Hustosť zatávok by bola v centre adekvátna až vtedy, keby sa vybudovala minimálne zastávka Vazovova pre Daňovým úradom a nejakým spôsobom sa vyriešili vzdialenosti na Špitálske a Krížnej, lebo:
Kamenné nám. (180 m) Mariánska (640 m) Odborárske nám. (350 m) Legionárska
Legionárska (560 m) Americké nám. (250 m) Mariánska (630 m) Jesenského
(Vzd. sú približné)
Nielenže sú zastávky rozmiestnené veľmi nerovnomerne v danej trase, dokonca nie sú rozmiestnené rovnomerne ani z pohľadu na smery.
To viem,aj ti to verim.Od dnes chodim s fotakom po meste a budem taketo situacie fotit a davat ich na web.Nieje totozto na to cas,a vsade mat fotak na krku zaveseny to tiez nejde.ALe budem sa snazit co najviac. ?
"A kto povedal, že sa tam (neviem teraz, kde presne myslíš) má parkovať?" - Ja dúfam, že nikto ? , ale sám vieš, že keď je niečo zakázané, ešte neznamená, že sa to nedá ? . Tiež by som bol rád, aby sa BUS pruhy využívali len pre BUSy...
Trepeš. Už dnes časť ľudí chodí do centra MHD napr. aj kvôli problémom s parkovaním. Obmedzovanie parkovania bude naďalej pokračovať, určite napr. cenovo.
Takže už zrazu hovoríš o rozhodovacom procese. A inak možno budeš veľmi prekvapený, ale petíciu uznávajú za právne relevantnú aj ďalšie právne predpisy, napr. aj tvoj obľúbený zákon 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, kde sa v § 26 ods. 2 píše: "Predstavenstvo zvoláva valné zhromaždenie najmenej raz za dva roky. Predstavenstvo je povinné zvolať mimoriadne valné zhromaždenie vždy, keď to navrhuje petícia 16) aspoň 30% členov komory. Mimoriadne valné zhromaždenie sa zíde najneskôr do dvoch mesiacov od doručenia petície komore."
Z toho mi vyplýva, že ten zákon v podstate ani neovládaš. Inak často sa oháňaš právnym minimom a zhadzuješ ma, že ho nemám, ale svojimi rečami o petícii si dokázal, že ty máš možno tak maximálne to. To je však zdá sa u teba príliš minimálne na chápanie právnych noriem v širokých súvislostiach a systematických vzťahoch práva, povedané tvojím jazykom.
Inak povedané, čo sa týka práva, výsledky, ktoré produkuješ sú častokrát chybné, lebo máš: 1. málo, resp. zlé vstupné údaje, 2. nemáš dostatočnú vedomosť tieto vstupy pospájať do správneho výstupu, 3. ak ti niekto poradí a má iný názor ako ty, hoci je správny, nazveš ho hlupákom. Ozaj teba za šéfa by som nechcel ani za nič.
presne tak. Pri beznych zapasoch staci pripadna asistencia policie, ale pri organizovani MS bude musiet byt cela doprava v oblasti organizovana tak, aby bola MHD vyrazne preferovana, posilnena aj pomocou dalsich dopravcov. A samozrejme, MHD musi byt v cene listka, plus zvyhodnene listky vlak+vstupenka.
tak ale potom je ten dopyt tak trocha hovadina nie? ? ked aj tak moze byt zelena len ked nie je zelana vlna pre vozidla... to tam tu zelenu potom mozu naprogramovat automaticky na tu periodu
Re #100582 S499.1023: uz si to objasnil Majovi, zabudol som ze tam nie je elektrickova draha sucast vozovky
a) ide o § 4, nie § 3 zákona 315/1996
b) § 4 ods. 2
(2) Vodič je povinný
...
f) dať prednosť chodcom prechádzajúcim cez priechod pre chodcov, pritom ich nesmie ohroziť ani obmedziť; na ten účel je povinný zastaviť vozidlo; to neplatí pre vodiča vozidla používajúceho zvláštne výstražné znamenia podľa tohto zákona, ktorý takých chodcov nesmie ohroziť,
A tu žiadna výnimka pre električky nie je. Vodič električky je povinný dať prednosť chodcom. Je to síce zhovadilosť, ale súčasný zákon to tak určuje a Marcelolo má pravdu.
Tento stav nastal pri novelizácii. Pôvodne písm. f) nebolo a vodiči boli povinní zastaviť iba pri súbežnej jazde a to sa vodiča električky netýkalo. Potom sa uzákonilo písm. f), ods. 4 zostal ako duplicitný a na električku zabudli.
Dúfam, že pri novom zákone električku z povinnosti dávať prednosť chodcom vyjmú. V rámci pripomienkového konania som to navrhol. (Pretože v návrhu, pochopiteľne, nič takého nebolo.)
Na rýchlosť ti už odpovedal niekto iný. Električka, ak ide po spoločnej komunikácii s cestnou dopravou (= nemá vlastné oddelené teleso v strede alebo mimo cesty), musí podľa zákona o dráhach dodržiavať zákon o premávke na pozemných komunikáciách, a teda aj obmedzenia rýchlosti.
"Preto predpokladam, ze si niektore dokumenty (ktore su zakladne a verejne pristupne) dohladaju sami. Nie sme v skolke, aby sme ako detom vsetko servirovali pod nos."
Čítal si už niekedy nejakú vedeckú prácu, alebo aspoň článok? Čo myslíš, prečo sú písané štýlom "Tvrdenie.[1]" s odkazom "[1] Autor: Názov diela, vydavateľ, rok vydania, str. xx"?
Myslíš, že vedecké práce sú písané pre deti? Ak sa v serióznej práci na niečo odkazuje, odkazuje sa konkrétne, aby bolo možné autorove tvrdenia ľahko overiť. Odkazy typu "veď to niekde je, nájdite si" svedčia o nedostatku profesionality a o zámernom zavádzaní.
"nepokrytost rozvojovych uzemi mesta elektrickou"
Električka je plánovaná do všetkých najdôležitejších rozvojových území mesta okrem štvrti Ballymore. A ak hovoríš o súčasnom stave, tak nie sú tieto územia pokryté ani cestnou, ani vlakovou sieťou.
"Jednoduchou komparativnou analyzou som prisiel k tomu, co je lepsie"
A to je práve tvoj problém, že robíš jednoduché laické analýzy. Keby si robil podborné analýzy, nerobil by si mylné uzávery.
Ad Re #100409 Ámos: Je vidieť, že si v živote nebol v centrále Tatrabanky. Tá budova je v reči obhjacov "v tvorivom kontraste s okolitou historickou zástavbou", rozumej ako päsť na oko, a vnútorné usporiadanie strašné.
Zasa tvoj typický postoj. Žiadnu otázku som nekládol, len som poukazovla na to, že tvrdenie "ŽSR zrealizuje" neznamená "ŽSR zaplatí". Podľa informácií o podpise memoranda sa má na výstavbe trati Bosákova-Janíkov dvor podieľať mesto v zatiaľ bližšie neurčenom pomere. Z toho vyplýva, že tvoje tvrdenie o tom, že výstavba tejto trate nebude stáť mesto ani korunu, je nepravdivé.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami