Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #193202:
Ale tak co mas proti tomu, aby sa tam urobila normalna stanica (nie nejaka megalomanska podzemna buda, ale prosto nieco s 2-3, max 4 nastupistami klasicky na zemi) a koncili by tam ranne spoje a poobedne (spickove - a nemyslim, aby sa rozdelovalo co existuje, ale aby sa napriklad urobili spoje navyse)? Vsak by to iba pomohlo dopravit viac ludi do mesta inak ako autom a robilo by sa nieco z tou kolajovou opachou v meste 🙂
Reakcia na: MatejBA #193181:
Pozerám, že časť diskutérov prechádza na modrogumné pozície "ideálna doprava je vlak odvšadiaľ všade raz denn, obdeň, prípadne raz týždenne, hlavne aby sa jazdilo po každučkom kúsku koľajníc".
Reakcia na: MatejBA #193181:
Neporovnateľne kratší interval. Ak by mali tvoje S40 aj S41 interval 15 minút, kľudne by mohli byť aj každý z inej stanice, keďže doba čakania je prijateľná. Ale pri 30 až 120 minútových je to rozdelenie kontraproduktívne.
Reakcia na: Mike #193178:
Ak by to šlo každú hodinu :14 z Hlavnej a každú hodinu :47 z Filiálky... to by sa ešte možno aj ľudia naučili (aj keď je to stále zlé riešenie)... ale ak by to šlo každú druhú hodinu z hlavnej a každú druhú z Filiálky, tak to už je horšie. A to už nespomínam večerné a víkendové spoje.

Druhá vec je, že pri tých biednych intervaloch by sa kľudne mohlo stať, že tým, čo chcú ísť na Filiálku v požadovanom čase ide vlak práve na Hlavnú a opačne... čiže proklamované zlepšenie by bolo razom fuč.

Inak zaujímavé, že zatiaľ čo s redukciu električkových liniek tu väčšina diskutujúcich privítala, ale v železničnej doprave by spravila presný opak. ?
Reakcia na: Sheep221 #193197:
Vizualizácia Šafárikovho nám. pre rok 2030..
Reakcia na: rtoldy #193190:
Ak je ten ISIC vydany skolou v SR (=ma cip) a je na nom aktivovana dopravna cast, plati ako preukaz na zlavu. Miesto studia nie je podstatne.
Reakcia na: Mike #193195:
To co za fotomontaz? Simulacia blavy po atomovom utoku? ?
Reakcia na: Mike #193195:
No vdaka za fotku ale ocakavl som ze tam uvidim ako pojde elektricka resp trat 🙂
Chyba mi vizualizacia Safka.
Neviem či tu už bolo písané, ale víťaz tendra na Strarý most a trať na Bosákovú je Eurovia SK. (Info SME - do 6:00 ráno len pre Pianistov)
Dobrý deň,
moc som nepochopil tomu čo je tu písané. Ak som študent SŠ, mám ISIC, ale neštudujem v BA môžem si kúpiť zľavnený lístok? Ďakujem
Reakcia na: 810zssk #193152:
pr pr, az tak krasne nenadväzuje, za posledneho polroka som ho stihol 2 zo 4.
Reakcia na: t6a5iii #193182:
T3P je reko T3 bez vymeny karoserie typu VarCB3, R.PV je take jak T3P ale vratane jej vymeny, cize aj jedno aj druhe spravnym oznacenim, aj ked oficialne sa to vola T3R.PV
Reakcia na: AAA #193186:
Oficiálne prepočty ŽSR...
Nákladná doprava počas špičiek úplne zrušená- tento model bol zavedený na Regiojeťáckej trati (131).. a na to ŽSR už škrípali zubami...
Reakcia na: Valec #193156:
Máš s tou kapacitou reálne prepočty, alebo si to len myslíš? Lebo ja som si nie taký istý, žeby sa to nedalo v prípade zostavavenia GVD, v ktorom by sa v špičkových hodinách minimalizovali trasy vlakov nákladnej dopravy,
Reakcia na: david1 #193153:
Netreba zabúdať, že stanicu postavili za Močára a teda v stanici je aj priestor pre colnú a pasovú kontrolu, keďže EÚ bola vtedy pomaly sci-fi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.