A keď tak sledujem tie vzorce na výpočet deľby tržieb medzi prepravcov, nebol by jednoduchší model, kde BID, s.r.o. vyberie všetko cestovné a dotácie a potom uhradí jednotlivým prepravcom to čo odjazdili?
Este k vyhladavacu: este by ste mohli pridat moznost vyhladavania z roznych zastavok (napr. ze si urcim ze chcem ist zo zastavky Trhovisko, alebo Zahradnicka)
Tie BIDkove veci vyzeraju velmi dobre ? ? ? Jedine nerozumiem tej senior karte - cela BID za 379 zatial co ja mam ako student platit za to iste cez 17 000??? Ako fajn, nie som proti "socialnym" zlavam, ale co je vela to je vela..
Ja som sa najviac pobavil na SADistickom argumente "nekontrolovaného cestovania" Tým úplne jasne ukázali, o čo im v skutočnosti ide Veď predsa - "cestujúci by to zneužili."
Hodinove su na 2 a na 3 zony (za 20 a 27 Sk). CL musis mat oznaceny este pred prechodom cez zony, cize potrebujes 2x 3-zonovy, t. j. 54 Sk. 5-zonovy stoji 45 Sk. Ale aj keby si chcel oznacovat 2-zonovy a 3-zonovy, tak zaplatis 47 Sk, cize stale sa ti viac oplati 5-zonovy. Ved nikde nie je napisane, ze s 5-zonovym musis cestovat presne 90 minut, mozes s nim cestovat aj 10, ak chces... A mozes ho kludne pouzit aj na 1 zonu a 10-minutovu cestu, ak to uznas za vhodne
Ja este dodavam za seba, ze kondenzacnu cast, kde sa zbiera voda, vyzrazana zo vzduchu, treba pravidelne cistit a sterilizovat. V klimatizacnych zariadeniach totiz s velkou oblubou zije Legionella pneumophila, bakteria, ktora vyvolava tazke zapaly pluc, tzv. legionarsku nemoc.
www.idsjmk.cz. Je predsa logicke, ze napr. clovek, co bude 2x prestupovat prejde menej zon za viac casu nez ten, kto pojde priamym spojom. Preco by mal byt ten prvy sankcionovany za to, ze prestupuje, este aj cenou? Ak chces cestovat cez 4 zony, musis si kupit najmenej 4-zonovy. Ak budes cestovat 150 minut cez tri zony, musis si kupit 150-minutovy.
A budes s tym 6739-korunovym cestovat stale len v 1. pasme?
Ad. sankcia - je tam DO stonasobku, kedze zakony 164 a 168/96 uvadzaju pre rozne pripady pokutu rozne (napr. pozri pokutu pre regionalnu autobusovu dopravu). V zasade by mala zostat na 1400 Sk/140 Sk pre MHD resp. ekvivalent v EUR.
ak niekto poznáte kompetentných, nech si v tarife opravia strana 3, čl. I, bod 1 posledný riadok, za HMB má byť zátvorka.
a ešte jedna vec - dodatočné preukázanie vlastníctva PCL už nebude možné? lebo oproti dnešku v čl. XI akosi "náhodou" vypadla/chýba sankcia 10-násobok...
no ano emo ti to vysvetlil dost dobre tak trosku len doplnim.....
ked si rozoberieme elinu T3 ktora ma 2 podvozky po 2 trakcne motory ktore vytvaraju teplo + zrychlovac (ktory sluzi na plynuly rozjazd a brzdenie) a ten vytvara teplo najvecie.....trakcne motory a zrychlovac su chladene motorgeneratorom na ktorom su po bokoch chladiace ventilatory a s tym kurenim je to tak..kurenie z voza alebo do voza sa prepina pakou ktora je vo vozidle pri druhych dverach tak si vies asi predstavit ake je lahke ho prepnut a vodic si nic nemusi vsimnut ...2hy sposob kurenia je spiralami vo vozidle a ovlada sa prepinacom pri lavom kolene vodica...takze moze kurenie zapnut aj nevedomky aj ked si neviem predstavit ako sa to da :)))
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus