Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #104688:
Ach tááák...! Takže to je tam iba nalepené a nie nastriekané. Ježkovi voči...
Reakcia na: SWTC #104687:
To jazdilo už ako Little Big City ale z B-čka po čase niekto odlepil ten spodný oblúk teda vzniklo P. Toto neviem či by robili vandali ? Možno oficiálna verzia bude že to urobili vandali ☺
Reakcia na: Mike #104685:
Ten rez písma sa mi zdá totožný.
Tí vandali by ho museli mať tiež...
Mňa skôr napadlo, že niekto robil opičky už pri vytváraní tej reklamy, počas toho musel narýchlo urobiť aj niečo iné, takže toto už nestihol opraviť... ?
Reakcia na: Ike #104683:
Podľa mňa to spravil nejaký hrobust-recesista, ktorý vie po anglicky ?
Reakcia na: SWTC #104682:
Aj jazdí ešte;-)
Reakcia na: eripmav #104681:
este si zabudol ze 1 rok FUŠERSKY stavat ?
Reakcia na: SWTC #104682:
tipujem ze to asi nejaky vandali spachali 🙂 ale v tomto maju vkus ?
Reakcia na: zakaznik #104565:
po dlhšom čase som zabrowsoval aj do galérie. No šúlam sa ? ? na tomto až doteraz ? .
Je to naozaj pravé ❓ a takto to jazdilo po meste ?
http://bratislava.sme.sk/c/3871247/most-po-oprave-ostane-aj-pre-auta.html
Taaaaakze hybrid nad hybridy... super elektricka do Petrzalky - o ktorej sa uz asi 10 rokov hovori a planuje a projektuje, a zatial ani nie je jasne ci pojde povrchovo, nad zemou, alebo zapustene bude nie len ze kombinovana so zeleznicou, ale este aj na starom moste kombinovana s autami ☠ ☠ ☠ a uz spomenuli aj ze KEDY to akoze ma byt - vraj "vyse tri roky" ? NEVERIM, ale tak posuva sa to pekne... slovenske parametre na postavenie trate:
1. 10 rokov rozpravat, chvalit sa, planovat, dohadovat, hadat...
2. 2 roky projektovat
3. 1 rok stavat ?
uz ale chapem preco zacali teraz hovorit o nejakych sci-fi tratiach do vajnor... vsak pri tomto vzorci to bude tak v roku 2100, a prijimam stavky ci nejaka elektricka bude na pravom brehu dunaja do roku 2025 ☠
Reakcia na: metalheart #104676:

jasné, malo byť... a električky do Petržalky mali premávať tuším 2010 a bohvie, aký dátum bol pôvodne ?

Re #104679 stevo:
preferencia je pre BA absolútne nevhodná - zdržuje predsa IGK ?
Reakcia na: metalheart #104676:
Pôvodný termín bol marec 2008, aktualizovaný je polka decembra 2008/január 2009. Avšak to sa netušilo že do hry vstúpi politika, ktorá potlačí všetku odbornosť ? ? ? ☠
Reakcia na: kecho #104675:
Ano, vitajte v Absurdistane... Kazdy chce len hrabat pre seba a potom ked sa zrodi normalna myslinka pre ludi a zkvalitnenie cestovania, tak sa pretahuje pomaly rok a stroskota... super... som nadseny
Reakcia na: kecho #104675:
nemala náhodou BId začať už v marci niekde? Teda nemám na mysli L630 ale dačo väčšieho rozsahu. Asi aby bolo veselšie tak sa budú tí magori do konca roka naťahovať o to ako to bude fungovať a dohodnú sa slávnostne na otvorení prvého úseku električky to Petržalky v roku 2018 ?
Reakcia na: Mikimaus #104673:
To sotva. Včera som ním šiel na L88 a sauna bola ? okrem toho blbé je, že v celom buse niet žiadneho okna na otvorenie aby sa aspoň vetralo ?
Ta klima sa v MANoch pouziva? Vie niekto ?? ?
Vsimam si jeden paradox. Dnes rano idem do prace a dojde 80 velka dokonca BB karosa. Oproti na Kremnickej vidim klbak 88. Ideme na Aupark a vidim kratku 93 hned za nou kratka 94 a prichadzam na Zochovu aj kratku 83. Sadam do elektricky a na racku ma obieha kratka 59. No parada. TAkze prichod BB klbakov sposobil dalsi ubytok klbakov mam taky dojem. Vobec tomu nerozumiem, ale rozumiem, preco ludia nadavaju, ked sa tlacia. Ide leto klima by v novych busoch bodla. Ale snivajme dalej:) ?
Reakcia na: hoppusmark01 #104613:
prípadne by som chcel bus pruh medzi Bulíkovou a Šustekovou, aspoň by sa nemuseli 68,88,96,84a99 zbytočne zdržovať a vyčkávať, kým na križovatke odídu autá, aby sa vôbec dostali na svoju zastávku... kde potom zase budú čakať na zelenú...
Reakcia na: ivanbuto #104662:
Ak jediný (zmysluplný) argument ODP je o nízkej priepustnosti križovatky, tak je tu predsa možné krásne riešenie: urobiť 2 pruhy PLUS bus-pruh.

A kde sa na to zoberie miesto? No predsa na druhej strane Štefánikovej - tam je na danom mieste ostrovček so zastávkou SAV. Z neho by nemal byť väčší problém ukrojiť ďalší pruh - síce nepatrí mestu, je to parcela 21552/6, majiteľ CESARE sro., Pezinok, ale je na ňom užívacia ťarcha, nie je na nič využívaný a nemá ani žiadnu veľkú perspektívu na využitie - určite sa s majiteľom bude dať dohodnúť. Dĺžka ktorá sa takto dá získať je cca. 70 metrov (od prechodu po koniec spojenia Štefánikova-Križkova).

Situácia by potom bola taká, že od Hodžovho nám. by bol na Štefánikovej 1 pruh + BUS pruh a tých. cca 65 metrov pred križovatkou by sa rozšírilo na 2 pruhy + BUS pruh, čo akurát stačí na to aby autá pri radení pred križovatkou efektívne využili oba pruhy.

V smere ku Hodžovmu nám. by situácia ostala rovnaká ako dnes: pri zastávke SAV 2 pruhy + zastávkový pruh, ďalej 2 pruhy. So zaradením busu do pruhu za zastávkou nie je problém, keďže je to hneď za križovatkou.

Jediná nevýhoda oproti dnešku by bola strata úplnej priamosti pruhov, to je však drobnosť ktorá sa dá vhodným vodorovným značením minimalizovať.

Alebo je aj toto utópia?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.