Reakcia na: Ike #100137:
Dalsia mylna informacia: nadradena dopravna infrastruktura v roznej hierarchii vyplyva z platnej legislativy a medzistatnych zavazkov.Dopravne planovanie moze reagovat bud na existujucu situaciu alebo moze aktivne vytvarato novu situaciu. Podmienkou je len dopravna potreba/narok.
Prave preto, ze BA nema peniaze (a nema ich ani na trat do Petrzalky), nerozumiem, preco presadzujes model, ktory ju z penazi vyzmykava. Nerozumiem, preco podporujes tvorbu novych elektrickovych trati, ktore su investicne aj prevadzkovo najdrahsie.
Koho a aky zaujem tym hajis?
Re #100138 Ike: Tak to hybaj na doucovanie napriklad do nasledujucich institucii: NDS, SSC, ZSR, MDPT SR, Drahovy urad SR atd. Alebo mrkni pritom napriklad do STN736101...
Alebo staci dat do googlu retazec "nadradena dopravna infrastruktura" a "kategorizacia ciest"...
Marcelllooo
A to ostatne je uplne v poriadku - distribucia dopravnych narokov a vykonov v case a priestore: o tom cely cas hovorim.
Re #100133 enumaelish: To by najprv mesto muselo priznat farbu a povedat co a ako. Musela by sa vypracovat koncepcia a strategia rozvoja dopravy v Bratislave, nadvaznost na IAD a rozvoj cestnej infrastruktury atd.
Vies sam, ze to ocakavat nie je realne.