Reakcia na: kiko #102536:
Nie som na toto úplne odborník, dúfam, že to vysvetlím správne: motor, ak je v prevádzke, vytvára teplo a to môže ísť buď von z vozidla alebo dnu (v zime sa to využíva ako pomocný zdroj vykurovania). Lenže stáva sa, že prepínač, ktorým sa to mení, je pokazený a preto sa prepne aj bez vedomia vodiča a električka v lete kúri dnu namiesto von.
enumaelish
Napadá ma však jeden problém a síce pravidelné prehliadky dopytových zariadení, resp. ich funkčnosť. Priznajme sa, že kto by dal ruku do ohňa za to, že na aspoň 9 z 10 vozidlách bude fungovať 100 dopytových tlačítok? ?
Živo si viem predstaviť, že dojde autobus na zastávku, jeden cestujúci tlačí tlačítko a nič, šofér nedostane signál tak ide preč a cestujúci si môže čo? Dakde ? pokiaľ ide o linku so slabším intervalom ako napr. 65 alebo 79 a pod