K novým vozidlám pre BA sa chcem opýtať. Nedávno ľudia z DPB vyhlasovali, že kvôli kvalite ciest v BA nemôžeme maž nízkopodlažné autobusy. Potom v informáciách tu na imhd.sk a v BA novinách sa píše, že tender má byť na 240 nízkopodlažných klbákov.
Tak nech sa ujednotia a povedia kde je pravda. Mám v tom chaos a obávam sa, že tesne predtým, než tie klbáky odklepnú tak dakto "múdry" vytiahne naše cesty a máme po klbákoch. Zas sa kúpia vajcia z Lichav a bude sardinkáreň ?
tá trať aj keby sa začala v roku 2009 stavať tak nebude dokončená načas. Uričite súťaž vyhrá firma s podivnými prepojeniami na ľudí v mestskom zastupiteľstve, a tieto obvinenia vyvráti to, že víťazná firma ponúkne najnižšiu cenu a potom postupne počas stavby trate bude vydierať mesto a zdierať o ďalšie peniaze, pričom tú trať fušersky dotentuje. Myslím, že tá trať vydrží chvíľu a potom bude v takom stave, že sa bude za krátko rekonštruovať a bude v takom stave, že nebude ani pre nízkopodlažné vozidlá (dopadnú ako nedávno K2 s tou vytrhnutou brzdou na trati na stanicu).
taktiež sa hovorilo, že cez Apollo má ísť trolejbus no ten pre finačnú náročnosť nemohol byť postavený zároveň s mostom, no zrazu keď si zhotovitelia stavby zažiadali peniaze navyše, lebo podvádzali a pre súťaž uviedli nízke ceny bez toho, žeby brali do úvahy vývoj cien stavebných materiálov, pohonných hmôt a ostatných faktorov, tak sa kasa otvorila a cvakalo sa. Keby sa mal cvakať trolejbus, tak to by skončilo na výhovorke, že niesú peniaze. ?
ved sklonujte a pre mna za mna aj casujte kolko chcete ak viete a ak vas to bavi, ale poprosim na zaklade niecoho, ked uz idem kritizovat, tak si prosim, ale nejake dokazy, ze za to naozaj moze prave ODP. Ja chapem, ze to v meste nevyzera prave idealne, a ze je to treba riesit, ale nadavanim na ODP sa problem v principe neriesi.
Okrem toho - ODP je oddelenie dopravneho planovania, cize sa tam planuje, navrhuje, posudzuje, schvaluje. Nuz, ale existuje nejaka vyssia sila, ktora si dokaze presadit svoje aj napriek zapornemu stanovisku. Nuz a ako sa hovori (a teraz nechcem narazat na istu stranu)- kde je vola, tam je aj cesta (teda v nasom pripade to bude vyasfaltovana nova siroka mostovka pre auta na Starom moste)
ja viem ze za vsetko moze ODP, len skoda, ze nikto nevie uplnu pravdu a vsetky detaily ku kauze na ktoru prave nadava. (ani ja neviem vsetko, kto k tomu rieseniu dopomohol, kto si ho vyziadal a preco), ale ma to tak byt a my na to velky vplyv nemame.
Radsej si polozme otazku, kto vlastne tak velmi potrebuje stary most pre auta?
Petrzalcania? Eurovea? Hotel Hilt*n Petrzalka? CMC? Nova vystavba pri Krasovskeho?
ospravedlňujem sa, že som to zvalil všetko na OPD a teda aj na teba.. to bol dôsledok diskusie za posledný týždeň, kde sa ODP skloňovalo asi najviac zo všetkého, takže preto..
nuz, keby sme mali funkcnu demokraciu, tak by sme o tom rozhodovali MY, obcania, obyvatelia Bratislavy. Ako aj o inych veciach. Ale kedze o tom nerozhodujem ani ja, ani ty, dokonca ani my na ODP, tak kto vlastne?
teraz si mi nasadil chrobaka do hlavy a celu noc nezaspim... a zajtra budem v praci nevyspaty... ?
alebo sa zajtra opytame pana kompetentneho najmudrejsieho
uzatvorenie stareho mosta pre IAD by ostatne mosty nepretazilo. Pocet vozidiel prechadzajucich denne tymto mostom je podstatne nizsi ako cez ktorykolvek iny most v BA. jeho uzatvorenim pre IAD by vsak vznikol priestor iba pre MHD, chodcov a cyklistov - a to v ziadnom pripade nesmieme dovolit, lebo to nie je v zaujme autistickej lobby.
ja s tymto riesenim suhlasim, uzatvorenie stareho mosta pre IAD by pretazilo ostatne mosty. Samozrejme ze treba preferovat MHD ale nie slepo videt len MHD a vsetky auta hodit niekam prec...
Vidíš, tak si vzájomne lezieme na nervy. Avšak odporúčam prečítať si, čo sa píše v článku:
"Magistrát v súvislosti s rekonštrukciou Starého mosta a jeho napojením na nosný dopravný systém ráta s tým, že v budúcnosti zostane most využiteľný aj pre cestnú dopravu."
"Podľa informácií zo spoločnosti Alfa 04, ktorá projektovo zabezpečuje budúce využitie Starého mosta, mesto sa na tomto riešení dohodlo s projektantom."
Ja som nepovedal, že to presadzuje ODP. Ja neviem, kto to presadzuje. Ale v článku sa píše, že sa na takom riešení dohodlo mesto s projektantom. Ktorí zástupcovia mesta sú teda za to zodpovední?
Nabudúce mi nevkladaj do úst niečo, čo som nepovedal.
ale už mi fakt lezieš mi na nervy! Kde v tom článku sa píše, že rozhodnutie nechať Starý most aj pre IAD je rozhodnutím ODP ???
Očakával by som, vzhľadom na tvoju funkciu, že máš aspoň trochu prehľad a vieš, od koho takéto rozhodnutia v tomto meste závisia. Ak nevieš, nie je hanbou sa opýtať.
Zajtra budeš mať príležitosť si to prediskutovať s kompetentným, tak som zvedavý... ?
ešte chvíľu sa bude postupovať takýmto spôsobom (rozširovanie, rozširovanie a rozširovanie ciest), Bratislava nebude vôbec, ale vôbec mestom pre život... Nebude sa dať kde stretávať, lebo ulice a chodníky budú zadrbané autami, nebude kam stúpiť, lebo ulice budú zadrbané autami.. a budeme dýchať tak špinavý vzduch z tých všetkých exhalátov, že sa zadusíme..
Ale hlavne že experti z ODP budú v klídku, že nevznikla žiadna 3-kilometrová kolóna...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Erik Pauer