Reakcia na: 810zssk #210508:
V tomto konkrétnom prípade sa síce necítim byť odborníkom, ale jedným z dôvodov môže byť prevádzková snaha minimalizovať počet blokovaných obojsmerných električiek na pravidelnej linke (každá iná linka by ich potrebovala viac, t.j. menšia rezerva na prípadné výluky). Čo sa týka kapacity na stanicu, áno, ide o veľkú kapacitnú posilu. Na druhej strane, čoskoro (predpokladám) dojazdí X13 a aj samotné predĺženie L1 na Jugmannovu môže pomery na tejto trase ovplyvniť.
Ak to vezmem z pohľadu Petržalky, je v podstate jedno, na akej radiále má električka pokračovanie, pretože každý variant je vylepšením oproti L95, ktorá končila na Šafku.
Detaily nepoznám. Ale keď sa vytváralo súčasné LV, od začiatku bola pre Petržalku rezervovaná L1 z HlSt. Predpokladám preto, že na to boli pádne dôvody.
Marek1978