Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #106210:
pozor, uz 2. fazu!
Reakcia na: zakaznik #106209:
Minimalne v situacii kedy mesto deklaruje preferenciu MHD.
Reakcia na: S499.1023 #106197:
Tá električka síce je poloprázdna, ale má jednak predsa nejakú ďalšiu trasu a je súčasťou nejakého systému s prestupom do Grobu a pod.

Povedal by som, že áno, je lepšie nechať zastaviť pár skoroprázdnych gumokolov s 1,2 človeka, než zdržovať MHD.
Reakcia na: 810zssk #106207:
Filiálka nebude koncová stanica (nebudú tam končiť vlaky), takže tá bude na tom v pohode.
ÖBB bol príklad, blbosť je si myslieť, že to tu v r. 2015 budú voziť len ZSSK. Súbežná premávka vlaku a električky je zbytočná a myslím si, že ani nebude, snáď sa zobudia a bude tam buď jedno, alebo druhé.
Reakcia na: ufo #106205:
Hlavna stanica na vyzname nestrati. Predpokladam ze velka cast dialkovych liniek tam bude nadalej chodit (Filialka nema dostatocnu kapacitu).

To s OBB je naozaj velka blbost. Apropo, subezna premavka vlaku a elektricky na tej trati je zbytocna.
Reakcia na: Majo #106186:
tak predlzovanie U2 je kapitola sama o sebe. lebo za dunajom je to fakt riedke osidlenie ..

ono neviem, ale moc realie nepoznas, viedencanom nevadi zrusenie 21 od pratru po donaumarinu, ale medzi schwedensplatzom a pratrom 😉

cize tunak padaju tvoje argumenty dost na hubu 🙂

S45 je docela dostupna .. a tie vzdialenosti su fakt neni zle .. ako sa moze stat ... vo viedni su zastavky kusok blizsie pri sebe ako napriklad v prahe .. resp to je moj subjketivny dojem ..

a to nepocitam prave extremy na U2, kde su od seba zastavky tusim len 250 ci kolko metrov na zaciatku, aj ked z inych objektivnych dovodov ..

enviromentalna zataz nejaka urcite bude, ale vzhladom na to ze vo W jazdia kompletne na CNG, tak to taka katastrofa nebude, ako keby tam jazidili vrakosy 😉

Re #106196 S499.1023: bodaj by si mal pravdu, ale co som "pocul", tak klasika len K2S .. ale rad by som sa mylil 😉

Re #106204 810zssk: take neico sa v nasich zemepisnych sirkach a dlzkach este nestalo .. v CR ale uz hej 😉
Reakcia na: Mike #106202:
No, napr. smer Ružinov, Nové Mesto a vlastne celý východ BA to bude ale rýchlejšie (síce s prestupom niekam) ako priama električka, ktorá musí prejsť "pomalou" zónou Kamenné nám.-Krížna/Radlinského, nie? Smer hl.st. tiež stratí trochu na význame, lebo by sa malo potom všetko diaľkové, čo nejde na CZ viesť mestom a končiť v Petržalke, príp. Viedni (tak sa to spomínalo na rokovaniach ohľadom tej trate).

Re #106203 Majo: A mesto bude mať vhodné vozidlá? ? Dopravca nebude musieť byť ZSSK, na tú stavbu čakajú aj ÖBB (tí tam majú už dnes čo nasadiť, keby bola trať).
Reakcia na: S499.1023 #106198:
Cize pokial trat je papierovo zrusena, ale este stoji, nemozes ju neskor znova zfunkcnit? Teoreticky, ked sa trat zrusi a CIASTOCNE fyzicky rozoberie, nemozes ju neskor opravit a znovu zprevadzkovat?

Preto som sa vtedy pytal. Namiesto toho aby si normalne odpovedal si rypal.
Reakcia na: Mike #106202:
Ideálny (nie však veľmi reálny) prípad by bol, keby to postavili železnice, ale nakoniec by sa vzdali zámeru prevádzkovať tam vlaky a ponechali by tú trať len pre električky. A možno to tak nakoniec aj dopadne, dôvodom (a dosť reálnym) môže byť napr. to, že nebudú mať vhodné vozidlá ani financie na ne (vozidlá EÚ asi nezaplatí) a tak sa na to vykašľú.

Re #106197 S499.1023: Električka tam prázdna vôbec nepremáva (Tesco + v lete jazero Zlaté piesky, teraz ju začali využívať aj obyvatelia Chorvátskeho Grobu, večer bola aj posilnená - už jazdí linka 4 po Zátišie len v sedle, nie večer), ale aj keby premávala prázdna, práve tým, že ju zrýchliš preferenciou môžeš (pokúsiť sa) zabezpečiť, aby prázdna nebola. A tych áut tam po otvorení diaľničného obchvatu ubudlo.
Reakcia na: S499.1023 #106199:
To je tá najväčšia sranda že preto sa celý čas diskutuje o relatívnom unikáte duálnej prevádzke tram -vlak v úseku Bosákova - Janíkov Dvor, lebo sa síce jedná o investíciu železníc, ale tá má strašne nízku atraktivitu pre cestujúcich s tou jedinou trasou na Karadžičovu a do Rače a investícia by sa nikdy nevrátila. Preto aby to pritiahlo nejakých cestujúcich pre ktorých sa to aj oplatí stavať, musí sa to napojiť aj na koľajovú sieť dnešnej električky. ?
Reakcia na: S499.1023 #106200:
mas nejake podklady? meral si to? bolo by tomu tak naozaj aj o par rokov, ked budu zapchy este vacsie a za predpokladu ze by trat stala a existovala by priama spojka na BA (nie do kvetoslavova?)
Reakcia na: Ike #106187:
Vrátane postávania v zápchach je konečný čas prepravy stále výrazne kratší, než vlakom.
Reakcia na: hoppusmark01 #106190:
Žiadna smernica, ani rakúska, nemá vplyv na zmenu ochoty ľudí dochádzať za MHD. To len 3l3o si myslí, že vlak v plytkom tunelY má v rovnakej trase trikrát väčší atrakčný obvod ako električka.
Reakcia na: 810zssk #106189:
Na opätovné zahájenie prevádzky ti ZRUŠENÁ trať nie je na nič, zrušenú trať nemôžeš "odzrušiť", musíš vybudovat novú podľa aktuálnych noriem, neinteligent.
Reakcia na: Beus #106185:
Ad Re #106180: Takže je lepšie nechať zastaviť a znova sa rozbiehať niekoľko desiatok gumokolov, než po väčšinu dňa prázdnu električku?
Reakcia na: aquila #106183:
Sľubujú sa nejaké Vario2LF a/alebo Vario3LF, tak sa hádam dožijeme...
Reakcia na: Majo #106184:
No tak povedzme, že by to tvoje kritériá spĺňalo na 50% - trať odniekiaľ nikam. Sibiu by som si "ničím" nazvať netrúfol. Okrem toho tá trať pozostatkom bývalej mestskej siete v Sibiu a rozhodne nie je Ceausescovým dielom - tým je naopak trolejbusová prevádzka v meste, ktorá na mňa pôsobila dojmom, že po prvom výpadku zberačov dôjde k pádu trakčného vedenia v celom meste, pričom sa jedná o pomerne novú prevádzku.
Inak samozrejme trať okrem šotodôvodov nemá žiadne opodstatnenie k existencii.
Reakcia na: zakaznik #106192:
Čo som pozeral ani v Brne si s tým ťažkú hlavu nerobia vodiči na zastávkach kde to je... tesne pri obrubníku, teda tak ako má Kasselák zmysel, zastavuje asi iba 10% vodičov čo som videl.
Reakcia na: zakaznik #106192:
*ani na zastávkach, ktoré sa rekonštruovali?
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=34711&idt=u&idg=3134&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
"Zastávka pre autobusy náhradnej dopravy za električky." ...s kasselákom. ? A v Bratislave vlastne prečo ešte nie je ani jeden ani na? Je to bárs zložité, bárs drahé, alebo by to vodiči nepochopili?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.