Ale soriek so starými označovačmi je "len" 101 , ked už je to nutne ja by som toto urobil na SU 15 kde sú pri 2.dverách dva čo by nerobilo až taký problém.
Jaký je vlastne plán s tými novými označovačmi od kedy sa to plánuje spustiť? lebo pochybujem že pokiaľ to ma byť v dohľadnej dobe tak tu budeme mať len 150 vozidiel ktoré majú teraz staré označovače. Ak to ma teda fungovať na možnosť kúpiť si lístok z karty tak ďakujem pekne za takú službu ktorú bude možné využiť len v prípade že dôjde "správne" vozidlo...
Vychadzam zo sietoveho intervalu. Ak budujeme elektrickovu trat na najvacsie sidlisko s cielom prevadzkovat tam dopravu v horsiom intervale ako na inych radialach v meste, nieco je zle.
Dnes som siel v eline tusim 7915? a v A vozni nesiel ani prvy ani druhy oznacovac, len treti...ak by som to premietol do busu ..tak by nesla viac ako polovica oznacovacov vratane toho chybajuceho/znefunkcneneho DPB. Co by sa stalo ked by nastupil revizor..asi smola a pokuta? , lebo prestrikovat sa niekde v plnom buse na druhy koniec vozu trva urcite viac ako 15 sekund.?
Z pohladu vyjazditelnosti by sa myslim mal dat dokonca aj variant 3+8 do Petrzalky, hoci s minimalnou rezervou (len prevadzkovou, nie na vyluky). 8ka by vsak bola este kusok vacsi nezmysel, takze podla mna by idealny variant bol 1+3 do Petrzalky. Bola by tam relativne primerana kapacita na hlavnu stanicu, drzali by sme sa dvojlinkoveho variantu, vzniklo by priame spojenie s Racou a rozumne spojenie s Ruzinovom (v navrhovanom variante bude prestup na elektricky do Ruzinova mozny len v uzle Nam. SNP / Kamenne namestie, kde vsak 1ka nebude stat v smere do Petrzalky, teda cestujuci bude musiet ist zavlekom cez Obchodnu - pri 3ke by bolo mozne pouzit Mariansku, kde by bol navyse prestup obojsmerne na hrane) a Petrzalka by bola priamo napojena na oba tahy cez centrum (Spitalska/Obchodna).
Co sa vylepsenia oproti 95 tyka - no neviem. Vacsine cestujucich pribudne prestup na Farskeho (ktory potrva este niekolko rokov), tak by sme mohli uvazovat nad tym aby tam chodila linka ktora dokaze co najviac ludi odviezt priamo, aby im ten prestup v meste zas odbudol. To podla mna 1ka nebude.
V tomto konkrétnom prípade sa síce necítim byť odborníkom, ale jedným z dôvodov môže byť prevádzková snaha minimalizovať počet blokovaných obojsmerných električiek na pravidelnej linke (každá iná linka by ich potrebovala viac, t.j. menšia rezerva na prípadné výluky).
Čo sa týka kapacity na stanicu, áno, ide o veľkú kapacitnú posilu. Na druhej strane, čoskoro (predpokladám) dojazdí X13 a aj samotné predĺženie L1 na Jugmannovu môže pomery na tejto trase ovplyvniť.
Ak to vezmem z pohľadu Petržalky, je v podstate jedno, na akej radiále má električka pokračovanie, pretože každý variant je vylepšením oproti L95, ktorá končila na Šafku.
Detaily nepoznám. Ale keď sa vytváralo súčasné LV, od začiatku bola pre Petržalku rezervovaná L1 z HlSt. Predpokladám preto, že na to boli pádne dôvody.
Jasne, je to trochu nafuknuty vyrok Ale viest do Petrzalky iba 1ku je podla mna nezmysel. Nevadi mi len jedna linka a nevadi mi 1ka, ale vadi mi ta kombinacia (1ka a ziadna ina linka). Preco 1ka? Ako niekto prisiel na to, ze prave toto je najvhodnejsia linka ktoru mozme viest do Petrzalky? Nehovoriac o tom, ze je to uplne nezmyselne posilnenie dopravy na stanicu. Nie az tak davno tu relaciu centrum-stanica jazdili K2Sky raz za 12 minut a oni tam teraz chcu ForCity (co je samo o sebe vyrazne navysenie kapacity) kazde 4 minuty?
Hmm, možno áno, ale možno ani nie (okrem zmeny miesta, kde je lístok po vložení označený, keďže sa teraz vkladá viac vpravo)...
Neviete niekto, aké zmeny sa v označovačoch v súvislosti s rozšírením štrbiny robia?
Tak ono sa neupravuje okrem strbiny aj ten oznacovac (pristroj)? Urcite je tam viac ukonov, ako zmena kusku plastu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.