pozor, este nie je rozhodnute na 100% ci cez PO koridor pojde, alebo nie. Ak by siel, bolo by to vyhodne pre PO, avsak je to technicky a financne narocnejsie ako sucasna trasa KE - PP.
podla mna nemas pravdu s tym dopytom, pokial viem v roku 2013 sa uvazovalo s vystavbou novej trate Krompachy -Presov, po ktorej by jazdili IC do Kosic a naopak
zial asi sa to nepostavi kvoli nedostatku penazi
ak ma niekto lepsie info nech ma opravi
A on namiesto toho aby navrhol stavbu trolejbusovej trate do Slávičieho údolia, chce trolejbusy stavať do Petržky, čo je milé a veľkorysé ale nespravodlivé...
"Pocuj sopliak. Vyjadrujes sa nejasne. Jasne rozlis, kedy myslis preferenciou technicke opatrenia v doprave za ucelom zvyhodnenia prejazdnosti MHD a kedy hovoris o politike zvratenia pomeru MHD/IAD v prospech MHD."
Pojem "preferencia" predsa môže zahŕňať oba významy.
"Tak to sa kruto mylis. Trat na prevadzku IC/EC sa lisi od trate regionalnej. Kvalitativnymi vlastnostami aj technickymi parametrami."
Ale veď Ike písal, že IC/EC po regionálkach za normálnych okolností nejazdia
bol by sice mensi problem s hygienickostou sedadiel, ale pravidelne cistenie a vymeny najhroznejsich sedadiel stoji velke peniaze.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk