K novým vozidlám pre BA sa chcem opýtať. Nedávno ľudia z DPB vyhlasovali, že kvôli kvalite ciest v BA nemôžeme maž nízkopodlažné autobusy. Potom v informáciách tu na imhd.sk a v BA novinách sa píše, že tender má byť na 240 nízkopodlažných klbákov.
Tak nech sa ujednotia a povedia kde je pravda. Mám v tom chaos a obávam sa, že tesne predtým, než tie klbáky odklepnú tak dakto "múdry" vytiahne naše cesty a máme po klbákoch. Zas sa kúpia vajcia z Lichav a bude sardinkáreň ?
tá trať aj keby sa začala v roku 2009 stavať tak nebude dokončená načas. Uričite súťaž vyhrá firma s podivnými prepojeniami na ľudí v mestskom zastupiteľstve, a tieto obvinenia vyvráti to, že víťazná firma ponúkne najnižšiu cenu a potom postupne počas stavby trate bude vydierať mesto a zdierať o ďalšie peniaze, pričom tú trať fušersky dotentuje. Myslím, že tá trať vydrží chvíľu a potom bude v takom stave, že sa bude za krátko rekonštruovať a bude v takom stave, že nebude ani pre nízkopodlažné vozidlá (dopadnú ako nedávno K2 s tou vytrhnutou brzdou na trati na stanicu).
taktiež sa hovorilo, že cez Apollo má ísť trolejbus no ten pre finačnú náročnosť nemohol byť postavený zároveň s mostom, no zrazu keď si zhotovitelia stavby zažiadali peniaze navyše, lebo podvádzali a pre súťaž uviedli nízke ceny bez toho, žeby brali do úvahy vývoj cien stavebných materiálov, pohonných hmôt a ostatných faktorov, tak sa kasa otvorila a cvakalo sa. Keby sa mal cvakať trolejbus, tak to by skončilo na výhovorke, že niesú peniaze. ?
ved sklonujte a pre mna za mna aj casujte kolko chcete ak viete a ak vas to bavi, ale poprosim na zaklade niecoho, ked uz idem kritizovat, tak si prosim, ale nejake dokazy, ze za to naozaj moze prave ODP. Ja chapem, ze to v meste nevyzera prave idealne, a ze je to treba riesit, ale nadavanim na ODP sa problem v principe neriesi.
Okrem toho - ODP je oddelenie dopravneho planovania, cize sa tam planuje, navrhuje, posudzuje, schvaluje. Nuz, ale existuje nejaka vyssia sila, ktora si dokaze presadit svoje aj napriek zapornemu stanovisku. Nuz a ako sa hovori (a teraz nechcem narazat na istu stranu)- kde je vola, tam je aj cesta (teda v nasom pripade to bude vyasfaltovana nova siroka mostovka pre auta na Starom moste)
ja viem ze za vsetko moze ODP, len skoda, ze nikto nevie uplnu pravdu a vsetky detaily ku kauze na ktoru prave nadava. (ani ja neviem vsetko, kto k tomu rieseniu dopomohol, kto si ho vyziadal a preco), ale ma to tak byt a my na to velky vplyv nemame.
Radsej si polozme otazku, kto vlastne tak velmi potrebuje stary most pre auta?
Petrzalcania? Eurovea? Hotel Hilt*n Petrzalka? CMC? Nova vystavba pri Krasovskeho?
ospravedlňujem sa, že som to zvalil všetko na OPD a teda aj na teba.. to bol dôsledok diskusie za posledný týždeň, kde sa ODP skloňovalo asi najviac zo všetkého, takže preto..
nuz, keby sme mali funkcnu demokraciu, tak by sme o tom rozhodovali MY, obcania, obyvatelia Bratislavy. Ako aj o inych veciach. Ale kedze o tom nerozhodujem ani ja, ani ty, dokonca ani my na ODP, tak kto vlastne?
teraz si mi nasadil chrobaka do hlavy a celu noc nezaspim... a zajtra budem v praci nevyspaty... ?
alebo sa zajtra opytame pana kompetentneho najmudrejsieho
uzatvorenie stareho mosta pre IAD by ostatne mosty nepretazilo. Pocet vozidiel prechadzajucich denne tymto mostom je podstatne nizsi ako cez ktorykolvek iny most v BA. jeho uzatvorenim pre IAD by vsak vznikol priestor iba pre MHD, chodcov a cyklistov - a to v ziadnom pripade nesmieme dovolit, lebo to nie je v zaujme autistickej lobby.
ja s tymto riesenim suhlasim, uzatvorenie stareho mosta pre IAD by pretazilo ostatne mosty. Samozrejme ze treba preferovat MHD ale nie slepo videt len MHD a vsetky auta hodit niekam prec...
Vidíš, tak si vzájomne lezieme na nervy. Avšak odporúčam prečítať si, čo sa píše v článku:
"Magistrát v súvislosti s rekonštrukciou Starého mosta a jeho napojením na nosný dopravný systém ráta s tým, že v budúcnosti zostane most využiteľný aj pre cestnú dopravu."
"Podľa informácií zo spoločnosti Alfa 04, ktorá projektovo zabezpečuje budúce využitie Starého mosta, mesto sa na tomto riešení dohodlo s projektantom."
Ja som nepovedal, že to presadzuje ODP. Ja neviem, kto to presadzuje. Ale v článku sa píše, že sa na takom riešení dohodlo mesto s projektantom. Ktorí zástupcovia mesta sú teda za to zodpovední?
Nabudúce mi nevkladaj do úst niečo, čo som nepovedal.
ale už mi fakt lezieš mi na nervy! Kde v tom článku sa píše, že rozhodnutie nechať Starý most aj pre IAD je rozhodnutím ODP ???
Očakával by som, vzhľadom na tvoju funkciu, že máš aspoň trochu prehľad a vieš, od koho takéto rozhodnutia v tomto meste závisia. Ak nevieš, nie je hanbou sa opýtať.
Zajtra budeš mať príležitosť si to prediskutovať s kompetentným, tak som zvedavý... ?
ešte chvíľu sa bude postupovať takýmto spôsobom (rozširovanie, rozširovanie a rozširovanie ciest), Bratislava nebude vôbec, ale vôbec mestom pre život... Nebude sa dať kde stretávať, lebo ulice a chodníky budú zadrbané autami, nebude kam stúpiť, lebo ulice budú zadrbané autami.. a budeme dýchať tak špinavý vzduch z tých všetkých exhalátov, že sa zadusíme..
Ale hlavne že experti z ODP budú v klídku, že nevznikla žiadna 3-kilometrová kolóna...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max
Radsej si polozme otazku, kto vlastne tak velmi potrebuje stary most pre auta?
Petrzalcania? Eurovea? Hotel Hilt*n Petrzalka? CMC? Nova vystavba pri Krasovskeho?