ale aj keby premávala prázdna, práve tým, že ju zrýchliš preferenciou môžeš (pokúsiť sa) zabezpečiť, aby prázdna nebola. A tych áut tam po otvorení diaľničného obchvatu ubudlo.
Reakcia na: S499.1023 #106199:
To je tá najväčšia sranda že preto sa celý čas diskutuje o relatívnom unikáte duálnej prevádzke tram -vlak v úseku Bosákova - Janíkov Dvor, lebo sa síce jedná o investíciu železníc, ale tá má strašne nízku atraktivitu pre cestujúcich s tou jedinou trasou na Karadžičovu a do Rače a investícia by sa nikdy nevrátila. Preto aby to pritiahlo nejakých cestujúcich pre ktorých sa to aj oplatí stavať, musí sa to napojiť aj na koľajovú sieť dnešnej električky. ?
Reakcia na: S499.1023 #106200:
mas nejake podklady? meral si to? bolo by tomu tak naozaj aj o par rokov, ked budu zapchy este vacsie a za predpokladu ze by trat stala a existovala by priama spojka na BA (nie do kvetoslavova?)
Reakcia na: Ike #106187:
Vrátane postávania v zápchach je konečný čas prepravy stále výrazne kratší, než vlakom.
Reakcia na: hoppusmark01 #106190:
Žiadna smernica, ani rakúska, nemá vplyv na zmenu ochoty ľudí dochádzať za MHD. To len 3l3o si myslí, že vlak v plytkom tunelY má v rovnakej trase trikrát väčší atrakčný obvod ako električka.
Reakcia na: 810zssk #106189:
Na opätovné zahájenie prevádzky ti ZRUŠENÁ trať nie je na nič, zrušenú trať nemôžeš "odzrušiť", musíš vybudovat novú podľa aktuálnych noriem, neinteligent.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.